Zanima me, če se na 30000km, kjer je predviden servis motorja prižge lučka na armaturki in je potrebno računalnik resetirat al ne. In če se, se da to uredit pri "lokalnem avtoelektričarju" al samo na pooblaščenem servisu?
Avto je letnik 2001, (zadnja serija dvojk), motor je pa 1.4, 55KW (8V).
Za Clio ni težav, zamenjaš olje pa je stvar rešena, ker tista lučka opozarja samo na napake v motorju, ko moraš takoj na najbližji servis.Vem iz izkušenj. Za P206 pa nimam pojma.
OK, super pol! Nisem hotu doma zamenjat olja, da bi mi pa po 1500km se lučka vžgala pa bi bil spet v riti:)
Hvala za tole informacijo! Smo pa doma nardil skor 16000km od zadnje menjave, pa ni padu nivo za več kot 20% med min in max., tko da je poraba zlo zanemarjiva.
ice je napisal/-a:Cliotu se ne prižge lučka ob npr. 30,000km, ampak ponavadi označuje pomanjkanje olja... eni motorji (npr. 1.2 16V) ga žrejo ful...
je tvoj med njimi :P
aja še odgovor...nima nobenih servisnih intervalov za zbrisat,če ti pa gori rumena oz. oranžna lučka,pa pelji na servis da ti ga na računalnik priklopjo. Mogoče javlja katero napako ali pa je sam za zbrisat katera.