Napisal/-a peters Po nov 22, 2004 3:24 pm
Zelo fajn bi bilo, če bi ugotovil ali se ti motor sploh ogreje na normalno temperaturo ali ne. Če se ne, je kriv termostatski ventil.
Če ja, preveri, če sta oba šlauha, ki za motorjem gresta v kabino, vroča. Če kljub vročemu motorju in odprtemu gretju nista, imaš v hladilnem sistemu motorja zrak. Če se ta zrak, kljub večkratnemu odzračenju sistema, še kar pojavlja, bo potrebno menjati tesnilo na glavi motorja, ker kompresija uhaja v hladilni sistem.
Če pa je en šlauh vroč, drug pa samo topel, je zamašen notranji grelec kabine (izmenjevalnik toplote, hladilnik, radiator - kakor hočeš), do katerega je zelo težko priti, vendar je verjetnost precej majhna.
Najprej torej s frendovim avtom primerjaj temperaturo cevi, ki za motorjem gredo v kabino in temperaturo motorja. Pazi, da maš gretje odprto na ful.