Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
high octan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če dec 12, 2002 11:18 pm

Hladilna tekočina zmanjkuje

Napisal/-a high octan So sep 25, 2004 11:12 am

Pozdravljeni!
Avto renault 5 1,1
Imam problem- nivo hladilne tekočine stalno pada. sem pogledal če pušča hladilnik pa ni nič videti. Tudi avto sem že pustil teči na mestu in gledal za kakšnimi kapljicami pa tudi ni nič. Grelec po mojem tudi ne pušča, saj v avtomobilu ni nič mokrega. Edini problem ki ga opazim je bela plast na pokrovčku od olja.
Motor je bil menjan dobil sem ga na odpadu, ker sem imel s prejšnjim enake probleme.
Če imate še kakšen nasvet, razen tega da naj motor nesem reklamirat mi prosim povejte
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 So sep 25, 2004 11:14 am

tesnilo pod glavo adijo šlo. treba podret glavo zamenjat tesnilo dat brusit glavo in zmetat skup pa bo. niti ni drago
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel So sep 25, 2004 11:18 am

Odpri štopl za dolivanje olja na glavi motorja, pa poglej če se je nardila ¨smetanca¨ pod štoplom. Če je, je šla dihtunga, al pa je glava počena.
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 So sep 25, 2004 11:19 am

Diesel je napisal/-a:Odpri štopl za dolivanje olja na glavi motorja, pa poglej če se je nGrelec po mojem tudi ne pušča, saj v avtomobilu ni nič mokrega. Edini problem ki ga opazim je bela plast na pokrovčku od olja.
ardila ¨smetanca¨ pod štoplom. Če je, je šla dihtunga, al pa je glava počena.

sej to je napisu
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel So sep 25, 2004 11:22 am

jah,.....površno berem. Oprosti. :?
 
high octan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če dec 12, 2002 11:18 pm

Napisal/-a high octan So sep 25, 2004 11:23 am

Tak problem sem imel prej pri stari mašini, sem menjal tesnilo, delalo kot je treba ene 7 mesecev, pol pa je začelo žret tekočino, tesnilo ni moglo spet bit- sem mislil da hladilnik kje pušča, pa nalil noter tesnilec, a ni nič pomagalo- mehanik mi je rekel da so šla neka tesnila pri batih- tako da sem menjal raje motor. problem je v tem, da ni dosti bolje. en čas ni bilo bele plasti, potem pa je kar naenkrat nastala, tekočine pa je požrlo 1 L na 500km.
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver So sep 25, 2004 11:06 pm

Kje ma pa tukaj veze tesnilo bata z primankovanjem vode? Voda pride v motor, če gre tesnilo na glavi al pa če je počena glava kje.

Tesnila na batih pa majo veze samo z oljem v zgorevalni komori batov in pa bencinom v olju. To pa veš tako, da probaš kaplco oljea na jezik, če se ti gre za avto in njegovo stanje al pa že vohaš bencin v olju :wink: Vsaj jz tako vem. Poleg tega, da avto za sabo pušča moder dim.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne sep 26, 2004 3:02 am

Sk|Diver je napisal/-a:Kje ma pa tukaj veze tesnilo bata z primankovanjem vode? Voda pride v motor, če gre tesnilo na glavi al pa če je počena glava kje.

Tesnila na batih pa majo veze samo z oljem v zgorevalni komori batov in pa bencinom v olju. To pa veš tako, da probaš kaplco oljea na jezik, če se ti gre za avto in njegovo stanje al pa že vohaš bencin v olju :wink: Vsaj jz tako vem. Poleg tega, da avto za sabo pušča moder dim.


Sk|Diver tle pa ti morm reč da si se krepko zmotu..... to je tista fora bolš da si tiho kot pa blekneš neki tretjega, ker namreč očitno sestavo petkine mašine ne poznaš :)
Ok zato pa je tale forum..... in ti bom jaz razložu kera tesnila misli :)

Kot večina forumcev tuki je navajena da je motor sestavljen iz bloka(glavni del motorja), ki je u enem delu.Pri petki žal ni tko.
Navadni motorji majo cilindre (tam kjer bati not letijo) brušene (stružene) kr u blok motorja in tle res ne more prit voda poleg olja edin če blok poči ampak pol je tko mašina fuč.
No pa se vrnimo k petki....
Petka ma pa blok motorja in v njem vstavljene CILINDRIČNE PUŠE in okol teh puš (cilindrov) se pretaka voda.te puše so vstavljene u blok motorja in spodi majo dihtungo (tesnilo), ki tesni prostor okoli cilindrov kjer se pretaka voda od karterja. In če ta tesnila popustijo...... pride lepo voda u karter.
Za bolšo predstavo še podret motor od petke 1.1 za lažjo predstavo.
Slika
Tole je slikca kjer ni cilindrov vstavljenih..... upam da si znaš predstavljat kje so ta tesnila okol katerih je govora.... Puše pridejo na bat.... spodaj pa so ta tesnila.te puše so pa zložene poleg motorja (levo od izvijača).
Ta tesnila stanejo 80 sit po komadu rabiš pa štiri..... ampak razdret je treba cel motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov