Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr maj 26, 2004 3:02 pm
Kraj: lj - ms

ventilator

Napisal/-a bins To okt 26, 2004 10:41 pm

CORDOBA 1.6

OPAŽAM ,DA SE MI ZAČNE POGOSTEJE VKLAPLJATI VENTILATOR. TEMPERATURA MOTORJA JE NORMALNA IN SE NE PREGREVA VENTILATOR PA DELA NON STOP. ALI VOZIM PO AVTOCESTI PONOČI ALI PODNEVI, ALI PO MESTU. VENTILATOR MI ZADNJE ČASE DELA POD VIŠJIMI OBRATI( SE VRTI HITREJE), TAKO DA AVTO OBČUTNO TRESE KO DELA VENTILATOR.
A MOGOČE KDO VE V ČEM JE TEŽAVA, KER ME DELOVANJE VENTILATORJA ZELO MOTI?


P.S DRUGAČE AVTO DELA NORMALNO.

HVALA ZA ODGOVORE
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 26, 2004 11:12 pm

Prvič izklop kpas lock ker to pomen da se dereš..... in ne predstavljam si kako bi zgledlo če bi prišel na servis in se začel dret brez vzroka..... verjetn bi te nagnali.... ampak maš srečo in tle na forumu te še ne bomo banal zarad tega...

Drugič pa... zanimiv pojav.Ventilator ri skor ne more dlat hitreje ker je motorček ki poganja ventilator skonstruiran za določeno števil vrtljajev in teh se ne da povečat. Edin če dvigneš napajalno napetost.Verjetno pa nis dal not 24V akumulatorja..
Tist da ruži poglej mal okol ventilatorja če ti slučajn ne šoha po kakem kablu ali pa da ni deformiran ( da se odlomu al pa kaj podobnega).

Mogoče je "zarribal" se prav da so šli ležaji na samem motorčku..... probaj ga pognat z roko pri vgasnjenem avtu pa boš vidu al planta (opleta) al se kje naslaja ali pa gre trdo.
Da se ti pa vkljaplja nonstop pa je lahk vzrok v zapacanem kilerju..... poglej kiler s sprednje strani kako je kaj z insekti..... jih je dost... je kiler močno umazan?

Glede na to da pa je temparatura motorja konstatna in da se le ta ne dviguje previsoko pa sumim temparaturno stikalo za vklop ventilatorja..... le ta se nahaj na samem kilerju, od njega greta dva kablčka.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To okt 26, 2004 11:45 pm

KAJ PA TERMOSTIKALO???
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr okt 27, 2004 12:38 am

na tvojem avtu je dvostopenjsko stikalo za temperaturo hladilne tekočine - prav tako je dvostopenjski tudi motor ventilatorja ...
... verjetno ti je zablokiralo high temp. stikalo za višjo brzino in zato ventilator deluje v 2. hitrosti kar je sicer redko .... zato pa to sedaj bolj opaziš :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 27, 2004 1:23 am

imilet1 je napisal/-a:KAJ PA TERMOSTIKALO???


termostikalo... stikalo za na vročo vodo..... temparaturno stikalo... stikalo za uklop ventilatorja na kilerju...... isto sranje drugo plakovanje :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 27, 2004 1:26 am

VET je napisal/-a:na tvojem avtu je dvostopenjsko stikalo za temperaturo hladilne tekočine - prav tako je dvostopenjski tudi motor ventilatorja ...
... verjetno ti je zablokiralo high temp. stikalo za višjo brzino in zato ventilator deluje v 2. hitrosti kar je sicer redko .... zato pa to sedaj bolj opaziš :D


No pa sem se spet naučo neki novga.... je še le uporaben ta forum
P.S pa še vedno ugotavljam da nekateri ne vejo zakaj se uporablja CAPS LOCK :cry: :?: :shock: :?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr okt 27, 2004 1:44 am

lisko je napisal/-a:No pa sem se spet naučo neki novga.... je še le uporaben ta forum


... no vidiš, sem ter tja se pa strinjava ... 8) ... če bi človeku kaj pomagalo bi mu naštel še kakšne oznake ... :D

na mojem bimmerju je podoben sistem, ker je prva brzina za hlajenje motorja, druga pa za klimo ... v res vročih dneh ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 27, 2004 1:57 am

VET je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:No pa sem se spet naučo neki novga.... je še le uporaben ta forum


... no vidiš, sem ter tja se pa strinjava ... 8) ... če bi človeku kaj pomagalo bi mu naštel še kakšne oznake ... :D

na mojem bimmerju je podoben sistem, ker je prva brzina za hlajenje motorja, druga pa za klimo ... v res vročih dneh ;)


A videš to mi je pa novo..... za klimo ma pa pol drugo brzino ko more hladit oba kilerja? Moji časi šravfanja so več al manj mimo..... takrat pa še klime niso ble tko in da bi jaz kaj dost vedu o njih :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov