Maxxo je napisal/-a:v avto montirali akustiko in so mi varovalke pritrdili z vijaki na akumulator
monster_d je napisal/-a:Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
VET je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
ti si zgleda isti model k un ki je dal šraufe v akumulator!![]()
luknjice za odtekanje vode mešane z kislino![]()
kam neki to potem teče ???
mogoče v blatnik ???
VET je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
ti si zgleda isti model k un ki je dal šraufe v akumulator!![]()
luknjice za odtekanje vode mešane z kislino![]()
kam neki to potem teče ???
mogoče v blatnik ???
Maxxo je napisal/-a:Pred letom dni so mi v avto montirali akustiko in so mi varovalke pritrdili z vijaki na akumulator. Opazil sem, da se nad vijaki pojavlja nekakšna obloga (verjetno od kisline) in da so vijaki razjedeni. S čim bi lahko te luknjice zalepil? Mogoče z vročim lepilom?
lublancan je napisal/-a:luknc nč ne limi, akumulator nes nazaj k unmu k ti je lukne naredu in ti nej kup nouga, čene mu ga pa u glavo zabriš
če je pa to slučajno firma, pol pa kr lepo inšpekcijo klič
VET je napisal/-a:@lisko, forumi niso namenjeni narobnemu pisanju al pa svetovalcem ki o stvareh nimajo pojma. Kot urejevalec bi to že lahko vedu! Na forumu je veliko pametnjakovičev ki dajejo poste z razlagam o stvareh ki jih niti v osnovi ne štekajo in zato sem mu tako odgovoru.
... sam delam 25 let v razni štromariji in sem imel opravka z večimi akumulatorji kot jih je on sploh vidu ...
no vsaj ti veš nekaj več o luknjicah, čeprav pa tista plastika pod akumulatorjem tud ni namenjena lovljenju vode in kisline ob deformacijah akumulatorja ... ker se ob deformaciji/karambolu še prej razlomi kot sam akumulator ... je pa namenjena kondenzu ki se občasno naredi na akum. in ta kondenz je agresiven ravno zarad kislih par ki gredo skozi luknjice in se kristalizirajo po ohišju akuja ... ko se to izpira al pa nerodno doliva destilirana voda je ta mešanca lahko agresivna do barve in pločevine in ima zato odtok .... novejši akuji nimajo več tega .. niti odtokov ... jaz imam aku zadaj v prtljažniku brez kakršnih koli odtokov.
če bi blo po tvoje, bi bil ta pladenjček dosti višji da bi lahko služu kot zbiralnik!
... in še bistvo teme - luknjice od vijakov preprosto prelepi z kakšno majhno plastično nalepko .. še prej pa dobro očisti mesto lepljenja z razredčilom
VET je napisal/-a:@lisko, forumi niso namenjeni narobnemu pisanju al pa svetovalcem ki o stvareh nimajo pojma. Kot urejevalec bi to že lahko vedu! Na forumu je veliko pametnjakovičev ki dajejo poste z razlagam o stvareh ki jih niti v osnovi ne štekajo in zato sem mu tako odgovoru.
... sam delam 25 let v razni štromariji in sem imel opravka z večimi akumulatorji kot jih je on sploh vidu ...
no vsaj ti veš nekaj več o luknjicah, čeprav pa tista plastika pod akumulatorjem tud ni namenjena lovljenju vode in kisline ob deformacijah akumulatorja ... ker se ob deformaciji/karambolu še prej razlomi kot sam akumulator ... je pa namenjena kondenzu ki se občasno naredi na akum. in ta kondenz je agresiven ravno zarad kislih par ki gredo skozi luknjice in se kristalizirajo po ohišju akuja ... ko se to izpira al pa nerodno doliva destilirana voda je ta mešanca lahko agresivna do barve in pločevine in ima zato odtok .... novejši akuji nimajo več tega .. niti odtokov ... jaz imam aku zadaj v prtljažniku brez kakršnih koli odtokov.
če bi blo po tvoje, bi bil ta pladenjček dosti višji da bi lahko služu kot zbiralnik!
... in še bistvo teme - luknjice od vijakov preprosto prelepi z kakšno majhno plastično nalepko .. še prej pa dobro očisti mesto lepljenja z razredčilom
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov