Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Zebe me, ...

Napisal/-a Kiko Po okt 18, 2004 3:22 pm

ker nimam gretja v avtu ( Renault Clio letnik 93). Zanima me če je problem samo z grelcem notranjosti pa kako ga lahko sam zamenjam ( postopki), kje se nahaja in če ima mogoče kdo za prodat kakšnega.
LP KIKO
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po okt 18, 2004 3:25 pm

zamenjaj pečko. sigurno imaš zabasano. Samo je velik dela dela, potrebno je celo armaturko odmakniti
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po okt 18, 2004 4:12 pm

1. Najprej preveri, če je v motorju dovolj hladilne tekočine. Če ne, dolij, prižgi gretje in pusti motor laufati tako dolgo, da spusti vročo vodo v hladilnik motorja
2. Preveri, če sta pri toplem delujočem motorju in prižganem gretju, za motorjem skoraj enako topli obe cevi, ki gresta v kabino. Če nista, pomeni, da je okvarjen ventil za vklop gretja (se ne odpre), ki je pod armaturko ali pa je zamašen grelec kabine.
Hladilni sistem motorja mora biti dobro prezračen, sicer gretje še vedno ne bo delalo kot je treba.
3. In to je vsa umetnost.
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po okt 18, 2004 6:02 pm

velika vrjetnost da ti je grelc crknu in sicer mas pa grelc pri cliotu pod brisalci, uzunej in bos mogu najprej obadva brisalca dol vzet, polcrno plastiko pod brisalcem in bos prsu do ventilatorja v katerem je grelc pol pa neses zadevo kaksnemu stromarju nej prever ce grelc se dela, ce ne bos mogu novga kupt, ce pa ni to ti je pa su stikal za regulacijo temperature v notranjosti bos pa mogu plosco z temi tremi stikali dol vzet in pogledat kaj je narobe.


LP
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po okt 18, 2004 8:07 pm

borut007 je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:velika vrjetnost da ti je grelc crknu in sicer mas pa grelc pri cliotu pod brisalci, uzunej in bos mogu najprej obadva brisalca dol vzet, polcrno plastiko pod brisalcem in bos prsu do ventilatorja v katerem je grelc pol pa neses zadevo kaksnemu stromarju nej prever ce grelc se dela, ce ne bos mogu novga kupt, ce pa ni to ti je pa su stikal za regulacijo temperature v notranjosti bos pa mogu plosco z temi tremi stikali dol vzet in pogledat kaj je narobe.
LP

Zgleda, da se bom spet nekej novega naučil!

Kot sedaj sklepam imajo clioti električne grelce ali kaj, za gretje potniške kabine :?:
Če je to res, potem pa Slika

Itak, da se za gretje lahko uporablja vroča voda, katere del se hladi za hlajenje motorja, ena malenkost pa pride v radiator v potniško kabino in greje. Halo, najbolj racionalna poraba energije, brez nepotrebnih obremenitev za akumulator in nepotrebnih kasnejših napak na elektriki. :roll:


nekateri pa se znajo šalit :lol: hudo :rofl
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po okt 18, 2004 8:23 pm

he he men je tut mrzlo pa kaj naj pol :P :) evo mal fore :)

drgac pa a ti dela vent ? a ti delajo lopute? prvo to povej pol gremo pa dalje :P :)


LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po okt 18, 2004 8:27 pm

ni nate letel ampak na neo-ta 32....če ni prepričan naj se vzdrži komentarjev!!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Po okt 18, 2004 8:49 pm

Mir fantje!

Nisem vedel, da se boste zarad gretja začel kregat. Mene je sam zanimal kaj je narobe. To, da me zebe ni pomenilo, da me morate segret s svojo vročo krvjo :P

LP KIKO :wink:
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po okt 18, 2004 8:54 pm

šmeks je napisal/-a:ni nate letel ampak na neo-ta 32....če ni prepričan naj se vzdrži komentarjev!!


u ja zajebov, tist ni za gret, ampak so to predupori za regulacijo vrtljajev

se upravicujem za zavajnje :oops: :oops:

pozabte na zgornjo izjavo
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po okt 18, 2004 9:00 pm

Neo32 je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:ni nate letel ampak na neo-ta 32....če ni prepričan naj se vzdrži komentarjev!!


u ja zajebov, tist ni za gret, ampak so to predupori za regulacijo vrtljajev

se upravicujem za zavajnje :oops: :oops:

pozabte na zgornjo izjavo


ni panike...zato pa smo tuki da si pomagamo ter svetujemo ;)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Po okt 18, 2004 9:08 pm

Iz prve roke ti povem. Mel sem Cliota l 93. Lani sem menjal pečko ker me je prejšno zimo zeblo.
Skoraj zagotovo je pečka. Baje so to pri kliotu rado nardi.
No uglavnem menjal sem pečko ( izmenjevalec toplote ). Košta 15k Sit. Postopek je pa dost zaj****. Podret morš celo armaturo ampak stem mislim res celo. Zgornji del dol, volan dol, sredinska konzola, losat vse šrauve in vn vzet celo armaturo ( oz samo umaknit da zraven prideš. Potem pa odmontiraš del z izmenjevalcem. Prej morš spustin hladilno tekočino, da ti ne bo teklo po avtu. Aja vzet morš dol še brisalce in uno črno plastiko pod njimi. Ter odšraufat ventilator oz en šrauf, ki iz zadnje strani drži pečko oz njen nosilec.
To bi blo na grobo. Dela je pa za caa 4-5h stem da sva šraufala dva. Jst sem to pelu k enmu majstru ( frendu ) pa sem mu pomagu da je blo prej fertik.
Gretje je potem delalo odlično. :D

P.S.: A maš kej rjavo hladilno tekočino oz maš kake osedline v dispanzijski posodi?
Če je odgovor DA. Potem je ziher pečka.
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Po okt 18, 2004 9:16 pm

Bor je napisal/-a:Če je odgovor DA. Potem je ziher pečka.


Odgovor je DA!
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Po okt 18, 2004 9:18 pm

borut007 je napisal/-a:Kiko: nič nisi povedal, če ti sicer ventilacija piha!


Ventilacija dela, temperatura vode je pa tudi normalna
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po okt 18, 2004 9:18 pm

Bor je napisal/-a:Iz prve roke ti povem. Mel sem Cliota l 93. Lani sem menjal pečko ker me je prejšno zimo zeblo.
Skoraj zagotovo je pečka. Baje so to pri kliotu rado nardi.
No uglavnem menjal sem pečko ( izmenjevalec toplote ). Košta 15k Sit. Postopek je pa dost zaj****. Podret morš celo armaturo ampak stem mislim res celo. Zgornji del dol, volan dol, sredinska konzola, losat vse šrauve in vn vzet celo armaturo ( oz samo umaknit da zraven prideš. Potem pa odmontiraš del z izmenjevalcem. Prej morš spustin hladilno tekočino, da ti ne bo teklo po avtu. Aja vzet morš dol še brisalce in uno črno plastiko pod njimi. Ter odšraufat ventilator oz en šrauf, ki iz zadnje strani drži pečko oz njen nosilec.
To bi blo na grobo. Dela je pa za caa 4-5h stem da sva šraufala dva. Jst sem to pelu k enmu majstru ( frendu ) pa sem mu pomagu da je blo prej fertik.
Gretje je potem delalo odlično. :D

P.S.: A maš kej rjavo hladilno tekočino oz maš kake osedline v dispanzijski posodi?
Če je odgovor DA. Potem je ziher pečka.


točno tak postopek je!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Po okt 18, 2004 9:19 pm

borut007 je napisal/-a:Kiko: nič nisi povedal, če ti sicer ventilacija piha! Pa povej tudi, če opažaš, da se voda ne ogreje dovolj (vidiš tako, da ti kazalec za temperaturo vode kaže bolj na mrzlo).

Bor: Se ne nahaja ta radiator nekje na sredini armature, za radijem? Moralo bi se priti do njega pod armaturo (brez da bi polovico notranjosti razdrl), v tistem delu kjer si noge greješ. :D


Ja res je grelec je na sredini za radijem oz malo nižje. Grelec praktično vidiš. Imaš ga ob gasu če pogledaš. Sam ga ne dobiš vn. Tk so rekli in v štacuni in majster. Sva gledala če bi se kk dalo pa nisva našla rešitve.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov