Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

avtoelektricarji pomoc!

Napisal/-a eXtreme So okt 16, 2004 9:01 pm

Imam tezavo. Ko hocem zagnati motor (kljuc naprej), se starter ne zavrti. Probal sem dva (delujoca), a se noben ne zavrti. Gre za Hondo CRX '91. Ko hocem zagnati motor, sepravi v poziciji kljuca naprej, se izklopi vklopljena ventilacija. Zdaj nevem, ali je to po defaultu, luci normalno gorijo... Res da sem nekaj delal na glavnem kablovju, vendar nic takega zaradi cesar se starter nebi zavrtel. Kje bi bil lahko vzrok? Kaka ideja?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So okt 16, 2004 9:11 pm

slaba masa? ključavnico si kaj premikal? varovalke so ok?
SlikaSlika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: avtoelektricarji pomoc!

Napisal/-a _Jerry_ So okt 16, 2004 9:13 pm

eXtreme je napisal/-a:Imam tezavo. Ko hocem zagnati motor (kljuc naprej), se starter ne zavrti. Probal sem dva (delujoca), a se noben ne zavrti. Gre za Hondo CRX '91. Ko hocem zagnati motor, sepravi v poziciji kljuca naprej, se izklopi vklopljena ventilacija. Zdaj nevem, ali je to po defaultu, luci normalno gorijo... Res da sem nekaj delal na glavnem kablovju, vendar nic takega zaradi cesar se starter nebi zavrtel. Kje bi bil lahko vzrok? Kaka ideja?


Kontaktna kljucavnica? Ce tudi ventilator ugasne, potem v poziciji za vzig izgubi stik :wink: Fazenbrifer v roke pa premerit, kje je tista "crna luknja"... 8)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So okt 16, 2004 9:47 pm

a pa pride sploh štrom do štarterja??

možna sta dva vzroka....če pride štrom...potem je štarter shodu...če ne pride....pa pomeni da je ključavnica shodila
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So okt 16, 2004 9:50 pm

če mu že priporočate fazenprifar mu vsaj povejte da rab 12voltnga
drgač pa multimeter u roke pa poglej če pride kej štroma iz klučavnce,
1. stvar so pa itq varovalke, pa ne pozab tistih par 10 amperskih pod pokrovom motorja
podpis
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme So okt 16, 2004 10:11 pm

lublancan je napisal/-a:če mu že priporočate fazenprifar mu vsaj povejte da rab 12voltnga
drgač pa multimeter u roke pa poglej če pride kej štroma iz klučavnce,
1. stvar so pa itq varovalke, pa ne pozab tistih par 10 amperskih pod pokrovom motorja


Shodit nebi nic smelo, ker je prej vse delalo. Varovalke so vse OK. + do starterja pride, tok do kljucavnice po kablu tudi, sem pomeril. Nisem pa preveril kaj se dogaja v kljucavnici. Malo me je zmotilo to da se je ventilacija ugasnila ko sem prestavil kljuc skrajno naprej - zagon starterja. To je po defaultu? Smotano je ker je tam toliko kablov pri kljucavnici. Mi lahko nekdo predstavi shemo od akumulatorja, kljucavnice in starterja, da bom vedel kaj cekirat. Takrat ko pomaknes kljuc naprej stece tok le v starter, da ga zalaufa?
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So okt 16, 2004 10:14 pm

eXtreme je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:če mu že priporočate fazenprifar mu vsaj povejte da rab 12voltnga
drgač pa multimeter u roke pa poglej če pride kej štroma iz klučavnce,
1. stvar so pa itq varovalke, pa ne pozab tistih par 10 amperskih pod pokrovom motorja


Shodit nebi nic smelo, ker je prej vse delalo. Varovalke so vse OK. + do starterja pride, tok do kljucavnice po kablu tudi, sem pomeril. Nisem pa preveril kaj se dogaja v kljucavnici. Malo me je zmotilo to da se je ventilacija ugasnila ko sem prestavil kljuc skrajno naprej - zagon starterja. To je po defaultu? Smotano je ker je tam toliko kablov pri kljucavnici. Mi lahko nekdo predstavi shemo od akumulatorja, kljucavnice in starterja, da bom vedel kaj cekirat. Takrat ko pomaknes kljuc naprej stece tok le v starter, da ga zalaufa?


AutoData 2004 :wink:
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So okt 16, 2004 10:18 pm

če je plus na štarterju pol bi ga mogl obrnt
a maso ma?
kšn pleten trak, k se pršraufa
a si zihr da dela
pri novejših autih računalnik izklopi vse večje poranike in tako zagotovi da ima štarter dost štroma
k smo že lih pr štromu a akumulator je dost pouhn
podpis
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So okt 16, 2004 10:21 pm

hmm če ti pride štrom do štarterja...potem je lahko samo še starter v okvari...tko da ga vzam dol ter priklop pa boš videl če vrže avtomat vn oz. če ga zavrti.

mel sm pa nekoč redek primer ki se je prigodil:
pršlepajo avto pa sam rečejo da ne vžge...ok kot prvo napolnim akumulator...probam zalavfat - nič,štarter dol...zlo počas vrtil...ok ga nesem k električarju da ga poštima...ko je popravljen ga namontiram gor ter probam...ja fak zadeva ne deluje...ne zavergla samo full se kabel segreje...

...no a kdo ve kaj je bla fora??

ok vam povem...ribnu jim je motor! med vožnjo jim je odtrgal blajerco...ampak ni niti en reku da bi karkol počl!! (no avto je bil od firme)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So okt 16, 2004 10:57 pm

-varovalka
-klučaunca
-štarter
udar po štrarterju z eno kovinsko palco al pa kj tazga... lohk so se sam metlce zataknile...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme So okt 16, 2004 11:08 pm

Ja + pride ubistvu direktno iz akumulatorja - 20cm dolga debela zica. Starter dela, ker je prej delal, nevem zakaj naenkrat nebi. Prav tako sem priklopil se en drug starter, pa ga ne zvarti. Kljucavnica,... morala bi delat. Bom jutri pomeril.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne okt 17, 2004 7:55 am

ti pomer tist kabel ki pride iz ključavnice (tanek kabel) en naj ti da kontakt oz. naj proba zalavfat,ti pa s problampco pomer če takrat dobi štrom!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne okt 17, 2004 5:09 pm

borut007 je napisal/-a:Morda pa imaš slab akumulator. (morda :D )


akumulator ma zdej še 12,73V napetosti :)
am, sm pomeru napetost, pa je pri ugasnjenem avtu 12V, med + ki pride na starter, pa med tadrugim kablom, vrjetno -, ki pride na starter... wtf? toka nemorm zmerit, ker je na instrumentu samo do 10mA... i just don't get it... k bi vsaj vedu kje gledat. na control unitu sm predrmov vse kable, pregledal vse varovalke... zgleda ok... :?: :?: :?:
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Po okt 18, 2004 12:12 am

vzami 12v fazenbrifer (preizkuševalec napetosti :D ) in meri na štarterju ... na njega pridejo dve žici ..... ena tanjša in druga debela .... v debeli je stalno 12v, v tanjši pa samo med verglanjem ...
:wink:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov