Napisal/-a Ribica So sep 25, 2004 9:05 pm
Kompresija mora biti od 9,3 - 10,2 bara.
Glava pa se zateguje v prvem krogu od 30 do 40Nm, v drugem krogu pa od 70 do 75 Nm, razpored pa je sledeč: od leve strani (ko dvigneš havbo) šravfe pa imaš v dveh vrstah: Prva vrsta je tista ki je bljžja lučem: tretji šravf v prvi vrsti, tretji šravf v drugi vrsti, četrti druga vrsta, drugi prva vrsta, četrti prva vrsta, drugi druga vrsta, peti prva vrsta, prvi druga vrsta, peti druga vrsta in prvi prva vrsta.
Kompresija je 7,5 : 1, ampak ko se meri kompresija je tlak zaradi dviga temperature v cilindru večji.
Priporočam, da, ko merite kompresijo, da je avto popolnoma hladen, t.j. da je olje odcejeno s cilindrov, tako boste dobili kar se da točen rezultat.
Če pa so rezultati slabi , lahko naredite naslednji trik, da vidite, če je stvari v klipnih prstanih ali v dihtungu glave ali pa v ventilih: tako da nalijete zamašek olja v odprtino od svečke ali brizgalke in ponovno zmerite kompresijo, če so rezultati boljši to pomeni da so klipni prstani fuč, če pa ne je pa kriva dihtunga glave ali ventili.
Opomba: ko merite na benzinskem motorju, obvezno držite gas stisnjen do konca in izključiti relej pumpe goriva, da dobite kar se da točne rezultate.