Sk|Diver je napisal/-a:Kje ma pa tukaj veze tesnilo bata z primankovanjem vode? Voda pride v motor, če gre tesnilo na glavi al pa če je počena glava kje.
Tesnila na batih pa majo veze samo z oljem v zgorevalni komori batov in pa bencinom v olju. To pa veš tako, da probaš kaplco oljea na jezik, če se ti gre za avto in njegovo stanje al pa že vohaš bencin v olju

Vsaj jz tako vem. Poleg tega, da avto za sabo pušča moder dim.
Sk|Diver tle pa ti morm reč da si se krepko zmotu..... to je tista fora bolš da si tiho kot pa blekneš neki tretjega, ker namreč očitno sestavo petkine mašine ne poznaš
Ok zato pa je tale forum..... in ti bom jaz razložu kera tesnila misli
Kot večina forumcev tuki je navajena da je motor sestavljen iz bloka(glavni del motorja), ki je u enem delu.Pri petki žal ni tko.
Navadni motorji majo cilindre (tam kjer bati not letijo) brušene (stružene) kr u blok motorja in tle res ne more prit voda poleg olja edin če blok poči ampak pol je tko mašina fuč.
No pa se vrnimo k petki....
Petka ma pa blok motorja in v njem vstavljene CILINDRIČNE PUŠE in okol teh puš (cilindrov) se pretaka voda.te puše so vstavljene u blok motorja in spodi majo dihtungo (tesnilo), ki tesni prostor okoli cilindrov kjer se pretaka voda od karterja. In če ta tesnila popustijo...... pride lepo voda u karter.
Za bolšo predstavo še podret motor od petke 1.1 za lažjo predstavo.
Tole je slikca kjer ni cilindrov vstavljenih..... upam da si znaš predstavljat kje so ta tesnila okol katerih je govora.... Puše pridejo na bat.... spodaj pa so ta tesnila.te puše so pa zložene poleg motorja (levo od izvijača).
Ta tesnila stanejo 80 sit po komadu rabiš pa štiri..... ampak razdret je treba cel motor.