Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Crknu zavorni servo ?!? [ Clio2 ]

Napisal/-a -tomi- Če avg 26, 2004 9:49 am

Oj :(

moj clio l.2000 (brez abs) je začel začetk mesca neki sikat... najprej je bilo sm pa ke slišat en tih psssss, kot da bi mel kačo v avtu, pol je pa zadeva postajala vedno glasnejša in pogostejša tako da sem počas pogruntal da zadeva prhaja izpod pedal pri nogah... par dni nazaj je pa občasni psss prešel v stalni pššššš od vžiga motorja naprej pa dokler ga ne vgasnem ...zvezno neha če stopim na bremzo ali pohodim plin... serviser je po par sek rekel al da je šla gumica pr pedalih ali servo za bremze (en boben oz kolektor) ...naj se še malo vozim kao če bo nehal je gumica, če ne pa servo =60.000sit+delo :huh:

...avto zdej že en tedn vozim naokol in zavore delajo ok sam tist se sliši nonstop razen ob pritisku na bremzo ali gas...

...a se je komu to že zgodilo ?? ...je res servo šou po gobe ?? ...kje bi se dalo to zadevo kupt "brez renault pakunge"

lp, :cry:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če avg 26, 2004 12:41 pm

Tud če je sam gumica jo daj zamenjat. Sliši se to, ker ti non-stop uhaja ven zrak iz serva in ti ga non stop pumpa, kot bi preluknjano zračnico pumpal. A neverending story.

Jest se s takim avtom nebi vozu.
Slika
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Napisal/-a pubi2cv Če avg 26, 2004 1:21 pm

Nixxon je napisal/-a:Jest se s takim avtom nebi vozu.


Se podpišem pod tole...... :!:
pubi
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če avg 26, 2004 1:52 pm

meni je to delalo na R18. na zaviranju se ni niti malo poznalo, pa sem več kot eno leto vozil s tem šumenjem pod nogami, prejšnji lastnik pa bog ve koliko. samo šumenje mi je šlo na jetra (pa malenkost se je poznalo na prostem teku)
potem sem zamenjal komplet servo in od takrat je tiho.
popravilo je pa dokaj preprosto, par ur pa je gor in dol


tudi neoriginalne dele se mora dobiti, ali pa od kakšnega razbitega vzemi, več kot 10k nebi smelo bit
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Če avg 26, 2004 4:27 pm

shusuglao je napisal/-a:...tudi neoriginalne dele se mora dobiti, ali pa od kakšnega razbitega vzemi, več kot 10k nebi smelo bit


...sem klical v anet in euroton pa nimajo... kdo se kej tko prodaja rezervne dele - kam nej kej poklicem, preden zacnem naokol klicart lastnike razbitin??

...a kdo priporoča kakega dobrga neuradnega serviserja k bi naredu to tko "brez racuna" v okolici Lj ali Kr??

lp in hvala za info
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Pe avg 27, 2004 12:00 am

pokliči še I.S.T. in Motomat
http://www.ist.si/
http://www.motomat.si/

za serviserja pa nevem, jaz sem to sam delal
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe avg 27, 2004 6:43 am

...a bi mi znal kdo razložit kako pravzaprav ta servo dela? (morda kak link)
...bremze so hidravlične, kje tukaj zraven paše pumpa za zrak oz. zračni del sistema?
...a pumpa fila notr zark do določenga pritiska pol pa neha?
...a se z hitrostjo/obrati servo postopoma izklapla kot za volan?

...tazadnje me zanima, ker ko stopim na gas poneha oz neha pihat -zvezno odvisno kolk prtisnem, morda to niti ni odvisno od obratov ampak od položaja stopalke, ker če dam pr 20km/h v 5.prestavo da padejo obrati na 1000 pa prtisnm do konca gas da mašina ne ugasne in obrati se dvignejo samo do 1500 tudi neha delat ...če dam pa iz 3. v 2. pr 40km/h in obrati skočjo na 4000+ z minimalnim gasom pa še vedno piha.... morda elektronka ne gleda obrate ampak položaj stopalke za gas ? :roll:


...hvala za pomoč in info, lp :wink:
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe avg 27, 2004 7:06 am

Poglej v salomonca - delov za te avte je na kile, pa tudi to ni ravno iskana roba, zato boš takoj našel.
Eni so rekli, da se ne bi vozli... Z varnostjo to neposredne zveze nima, ker bi zavore delovale, tudi če servo sploh ne bi delal, samo malo močneje bi moral pritiskat...

Torej poišči rabljen del, pa enga fanta na črno, v eni uri ti mora to menjat, skupen strošek pa ne sme preseči 10 ksit.

Servo zavore delujejo na pritisk v spodnjem delu motorja in nimajo nobene pumpe. Ta tlak je napeljan v balon (ki pri tebi spušča) v tisti veliki posodi za servo zavore in ko pritisneš na zavoro, ta balon z vzmetjo pomaga pritiskat. Ko boš starega zamenjal, ga razdri in naštudiraj :-).
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe avg 27, 2004 7:34 am

Slika
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Pe avg 27, 2004 6:29 pm

Pumpe ni, ker vleče vakuum iz sesalnega kolektorja. Nevarno to ni. V bistvu imam 100%enako mnenje kot peters.

Dodal bi samo to, da je to zelo redka okvara, zaradi tega jaz novih neoriginalnih kosov ne bi iskal, ker jih verjetno ne delajo. Fotru je šel na Ladi in so mu potem dali noter kar od Golfa.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov