Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

KYB Amortizerji

Napisal/-a S4sH To sep 07, 2004 11:08 am

Menjal bom vse 4 amortizerje. Avto je Fiat Bravo. Na voljo imam dva KYB modela.
Excel-G (Twin tube gas) in Gas-A-Just (Mono-tube gas).Excel-G model se je prej imenoval Super. A ve kdo kaka je razlika? Twin tube vs. Mono tube ? Izkušnje z KYB amortizerji? :roll:

1. MONOTUBE SHOCKS
As the name implies, a monotube shock is designed with a single cylinder but it has two pistons. One piston is attached to the piston rod and moves up and down in the cylinder along with the rod. Fluid passes back and forth through valves in this piston. The second "floating piston" is located lower in the cylinder, with hydraulic fluid above it and high pressure Nitrogen gas supporting it from below. As the upper piston travels the length of the cylinder, the floating piston moves up and down slightly, following the change in pressure in the upper portion of the cylinder. The cushioning effect of the floating cylinder allows KYB engineers to create a very smooth transition between the response for comfort and control. This allows KYB engineers to create shocks that offer very high performance handling and, at the same time, deliver excellent ride comfort. Due to the high-pressure gas in the cylinder, monotube shocks will have an effect on the height of the car at rest. If a monotube shock has leaked or lost its charge, it will usually have a noticeable effect on the vehicle's height.
Slika

2. TWIN TUBE SHOCKS
Most of today's shocks and struts are twin tube designs. Twin tube shocks are constructed with one cylinder surrounding another. The inner cylinder is the "working cylinder" where the piston and rod move up and down. The outer cylinder serves as a hydraulic fluid reservoir.

There are valves both in the piston and at the base of the shock. The valves at the base of the shock allow fluid to flow in and out of the outer cylinder. By tuning the performance of both the upper and lower valves, KYB engineers can produce a shock that delivers excellent ride comfort yet still maintains good control when sudden changes in the road surface are encountered.
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Re: KYB Amortizerji

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 12:03 pm

S4sH je napisal/-a:Menjal bom vse 4 amortizerje. Avto je Fiat Bravo. Na voljo imam dva KYB modela.
Excel-G (Twin tube gas) in Gas-A-Just (Mono-tube gas).Excel-G model se je prej imenoval Super. A ve kdo kaka je razlika? Twin tube vs. Mono tube ? Izkušnje z KYB amortizerji? :roll:


Ker letnik avta, kaksne oznake, motor?

Jaz imam spredaj kyb ultra SR, zadaj pa kyb gas-a-just.

Vprasanje je, kaj hoces narediti z menjavo amortizerjev. Dati samo bolj kvalitetne ali tudi izboljsati lego na cesti? A bos kaj nizal avto? Se ti gre za sportno lego avtomobila?

/jan
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

Napisal/-a S4sH To sep 07, 2004 12:11 pm

Glej sem se pozanimal vse.
Priporočali so mi naslednji dve kombinaciji:
Excel-G spredaj+Excel-G zadaj ->Cena 39k+19k
Excel-G spredaj+Gas-A-Just zadaj->Cena 39k+33k

Glede na tabelo katero imam drugi modeli ne pridejo v poštev. Kaj priporočaš od zgoraj navedenega? Razlika v ceni je 10k kar v bistvu tudi ni problem. Kako si drugače zadovoljen z amortizerji?
:)
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

Napisal/-a S4sH To sep 07, 2004 12:28 pm

Pa se razlozi mi ta monotube oz. twin tube :D
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 12:29 pm

S4sH je napisal/-a:Glej sem se pozanimal vse.
Priporočali so mi naslednji dve kombinaciji:
Excel-G spredaj+Excel-G zadaj ->Cena 39k+19k
Excel-G spredaj+Gas-A-Just zadaj->Cena 39k+33k

Glede na tabelo katero imam drugi modeli ne pridejo v poštev. Kaj priporočaš od zgoraj navedenega? Razlika v ceni je 10k kar v bistvu tudi ni problem. Kako si drugače zadovoljen z amortizerji?
:)


Jaz sem super zadovoljen, ampak imam spredaj ultra SR, ki je kar se sportnosti tice en razred visje kot gas-a-just. torej, po domace povedano, ultra SR je beton, gas-a-just pa malo mehkejsa. Da me ne bi narobe razumel, tu ni nikakrsnega zabijanja in sklepetanja z zobmi na luknjah in lezecih policajih. Nikakor ne, se celo moja boljsa polovica je zadovoljna, kako se zadeva pelje.

Ce hoces udobno voznjo, daj excel-g spredaj in zadaj. gas-a-just je trsa razlicica amortizerja.

Spredaj pa nimas moznosti dati gas-a-just? Mislim da bi to bila najboljsa varianta in kompromis, seveda ce imas to moznost.

/jan
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 12:32 pm

S4sH je napisal/-a:Pa se razlozi mi ta monotube oz. twin tube :D


Kolikor sem jaz razumel to zadevo, je monotube lahko oljni ali plinski, twinttube je pa obojno hkrati. V eni tubi imas plin v drugi olje in tako se izkorisca dobre lastnosti plina in olja hkrati.

Ne me drzati za besedo, tako sem jaz razumel. Morda se pa motim.

/jan
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To sep 07, 2004 1:23 pm

Sodeč po tekstu so twin tube namenjeni direktni zamenjavi serijskih amortizerjev (vsakdanja konstrukcija), monotube pa naj bi dali avtu izvrstno kontrolo in hkrati udobje; monotube so bolj športna varijanta.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

Napisal/-a S4sH To sep 07, 2004 1:29 pm

Hvala. Naprej nemorem dat gor drugega modela (očitno). Tako, da bo po vsej verjetnosti naslednja kombinacija: Excel-G spredaj+Gas-A-Just zadaj->Cena 39k+33k
Mislim, da ni slaba kombinacija
8)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To sep 07, 2004 1:31 pm

S4sH je napisal/-a:Hvala. Naprej nemorem dat gor drugega modela (očitno). Tako, da bo po vsej verjetnosti naslednja kombinacija: Excel-G spredaj+Gas-A-Just zadaj->Cena 39k+33k
Mislim, da ni slaba kombinacija
8)


Hm; jaz nebi dajal 2 drugače delujoča amortizerja na osi; raje daj vse enake za tvoj avto.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

Napisal/-a S4sH To sep 07, 2004 1:35 pm

Zakaj nebi bilo vredu?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To sep 07, 2004 1:40 pm

S4sH je napisal/-a:Zakaj nebi bilo vredu?

Zaradi tega ker se drugače obnašata. Pomisli recimo da greš v ovinek in je na sredi izboklina; zapelješ z prednjim koncem čez in ga zaniha malo ter se hitro umiri; zadni konec pa ful zaniha in odleti ven. - recimo
Če boš pogledal pakete podvozij za avte ala eibach, H&R, itd - boš ugotovil da imajo VSI enake amortizerje (oziroma tip) spredaj in zadaj, nadalje še nikoli nisem videl testa amortizerjev kjer je firma vgradila različne spredaj in zadaj - tako kot si ti napisal. Drugo je sedaj če maš recimo neke toge preme itd; ampak na tvojemu mestu nebi nikakor naredil te kombinacije.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 1:43 pm

pri kayabi imajo malo zmedene te tabele, jaz se se sedaj tesko znajdem v njih. A lahko razkrijes, za kaksen avto gre in kero tabelo gledas?

/jan

P.S: Tudi prodajalci tu v Slo ti bodo razlagali vsak po svoje... kekci.
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

Napisal/-a S4sH To sep 07, 2004 1:52 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To sep 07, 2004 2:03 pm

ja, glih kaksne hude izbire nimas... daj oboje enako, pa bo. Spredaj mehke in zadaj trde amortizerje ti ne bi priporocal, bo avto takoj prekrmarjen...

/jan
Zadnjič spremenil 1.8T, dne Če sep 09, 2004 12:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če sep 09, 2004 12:15 am

Cene teh Kayaba amortizerjev preveri se tukaj www.olef-sp.si , se mi zdijo dokaj normalne.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: KYB Amortizerji

Napisal/-a Nikola_Tesla Po okt 28, 2013 8:58 pm

Zdravo

Evo jaz imam izkušnje z Excel - G serijo spredaj (sicer ne na bravot-u) . . . v osnovi so 30% trši od navadnih oljnih (Premium) ampak to samo za hitrosti vožnje nižje od 60 km/h . . .

ko se pa voziš hitreje se pomešata plin in olje . . . amortizerji postanejo mehkejši (bolj dinamični napram oljnim).

Kako je pa za Ultra SR serijo nimam izkušenj verjento so še bolj trdi na začetku . . . za penzionersko vožnjo do 50 km/h ne priporočam niti Excel -G . . . kdor pa rad vozi
bolj dinamično pa so že obvezni vsaj Excel-G serija.

Lp.

Darko
Zadnjič spremenil Nikola_Tesla, dne To maj 27, 2014 9:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: KYB Amortizerji

Napisal/-a Gricko Po okt 28, 2013 10:24 pm

Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo

Evo jaz imam izkušnje z Excel - G serijo spredaj (sicer ne na bravot-u) . . . v osnovi so 30% trši od navadnih oljnih (Premium) ampak to samo za hitrosti vožnje nižje od 60 km/h . . .

ko se pa voziš hitreje se pomešata plin in olje
. . . amortizerji postanejo mehkejši (bolj dinamični napram oljnim).

Darko

:bow :vc
to so pa hudi pol, da vejo kolk greš na uro.....maš tudi kake tipke,da to ročno nastavljaš =P
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: KYB Amortizerji

Napisal/-a srcnik Po okt 28, 2013 10:34 pm

glavno je to, da je bil zadnji post v tej temi pred dobrimi devetimi leti :D :D
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: KYB Amortizerji

Napisal/-a AgitatoR To okt 29, 2013 7:46 am

In to moj. :-P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: KYB Amortizerji

Napisal/-a ESX To okt 29, 2013 9:14 am

a loh prosm en bana tega butla od tesle ker piše po forumu take bedarije da glava peče
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov