Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

menjava olja menjalnik

Napisal/-a music_man Sr okt 27, 2004 9:08 pm

Kak je z menjavo olja v menjalnku. Večina prav d je treba sam kontrolirat nivo olja in po potrebi dolit ker naj bi olje itak preživelo menjalnik. Drugi pravjo d ga je treba menat kokr je predpisan v servisni knižici.
Mene zanima kdo od teh ma prov in kaj sami prakticirate ?
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr okt 27, 2004 9:28 pm

am kot jst vem če olje pri menjalniku nikjer ne spušča ga tud potem nič ne majka to pomeni da ga ni potrebno dolivati.

vsem je znano da nobena stvar ni večna,tako tudi olje z leti ter kilometri izgubi svoje lastnosti....iz tega sledi da ga je kdaj pa kdaj potrebno tudi zamenjati

zdaj je pa odvisno vse od posameznika kako skrbi za svoj avto....
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Sr okt 27, 2004 9:45 pm

kaj je narobe, če je ob hladnih jutrih menjalnik zelo trd- še posebej, ko prestavim v drugo. Je krivo nivo olja ali viskoznost?
EJ6
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Sr okt 27, 2004 10:02 pm

Olje se mora malo ogret pol pa gre. Lahko je v bistvu oboje, čeprav mislim, da ga ni premalo. Preveri!
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Sr okt 27, 2004 10:08 pm

zuneking je napisal/-a:Olje se mora malo ogret pol pa gre. Lahko je v bistvu oboje, čeprav mislim, da ga ni premalo. Preveri!


moram res preverit ja :) Skrbi me namreč, da ko bo bodo temperature pod ničlo, ne bom sploh mogel prestavlati iz prve v drugo.
EJ6
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr okt 27, 2004 10:53 pm

to tak je,pri meni je isto.Ko pa se segreje olje, pa gre tako lepo menjavati da je prav užitek.
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan Sr okt 27, 2004 11:43 pm

menjaš ga samo z posegom v menjnalnik.. ali če ti je spustilo ven zaradi hude okvare..

priporočam ti pa najdražjega Elf-a
deadly getaways TM
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če okt 28, 2004 8:33 am

Veste kaj je mišljeno pod lifetime olje: 180kkm. Jaki lifetime, sej vsak avto preživi več. Tako je imel kolega na avtu, avto ma 400kkm+, olje pa še prvo notri. :roll:
Slika
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če okt 28, 2004 11:32 am

Naj bi se menjalo na 100-150.000, glede na način vožnje. Kot je ita-car-fan omenil so nekateri menjalniki že iz tovarne brez čepov za izpust in dolivanje olja. O tem je že bilo nekaj napisano kak mesec nazaj. Malo poglej stare teme ali iskanje.
 
SebyDiamant
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne avg 01, 2004 5:46 pm

Napisal/-a SebyDiamant Pe nov 05, 2004 6:41 pm

Možnost za trd menjalnik so oksidirane ali zarjavele štangice v prostoru motorja (premikajoče-imela moja draga težavo na P 106), druga možnost je, da je nekdo dolival olje ali celo menjeval in ni prava viskoznost (bolj verjetno).

Sebastijan
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov