Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
AvtoFun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 18, 2004 6:16 pm
Kraj: Maribor

WV Passat težave!

Napisal/-a AvtoFun Če nov 18, 2004 6:22 pm

Pozdravljeni!

Na Passatu 1.9TDI(90KM) so se začele pojavljat težave! Kadar avto malo "teram" se pravi da ga vozim pod polnim gasom 1 minuto avto popolnoma izgubi moč in se kazalec ustavi na 100km/h. Pravtako se mi zgodi včasih, da med normalno vožnjo zgubi moč! Čist vedno pa če ga vozim 170-180 po eni minuti vrže v zasilni program.... A se mogoče komu sanja kaj to zajebava?

Hvala LP
Matej
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 18, 2004 6:28 pm

Hmmm jaz bi stavil na elektroniko možno da je kaj z loputo se zaskoči pa se resetira pa... Če vedno za enak čaz izgubi moč je to štrom. Sploh če ti še canger nagaja....
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
green
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:20 am
Kraj: celje

Napisal/-a green Če nov 18, 2004 9:18 pm

Turbo? :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če nov 18, 2004 9:49 pm

hmm...mogoče merilec oz. senzor masnega pretoka zraka nagaja - tako kot pri vseh tdi motorjih pa zato avto izgubi moč.
a ti mogoče kj več tud pokur?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če nov 18, 2004 10:12 pm

Če bi bil merilec sploh ne bi prilezel do 170 km/h, pa tudi simptomi so drugačni. Nekje verjetno nekemu senzorju prekinja kable. Lahko je 100 možnih napak, tako da je priklop na tester nujen. Pazi samo, da ne dobiš kakega zabitega mehanika, ki bo najprej hotel menjati turbino, za njo pa računalnik.....
 
AvtoFun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 18, 2004 6:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a AvtoFun Če nov 18, 2004 10:15 pm

Ne ne avto je bil na testerju LMM je vredu menda so možni neki 3je ventili da bi bili pokvarjeni eden izmed! Najbrž je nek ventil ki je pri ventilatorju, pride pa 30k, nanj so neki podtlaki priklopljeni! No naj bi bilo to pač me je zanimalo kaj bi še lahko bilo da nebi brezveze kupvoal

LP
Matej
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če nov 18, 2004 10:23 pm

Take napake se ponavadi dokaj točno najde s pomočjo testerja. Samo branje napak ponavadi ne pomaga veliko pri postavljanju diagnoze. Treba je bolj natančno vse pregledati. Najdi drugega mehanika, ki zna uporabljati tester in ima nekaj izkušenj, ker lahko drugače menjaš vse, kar se njemu zazdi, rezultata pa ne bo.

Je pa res, da sem pričakoval, da bo našel napako na na kablih :?
 
AvtoFun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 18, 2004 6:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a AvtoFun Če nov 18, 2004 10:25 pm

Recimo da sem bil na pooblaščenem servisu in da so na računalnik vrgli zadevo smo se peljali tut med voznjo so merli in je pač vrglo neko napako, pri kateri je mozno več stvari da je narobe!

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če nov 18, 2004 10:45 pm

AvtoFun je napisal/-a:Recimo da sem bil na pooblaščenem servisu in da so na računalnik vrgli zadevo smo se peljali tut med voznjo so merli in je pač vrglo neko napako, pri kateri je mozno več stvari da je narobe!

LP


mislim da se pri šobah spreminja vbrizg nafte preko compa oz. testerja....vem za podoben primer in je blo krivo ravno to...reci jim da naj jih na novo nastavijo preden bodo karkoli menjali!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če nov 18, 2004 11:21 pm

Če avto ni v garanciji najdi dobrega nepooblaščenega. S tem ne mislim prvega splošnega mehanika, ampak kakega bivšega mehanika iz pooblaščenega servisa. Malo povprašaj, jaz ne poznam nobenega.
 
AvtoFun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 18, 2004 6:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a AvtoFun Če nov 18, 2004 11:22 pm

Hvala! Bom jim rekel! Upam da to čimprej zrihtam kr mi gre na jetra...

LP
Matej
Matej
 
AvtoFun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 18, 2004 6:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a AvtoFun Pe nov 19, 2004 6:47 pm

Menda je možno da so neke dize v kurcu... če ve kdo kaj več o tem?

LP
Matej
 
SebyDiamant
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne avg 01, 2004 5:46 pm

Napisal/-a SebyDiamant Sr nov 24, 2004 8:31 am

Dize bi se naj na 80.000km menjale (kot svečke pri normalnih, vendar manj pogosto). Če si ali je kdo drugi tankal cviček lahko daš ščistit. Da avto ne gre pa je lahko kriv tudi merilec pretoka zraka. Probaj zamenjati z kom ki ima delujočega. Imel sem primer, da mi TDI passat ni več vžgal. V LJ. Prišlepal v MB, postavil na BHS cel dan niso rešili nič (z računalnikom seveda). Šlepal k mojemu serviserju, on rešil v 1 uri. Zaštekal je neki ventil. Potem sem ga kar prodal in nič več VW! Kupil Toyoto.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr nov 24, 2004 8:37 am

A kej čudn zvok dobi? Lahko da maš kako svečko mal slabo in ko ti enkat fali vžgat ti računalnik avtomatsko odklopi en cilinder. Skorej sigurn sm da je to, ker praviš da včas ga nabiješ na 170 po pa to nardi. To je ja.

Možne so tud druge varjante, sam defenitivno ti ga računalnik neki mori, ker misli, da je neki narobe. Simpl ko pasul - na tester ga je treba dat!
Slika
 
Uporabniški avatar
STABI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po maj 13, 2002 2:03 pm

Napisal/-a STABI Sr nov 24, 2004 8:46 am

Pred časom sem imel podoben problem, sicer na oplu. Težava je bila v compu motorja, ki je vsake toliko časa dajal napčne podatke o temp. motorja, zmanjšal dotok goriva in avto ni šel nikamor, pač po nekem zasilnem programu. Po menjavi compa je bilo OK. Drag špas.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr nov 24, 2004 11:05 am

Pugi = @ je napisal/-a:A kej čudn zvok dobi? Lahko da maš kako svečko mal slabo in ko ti enkat fali vžgat ti računalnik avtomatsko odklopi en cilinder. Skorej sigurn sm da je to, ker praviš da včas ga nabiješ na 170 po pa to nardi. To je ja.

Možne so tud druge varjante, sam defenitivno ti ga računalnik neki mori, ker misli, da je neki narobe. Simpl ko pasul - na tester ga je treba dat!


Pugi dizel nima svečk :D :D vsaj ne takih kot bencinar

Probaj vssen zamenjat LMM. Znana stvar je da crkujejo simptomi so pa različni. Men je avto pri polnem gasu vleku pa spustu pa spet vleku pa spustu, in to v intervalih po 2 sek. Sm mel tak filing k da sm v čolnu na vesla.
Na pooblaščenem majo teszni LMM in ti ga dajo gor pa grejo sprobat če je vse OK. Napake LMMa tut tester včasih ne pokaže, sploh če se pojavljajo občasno.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr nov 24, 2004 11:22 am

Uf vidis to je pa nenatancnost pri branju - se opravicujem in posipam s sajami iz dizlskega auspuha.

Neemam casssaaaa!!
Slika
 
mbvito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe okt 08, 2004 1:57 pm

Napisal/-a mbvito Sr nov 24, 2004 11:32 am

če boš rabu LMM, ga mam novga original BOSCH za 25.500 sit.
piši na e-mail mitja.dolar@siol.net
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Sr nov 24, 2004 12:47 pm

LMM tester ne pokaže kot napako, razen če je kaj narobe na napeljavi. Treba je gledati parametre med vožnjo. Kot sem že rekel sem 99%, da ni LMM.

AvtoFun, če je problem še aktualen povej, da ne pišem brez veze.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], zundapp in 8 gostov