Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

FIAT BRAVO v okvari

Napisal/-a TOMAŽ Pe okt 01, 2004 8:03 am

A ma še kdo tak sranje z Bravotom kot jest. Kupu sm ga pred pol leta, zdej mam pa sam sranje. par dni nazaj mi je ob vžiganju odpovedov ( vsi znaki preskoka jermena) sam motor je v fazi po vseh treh markerjih, kompresija pa je od 3-5 barov.
ko smo spet poizkusl užgat, je pa zalaufov. A MOGOČE KDO VE KAJ BI TO LAHKO BLO- PROSIM PREDLOGE KAJ NAJ NARDIM
Hvala
Zadnjič spremenil TOMAŽ, dne Pe okt 01, 2004 10:13 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 Pe okt 01, 2004 8:16 am

zgolj ugibam; kaj pa senzor vžiga?
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

Napisal/-a TOMAŽ Pe okt 01, 2004 9:50 am

kako bi pa to ugotovu in kje je sploh to
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Pe okt 01, 2004 9:58 am

Ne qrcat čez bravota, ker če ga ti ne boš mel rad, pol tud on ne bo mel tebe :twisted:
Men je delu 2 leti pa pol bp.
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

Napisal/-a TOMAŽ Pe okt 01, 2004 10:01 am

Dejan, če bi ti pred pol leta kupu avto, pa bi v zeh pol leta mel okvar na nemu za cca 600 jurjev, kakšn bi bil tvoj mnene o avtu
Sicer pa rabm mnenja kako bi ga popravu in na kako ga ne bi spljuvov
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Pe okt 01, 2004 10:46 am

Hehe, pod splošno najdi vsa nadaljevanja telenovele z naslovom The saga of serđo!!! Tam je zlo lepo in barvito opisano življenje z bravotom...
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

Napisal/-a TOMAŽ Pe okt 01, 2004 10:51 am

mrcina I love RENAULT 2

NUJNO RABM INFORMACIJE
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Pe okt 01, 2004 10:55 am

TOMAŽ je napisal/-a:mrcina I love RENAULT 2


:lol: :lol: :lol: :lol:

to mi je všeč :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Pe okt 01, 2004 11:22 am

killah bee je napisal/-a:
TOMAŽ je napisal/-a:mrcina I love RENAULT 2


:lol: :lol: :lol: :lol:

to mi je všeč :wink:


Hmmm, nisem čist štekal, mogoče če vstanem z lajtnge...
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

Napisal/-a TOMAŽ Pe okt 01, 2004 11:25 am

Mrcina je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:
TOMAŽ je napisal/-a:mrcina I love RENAULT 2


:lol: :lol: :lol: :lol:

to mi je všeč :wink:


Hmmm, nisem čist štekal, mogoče če vstanem z lajtnge...


???
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Pe okt 01, 2004 12:03 pm

TOMAŽ je napisal/-a:
Mrcina je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:
TOMAŽ je napisal/-a:mrcina I love RENAULT 2


:lol: :lol: :lol: :lol:

to mi je všeč :wink:


Hmmm, nisem čist štekal, mogoče če vstanem z lajtnge...


???


Hotel sem povedat, da ne vem, kaj bi pomenil i love renault2. lajtnga je pa tista stvar, zarad katere mi ne potegne zakaj se gre... Mah, zdej sm sam sebe že tolk zmešal, da grem rajš pogledat v osebno kok mi je ime.. Ti pa v glavnem lepo zrihtej...
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe okt 01, 2004 12:28 pm

TOMAŽ je napisal/-a:Dejan, če bi ti pred pol leta kupu avto, pa bi v zeh pol leta mel okvar na nemu za cca 600 jurjev, kakšn bi bil tvoj mnene o avtu
Sicer pa rabm mnenja kako bi ga popravu in na kako ga ne bi spljuvov


Kaj hudiča si pa menjal za 600 jurjev???
Tudi sam vozim Bravote in Brave že skoraj 5 let, pa še z nobenim nobenih problemov. Če so kakšni bili, pa sem si jih sam naredil.
Najprej razloži ali je 1.4 ali 1.6 (ali kaj drugega) in kateri letnik, km itd...
In seveda, če si prepričan, da je kompresija dobro izmerjena???
Če je še vedno tako nizka na vseh cilindrih, je dejansko mogoče, da je preskočil jermen. Če bi bila tako nizka na samo enem, je mogoče, da bi ti kaj blokiralo enega od ventilov.
Daj napiši kaj več... Ugibanja na podlagi 0 podatkov, mi ne gredo ravno najbolje :-)
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

Napisal/-a TOMAŽ Pe okt 01, 2004 12:35 pm

peters je napisal/-a:
TOMAŽ je napisal/-a:Dejan, če bi ti pred pol leta kupu avto, pa bi v zeh pol leta mel okvar na nemu za cca 600 jurjev, kakšn bi bil tvoj mnene o avtu
Sicer pa rabm mnenja kako bi ga popravu in na kako ga ne bi spljuvov


Kaj hudiča si pa menjal za 600 jurjev???
Tudi sam vozim Bravote in Brave že skoraj 5 let, pa še z nobenim nobenih problemov. Če so kakšni bili, pa sem si jih sam naredil.
Najprej razloži ali je 1.4 ali 1.6 (ali kaj drugega) in kateri letnik, km itd...
In seveda, če si prepričan, da je kompresija dobro izmerjena???
Če je še vedno tako nizka na vseh cilindrih, je dejansko mogoče, da je preskočil jermen. Če bi bila tako nizka na samo enem, je mogoče, da bi ti kaj blokiralo enega od ventilov.
Daj napiši kaj več... Ugibanja na podlagi 0 podatkov, mi ne gredo ravno najbolje :-)

1,6 16V letnik 97 prevoženih 150k, jermen po servisni knjigi menjan na 80k
Jermen ni mogu preskočt, čene motor nebi bil v fazi, je pa tko da je kompresija samo na enmu cilindru bla 5 bar ostale pa še manj in merjena je bla (mislim) da vredu :?:
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe okt 01, 2004 12:59 pm

Samo če logično premisliš, kam bi pa kompresija potem naenkrat šla, če je z ventili vse OK???
Tu nekaj manjka...
Dobro, če je razdrto, se bo verjetno dalo kaj ugotoviti, pa te prosim, da poročaš, kaj je bilo.
Računalnik na teh avtih nič pametnega ne pokaže, dokler dejansko ne crkne.
Sicer pa je delov za te avte v Salamoncu toliko, da dobiš skoraj vse pol zastonj, zato mi ni jasno, kam si toliko dnarja zdajal...
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Pe okt 01, 2004 1:17 pm

Tomaž a imaš to težave sam z vžiganjem al ti crkuje šele pol k ti vžge?
 
TOMAŽ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 09, 2004 3:32 pm
Kraj: ŠK. LOKA

Napisal/-a TOMAŽ So okt 02, 2004 6:25 am

axa je napisal/-a:Tomaž a imaš to težave sam z vžiganjem al ti crkuje šele pol k ti vžge?


Samo z vžiganjem. Včeri sm ga sestavu nazaj pa je normaln zalaufov, sam poraba se je zdej dost povečala. Cvikam pa kdaj se bo spet ponovl, na servisu nimajo pojma. To me jezi, ka jest avto zlo rabm cca 45k letno pa ne vem kdaj me bo na cedilu pustu.
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica Po okt 04, 2004 9:41 pm

Če bi bila kompresija 3 ali 5 barov, ti avto sploh ne bi vžgal. Če je kompresija 10 ali pod 10 je popravilo neizbezno.

Ko merite kompresijo mora biti avto full hladen in gas stisnjen do konca, če hočete imeti točne rezultate. Po prvem merjenju nalijte v odprtino za svečke zamašek olja in potem ponovno izmerite kompresijo. Če je kompresija večja, je problem v batnih prstanih, če pa ni, potem je problem v ventilih ali tesnilu glave.

Ko avto ne vžge, je najbolje prvo pogledati če svečke mečejo iskro (ta motor rad je svečke) in potrebne so pogoste menjave, če pa svečka vrže iskro potem treba pogledati pumo za gorivo, tako da izstekas kabel od pumpe in anlasiras avto (na aluminijskem ohisju na levi zgornji strani sta dva črna kabla - to je dovod goriva).

Če to vse stima - avto mora vzgat. V nasprotnem je okvara mnogo vecja in sicer v Marellievem vzigu, tukaj pa ni popravil ampak samo menjava celotnega sistema vžiga.
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Po okt 04, 2004 9:50 pm

Mrcina je napisal/-a:Hehe, pod splošno najdi vsa nadaljevanja telenovele z naslovom The saga of serđo!!! Tam je zlo lepo in barvito opisano življenje z bravotom...


Jaz in moj bravo sva kot eno :lol:

ne, resno, za zdej dela ko suza 8) se poraba je kul :lol:
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Po okt 04, 2004 10:06 pm

TOMAŽ je napisal/-a:
axa je napisal/-a:Tomaž a imaš to težave sam z vžiganjem al ti crkuje šele pol k ti vžge?


Samo z vžiganjem. Včeri sm ga sestavu nazaj pa je normaln zalaufov, sam poraba se je zdej dost povečala. Cvikam pa kdaj se bo spet ponovl, na servisu nimajo pojma. To me jezi, ka jest avto zlo rabm cca 45k letno pa ne vem kdaj me bo na cedilu pustu.



MEne je glih tak jebalo vziganje,k enkrat je vzgal cist normalno,drugic v tretj,cetrto itd
Pa mi glih tak niso na servisu cust nc pogruntal.Aja avto je pa alfa romeo 155 Q4.

Pol sm ga pa drugam pelu so pa odkrili da je senzor za fazo.Ce je slab da enkrat pravilno pozicijo drugic ne,zarad tega pa enkrat vzge drugic pa ne...No zamenjal sm ga in avto dela kot sus.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 04, 2004 10:16 pm

Ribica je napisal/-a:Ko merite kompresijo mora biti avto full hladen in gas stisnjen do konca, če hočete imeti točne rezultate. Po prvem merjenju nalijte v odprtino za svečke zamašek olja in potem ponovno izmerite kompresijo. Če je kompresija večja, je problem v batnih prstanih, če pa ni, potem je problem v ventilih ali tesnilu glave.

he he ti pa mal preveč gledaš " the car is born" :P
no sej neki maš prov, mal pa popravk batni obročki :P

drgač pa men je na tipotu meru kompresijo in je nameru 13 ( nevem česa?) možn barov?
Ampak to kar pa ti merš 3-4 bare je pa pomoje premal!!
če bi bil jermen, bi blo to lahk vzrok za čudno kompresijo (kak zob preskočen)ker če bi blo več, bi mel pa luknje v batih al pa ventile polomlene, saj bi se te dvoji srečal :twisted: pa se nimajo najrajš :wink:
drgač pa - VELIK SREČE z popravilom
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov