Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
STABI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po maj 13, 2002 2:03 pm

Volvo S60 in moder dim

Napisal/-a STABI Po sep 20, 2004 11:36 am

Imam S60 D5 163km, avto ima 16000km in pri polni obremenitvi, se pravi 5. in gas do konca, za sabo spušča oblake modrega dima. Kot kakšen trabant. Ima kdo kakšno idejo o razlogu, oziroma ima še kdo podoben pojav ?

hvala.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 20, 2004 11:37 am

Ole ti kur, dim je pa relativno normaln, sam ce niso oblaki preveliki...
Slika
 
dirty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe okt 17, 2003 7:15 am

Napisal/-a dirty Po sep 20, 2004 11:49 am

Moje izkušnje z dizli in dimom:

- moder dim za dizlašem - kuri olje
- črn dim za dizlašem - kuri preveč nafte
- bel dim za dizlašem - voda v nafti

Če je tvoj dim moder, ti kuri olje kot je Pugi povedal. Sam glede na to kar si ti napisal, bi rekel da je to nekaj normalnega za vsakega dizla. Za vsakim dizlom se kadi, če je polno obremenjen in tišiš gas do podna.
:P
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 20, 2004 12:02 pm

Moder dim ob polni obremenitvi lahko pomeni izrabljene batne obročke (manj verjetno, glede na kilometre) ali pa izrabljeno turbino. Če si ga gnal hladnega in vročega vgašal je zelo verjetno, da je turbina hin.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po sep 20, 2004 12:05 pm

Si prvi lastnik, ali si kupil rabljenega? Je bil avto morda testni?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 20, 2004 12:25 pm

iKst je napisal/-a:Moder dim ob polni obremenitvi lahko pomeni izrabljene batne obročke (manj verjetno, glede na kilometre) ali pa izrabljeno turbino. Če si ga gnal hladnega in vročega vgašal je zelo verjetno, da je turbina hin.


Ce bi bli batni obrocki bi prej al slej masina bla hin, pa tud kompresija bi padla u 3pm... Ce bi bla turbina, bi vrjetno pol padla tud moc. V obeh primerih... Tega ni omenil (moci)...

Torej - a mas kej manj moci (navora, whatever) - a ti kej mn potegne?
Slika
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Po sep 20, 2004 12:33 pm

hmmm moder dim? olje da..ampak kako?? hm..ko smo dali mi olje po servisu na analizo so ugotovili, da ima v olju malo benzina in da to na servisu lahko nastavijo. volvo v40 1.9d. mislm da bi mogla bit podobna napaka. oz. da bi se moglo nastaviti na tak način, ker se mi zdi zelo nenavadno, da bi se avtomobilu volvotu s tako malo km to dogajalo. no nevem? :oops:
sporoči kaj se zgodi na koncu. me prav zanima :?:
resda je tudi to res, da dizel za sabo pušča dim pri polni obremenitvi. mislm da še posebno mondeo tdci. Lp :wink:
Zadnjič spremenil CST™accim, dne Po sep 20, 2004 12:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po sep 20, 2004 12:33 pm

tudi jaz sumim na batne obročke... Ceprav ma nekakm malo kilometrov da bi lahko bli. Možno da je tovarniška napaka...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Po sep 20, 2004 12:42 pm

Avto še po moje ni niti dokonca vlaufan, dizli pa potem od začetka radi pokurijo malo več olja. Večkart prekontroliraj nivo olja. Po prvem servisu bi se moralo že nekaj poznati v pozitivnem smislu. Če se pa ti stvar ne bo izboljšala pa uveljavi garancijo oz. vprašaj na pooblaščenem servisu. Nam je cordoba 1.9 tdi (100KM) požrla v prvih 7500 prevoženih km malo čez pol litra olja in ni panike, prav tako je bilo pri stricu z golfom IV (enak motor), zdaj po prevoženih 40 k km porabe olja skoraj ni bilo zaznati na 15 k km :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 20, 2004 12:54 pm

Pugi je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Moder dim ob polni obremenitvi lahko pomeni izrabljene batne obročke (manj verjetno, glede na kilometre) ali pa izrabljeno turbino. Če si ga gnal hladnega in vročega vgašal je zelo verjetno, da je turbina hin.


Ce bi bli batni obrocki bi prej al slej masina bla hin, pa tud kompresija bi padla u 3pm... Ce bi bla turbina, bi vrjetno pol padla tud moc. V obeh primerih... Tega ni omenil (moci)...

Torej - a mas kej manj moci (navora, whatever) - a ti kej mn potegne?


Ni nujno, da se opazno pozna na moči. Jaz imam izkušnje z zanič turbino in zanič kompresijo na enem cilindru (naenkrat) pa je takrat avto še vedno zelo lepo potegnu, čeprav sem delal dimno zaveso za sabo in je turbina žvižgala kot kakšen reaktivec :)
 
Uporabniški avatar
STABI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po maj 13, 2002 2:03 pm

Napisal/-a STABI Po sep 20, 2004 2:02 pm

No, še malo dodatnih podatkov: avto imam od 0 km, sedaj je star 4 mesece, prvih pet tisoč km sem ga vozil kot penzionist, v hladnem vremenu motor ogret z grelcem, hladen nikoli čez 2000 obratov, nikoli ugasnjen vroč motor, tako da to ne bi smel biti razlog. Sedaj pa ga počasi navajam, da bo dal kaj od sebe... Da bi bilo kaj manj moči niti ne opazim, čeprav je to pri teh konjih verjetno težko, jih mora že tretjina crknit da se pozna.
No saj če bi imel jugota se ne bi pritoževal, pri tem avtu pa kurjenja olja nisem pričakoval, predvsem pa ne, da spuščam dimne zavese pri polnem gasu.

in hvala za mnenja...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 20, 2004 2:11 pm

glede na to, da imaš avto še v garanciji, je najbolš, da obiščeš servis. :)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 20, 2004 2:12 pm

Čisto možno je, da je tovarniška napaka. Mogoče na turbini, mogoče celo na motorju. Sem že videl primere, ko so mašino menjali na novem audiju A6, golfu itd. Pelji na servis pa naj pregledajo.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr sep 22, 2004 6:20 pm

iKst je napisal/-a:Čisto možno je, da je tovarniška napaka. Mogoče na turbini, mogoče celo na motorju. Sem že videl primere, ko so mašino menjali na novem audiju A6, golfu itd. Pelji na servis pa naj pregledajo.


Tako je! Ce je res, kar si napisal, je BREZ DVOMA tovarniska napaka! Cimprej na servis!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 4 gostov