Pred kar precej leti sem tud jaz delal pri mehaniku in sicer moram rečt pri kar vredu mojstru.Najbolj všeč mi je blo to, da smo za vsak avto k je prišel v delavnico lepo poskrbeli. Dokler avto ni bil popravljen ni šel iz delavnice pa čeprav je lahko popravilo trajalo več kot en dan. Včasih smo za kakšno napako porabili ogromno truda in časa ( živcev ter tudi malce jeze ) ampak pa vseeno smo popravili do konca. Bili samo štirje v delavnici in tiste stranke, ki so bile naročene so tudi prišle na vrsto, če ne smo pa mal podaljšali delavnik.Vredu je bilo tudi to, da smo na vsakem vozilu, ki je bil pripeljan na popravilo ali pa na servis mali - veliki prekontrolirali še kar nekaj stvari recimo o papirji prejšnjih popravilih in servisih prekontroliralie so se pač določene točke:
- motorja; nivo in meritve tekočin,olj, hitro opazne napake npr. netesnenje,masten motor...
- kontrola podvozja,gume ,tlak , ležaji,zglobi, manšete,...itd.
- luči zunanje+ meglenke+smerniki+.. itd.. notranje armaturna plošča
- metlice, mazanje in nastavitev vrat, malenkosti kot težave pri zaklepanju itd.
- ter testna vožnja ponavadi opravil šef, ki je stestiral ostalo npr. sklopka,zavore, obvladljijvost, tek motorja, podvozje itd...
Če je bil zelo umazan pa še hitro pranje .
To vse zgleda zamudno mogoče za katerega brezveze. Vendar so se te stvari na vozilu zelo hitro naredile, so bila rutina..Seveda , če le ni bilo naročeno še kaj dodatno za bolj podroben pregled. Šef je imel delavno okolje tako urejeno, da je precej stvari štimalo in s tem se je izognil morebitnim težavam, vprid stranki in njemu.Pa tip je imel posluh za stranke pa ni blo važno al je bila ženska al moški. Tega se manjka marsikje in to pogrešam.
Da pa še nekomu, ki je speciliziran za popravilo poveš kaj naj bi bilo narobe in da se to popravi pol pa ne bi o nabijanju govorill. Ma videl sem že kako nekateri obračajo z lahkoto ženske k pripeljejo avto na popravil. Kaj ne bodo sej so mene tud. Ma ni moj namen pljuvat po avtomehanikih vendar se ve in sem opazil, da se tudi na podlagi foruma in odgovorov ve, o čem je govora. In vsak se zmoti in so slabi in dobri mehaniki sam dobrih težko najti.
Avto ni bil zaleten. Vozila ga je ženska z dvema otrokoma. Redno ga je vozila na servis. Lastnik sem dve leti skoraj. Avto se vozi pr nas normalno. Nobene gmajne luknje in podobno. In na njem še nisem rofkal kaj na lastno pest: vendar takrat sem si rekel ker je bil redno servisiran pri mehaniku bo tako tudi naprej. Na začetku, ko sem opazil simptome, ki niso še bili hudi sem čimprej odpeljal avto na popravilo in seveda tam razložil kaj naj bi bilo narobe.Vendar noben se ni poglobil in vsi nekaj nabijajo, da bodo priklopli na računalnik in pol bodo vse vedel kaj je narobe.... lalalaala,mislim mi je že res slabo.
In seveda dalj časa se voziš z majhnimi okvarami te postanejo večje in za seboj pustijo še druge večje posledice. Po dolgem času ni bilo nič konkretno popravljeno vendar samo neko pacanje seveda dobro plačano.. In verjetno je tako daleč prišlo, da bom spet zmetal precej denarja. Tako kot je nekdo omenil računajo ti za bedarije celo goro denarja. A za pol manj denarja bi lahko že prej odpravili okvare, ko niso bile še tako hude. Garancija je pa bila tri leta tko da je že mimo.
Jaz imam tudi soseda naredu 400.000 km Hyundai Pony brez problema, kolega Accenta 350.000 km pa drug Clioata pa matudi tolk km, pa ta Fiata pa ma tolk kilometrov in tako dalje in dalje sam sploh poanta ni bla v tem čeprav smo prišli tako daleč oz. sem

Vsak avto je po svoje dober in more delat!!!!Seveda z določenim kvalitetnim vzdrževanjem in zato ni važno a nekdo vozi po gmajni luknjah , prevaža pujse v prtljažniku , vleče prikolico ima podjetje, kmetijo, pa ne vem kaj še...In mislim če ti avto neki ne dela ga k mehaniku torej pripelješ z namenom, da ti ga popravi seveda storitev tudi plačaš. Mogoče bi se pa moral jaz takrat bolj poglobiti v šraufarijo
