Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
LANA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 30, 2004 4:50 pm

IZPUŠNI PLINI

Napisal/-a LANA Če okt 07, 2004 4:40 pm

Kmalu bom imela registracijo za cliota, letnik 94, motor 1,2. Malo me je strah, da se mi ne zalomi na tehničnem, zaradi plinov. Prejšnji lastnik je sicer rekel, da je šlo lani brez problemov! Koliko bi me stalo, če bi dala nekam prej preverit te pline?????Samo, da mi zmerijo CO........ :cry:
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Re: IZPUŠNI PLINI

Napisal/-a crazi Če okt 07, 2004 4:41 pm

LANA je napisal/-a:Kmalu bom imela registracijo za cliota, letnik 94, motor 1,2. Malo me je strah, da se mi ne zalomi na tehničnem, zaradi plinov. Prejšnji lastnik je sicer rekel, da je šlo lani brez problemov! Koliko bi me stalo, če bi dala nekam prej preverit te pline?????Samo, da mi zmerijo CO........ :cry:


To te pride 2000sit!! Pa ti točno povejo kolk maš CO2!!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če okt 07, 2004 5:01 pm

Ce bos delala kak servis ti tam zastojn zmerijo...
CEne pa mislim da ti celo na tehnicnem lahko 4free zmerjo.
idi uprasat.
lp
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Če okt 07, 2004 5:04 pm

na amzs-ju je neki čez 2 čuka.
pa še varnostni test nardiš(baje je zaston) da vidš bremze pa to :wink:
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Če okt 07, 2004 5:23 pm

vepar je napisal/-a:na amzs-ju je neki čez 2 čuka.
pa še varnostni test nardiš(baje je zaston) da vidš bremze pa to :wink:


Ja jaz sem dal neki čez 2000 SIT. Potem mi je pa tist prijazen stric zastonj pgledu še bremze in ostalo. Avto je bil l.94 pa 140.000 km (???).
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če okt 07, 2004 5:27 pm

če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...

...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če okt 07, 2004 6:53 pm

šmeks je napisal/-a:če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...

...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.


Napaka...
Od kolega fotr skoz redne servise, avto z manj kot 100.000km pa dvakrat pal na tehnicnem zaradi plinov...
Zakaj?
Ker je avto bil vozen sam pod nizkimi obrati, plini so se nabrali v katu in zato je emisija bila prevelika.
Pol ko so ga orng stiral pa je slo komot skoz :roll:
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Če okt 07, 2004 8:03 pm

Predn boš šel na tehničnega, se mal zapel okrog, pa ga furi na ful ( visoki obrati), pa tem boš mel ziher manj CO2-ja.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če okt 07, 2004 8:31 pm

monster_d je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...

...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.


Napaka...
Od kolega fotr skoz redne servise, avto z manj kot 100.000km pa dvakrat pal na tehnicnem zaradi plinov...
Zakaj?
Ker je avto bil vozen sam pod nizkimi obrati, plini so se nabrali v katu in zato je emisija bila prevelika.
Pol ko so ga orng stiral pa je slo komot skoz :roll:


jah no saj vemo da imajo stari fotri pod pedalom za plin podložen še cegu! :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Če okt 07, 2004 8:35 pm

nekje delajo teste zastonj!!! jest sm u kranju ene 2 mesca nazaj zaston preveru!! mal poprasej okrog :wink:
drgac pa mislm da je 2000...sam se ti splaca, da naus tehnicnga fuknu pa tm placvou
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Če okt 07, 2004 8:40 pm

Fantje LANA je ženskega spola! Sorry za off topic :lol: :lol:
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če okt 07, 2004 8:50 pm

Mi smo mel ta let preveč CO pri prostem teku, kar smo rešili malenkostjo nastavlanja mešanice v prostem teku (bi moral znati kdorkoli, ki ima lambda meter).

Potem smo prišli čez bp (avto z 250km pa original katalizatorjem :lol: )
Slika
 
Uporabniški avatar
JOYride
Uporabnik
 
Prispevkov: 954
Pridružen: To jun 24, 2003 11:24 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a JOYride Pe okt 08, 2004 5:01 pm

A mi lohk kdo to razlozi:
Par tednou nazaj sm meu registracijo. Za vsak slucaj sm prej sou do Svetka na zaloski. Itak po obvoznci, nabil obrate... U glavnem tm mi namerjo 0,0 oziroma malenkost vec. Majo pa napisan da so meritve narejene po SLO standardih. Jst veselo nazaj na obvoznco, gasa do LPPja, pa delat tehnicnga. Guess what. Plini ne bojo v redu, mi rece model. Js pa sam HALO?!?!?! Pa sej sm meru glihkr pr Svetku. Pa mi model rece, jah, mi mermo po drzavnih standardih. Pol sm mu pokazu tist izpisek od prej, pa je reku, no bova se enkrat probala, pa mal bl katalizator segrela. In pol mal caka, mal navija masino in pol rece, no zdej bo pa vse v redu....
Men ni nc jasn. Od kje taka odstopanja :?:
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So okt 09, 2004 12:16 am

mozno da so bla taka odstopanja ce motor ni bil segret...
Neki je razlike sam ce je tolko da bi pal pa nisem zihr.
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin So okt 09, 2004 12:50 am

KREMENKO je napisal/-a:Predn boš šel na tehničnega, se mal zapel okrog, pa ga furi na ful ( visoki obrati), pa tem boš mel ziher manj CO2-ja.


Je res, sam mors tja glih pridt takrat k ni guzve :wink:
There is no time...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 09, 2004 1:28 am

Zelo dobr je met v tanku 98 neosvinčenga pa motor in kat fejst segret z vožnjo v višjih obratih; pol je dost manjša paniga na pregledu; 98 je manj "umazana" in lepše izgoreva.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 09, 2004 3:18 am

JOYride je napisal/-a:A mi lohk kdo to razlozi:
Par tednou nazaj sm meu registracijo. Za vsak slucaj sm prej sou do Svetka na zaloski. Itak po obvoznci, nabil obrate... U glavnem tm mi namerjo 0,0 oziroma malenkost vec. Majo pa napisan da so meritve narejene po SLO standardih. Jst veselo nazaj na obvoznco, gasa do LPPja, pa delat tehnicnga. Guess what. Plini ne bojo v redu, mi rece model. Js pa sam HALO?!?!?! Pa sej sm meru glihkr pr Svetku. Pa mi model rece, jah, mi mermo po drzavnih standardih. Pol sm mu pokazu tist izpisek od prej, pa je reku, no bova se enkrat probala, pa mal bl katalizator segrela. In pol mal caka, mal navija masino in pol rece, no zdej bo pa vse v redu....
Men ni nc jasn. Od kje taka odstopanja :?:


Jap znajo bit razlike..... čeprav ne bi smele bit.... ampak enak je blo z dedevo petko.... na tehničnem padu.... pol na servis kjer ga je mal navijal u obrate.... plini ok..... pol pa nazaj na tehničnega ( pedal do podna vseh 30 km kok je blo do tehničnega) in so plini bli ok.... ampak z odstopanji od meritve na servisu...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov