Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Servis avtomatika in navodila?

Napisal/-a Hanzi To dec 07, 2004 8:41 pm

baje bo jerry mojster pri teh odgovorih, pa drugih se tudi ne branim.
Kupil Nissan prairie 2.0 avtomatik letnik 92- Kam naj menjalnik odpeljem na preventivni servis? Prosim za kake garažne mojstre v okolici LJ.Pooblaščene poznam. Dela vse v redu samo mislim da mu servis ne bi skodoval.
Kaj za vraga pomeni tisti famozni gumb OVERDRIVE (OFF ON). Kako je s premikanjem ročice med vožnjo? jo lahko premikaš iz D v 2 oz.1 in N, ali se z ročico dela strogo v mirovanju.
Če mi kdo lahko zrihta kak RTFM za klasični avtomatski menjalnik dobi za pivo. Če se da na papirju in v slovenščini (lahko kaka kopija navodil za uporaba avta z avtomatskim menjalnikom), če pa tega ne bo se bom pa zadovoljil tudi s kakim PDF.
tnx
Sonce naj sveti vsak dan!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To dec 07, 2004 9:22 pm

glej glede preventivnega pregleda menjlnika...lohka se zamenja samo menjalniško olje to je pa tud use (no nekateri imajo tud en filterček v karterju ampak ne vsi,če je se zamenja tudi tega.

glede D ter 1,2 zadnje dve varianti torej 1,2 uporabiš samo v vožnji po klancu navzdol,tko da zaviraš z motorjem. Če je res zlo dolg klanec ter strm daš seveda v 1.

no saj je z izkušnjami navadiš.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Servis avtomatika in navodila?

Napisal/-a _Jerry_ Če dec 09, 2004 10:15 pm

Hanzi je napisal/-a:baje bo jerry mojster pri teh odgovorih, pa drugih se tudi ne branim.
Kupil Nissan prairie 2.0 avtomatik letnik 92- Kam naj menjalnik odpeljem na preventivni servis? Prosim za kake garažne mojstre v okolici LJ.Pooblaščene poznam. Dela vse v redu samo mislim da mu servis ne bi skodoval.
Kaj za vraga pomeni tisti famozni gumb OVERDRIVE (OFF ON). Kako je s premikanjem ročice med vožnjo? jo lahko premikaš iz D v 2 oz.1 in N, ali se z ročico dela strogo v mirovanju.
Če mi kdo lahko zrihta kak RTFM za klasični avtomatski menjalnik dobi za pivo. Če se da na papirju in v slovenščini (lahko kaka kopija navodil za uporaba avta z avtomatskim menjalnikom), če pa tega ne bo se bom pa zadovoljil tudi s kakim PDF.
tnx


Hm, hvala za ze vnaprejsnji kompliment :lol:

Ce ne drugega, mi je taksna eksotika res zelo vsec :D Glej, za tvoj stroj bi ti priporocil enega pridnega in strokovnega fanta, ki ima delavnico v Sostrem pri Ljubljani. Njegovo ime je Matej, dobis pa ga na stevilki 041/693-957. Kar se tice kontrole menjalnika, previdnost res nikoli ni odvec. Ce mislis imeti avto dalj casa (mislim dlje kot eno leto), bi ti svetoval, da v vsakem primeru zamenjas olje in filter v menjalniku (tako, kot je ze Smeks napisal). Drugace naj ti mehanik samo preveri gladino olja in starost ter izrabljenost (prezganost) le-tega. Manuala nimam, ti bom pa pojasnil par osnovnih pojmov. Overdrive je v bistvu dodatna prestava, nekaksen "podaljsek" menjalnika, ki ga lahko vklopis ali izklopis na elektriko, s stikalom ON/OFF. V bistvu je to cisto navaden reduktor, ki ti podaljsa prestavno razmerje in je namenjen predvsem za vecje hitrosti na avtocestah. Overdrive je bil vcasih precej pogost v avtomobilih, danes pa ga je preprosto nadomestila dodatna (peta) prestava v menjalniku. Zakaj se tega niso spomnili ze v osnovi, v bistvu sploh ne vem :roll: Sicer se pa ne obremenjuj prevec, ampak ga kar ves cas imej na 'ON", pa bo. Avtomatika bo ze sama izbrala primeren prenos, saj to je tudi temeljna naloga avtomatike -da voznik uziva ;) Zdaj pa se o premikanju rocice med voznjo. Kot predvidevam, imas na voljo polozaje P,R,N,D,2 in 1 (ni nujno, da so v tem vrstnem redu). Torej imas menjalnik na 3 prestave (+ overdrive, ki nadomesca cetrto, kot sem ze povedal). Polozaj P je namenjen izkljucno parkiranju. To je mehanska zapora, ki blokira kolesa in onemogoci premikanje avtomobila, v bistvu nadomesca rocno zavoro. Vendar kadar parkiras na klancu, vseeno se dodatno zategni rocno. Na ravnem je dovolj, ce das v P. V tem polozaju avto tudi vedno vzgi, pa tudi ugasni ga sele, ko je v P. R je polozaj za vzvratno voznjo, to verjetno poznas. N je "neutral" ali po domace "ler", uporabljas ga pri rocnem porivanju vozila, v avtomatski avtopralnici ali pa takrat, ko te nekdo slepa, ker ti je odpovedal motor. D pomeni "drive", torej polozaj za voznjo naprej. Menjalnik se tu sam odloca, v kateri prestavi bo, spodbudis ga lahko edino z odlocnim pritiskom na pedal za plin do konca. Temu se rece "kick down" ali po domace "brcni dol". Menjalnik takrat prestavi navzdol in avto se temu primerno odzove. Uporabno predvsem za prehitevanje. Potem sta tu se polozaja 2 in 1. To sta v bistvu blokadi, da menjalnik ne prestavi v 3. oz. 2. brzino, priblizno tako, kot ti ne prestavi v 4., ce imas Overdrive na "OFF". Cemu to sluzi? Vleki prikolice ali speljevanju v klanec (tudi v snegu pride prav), skratka povsod takrat, ko bi rad obdrzal malo visje obrate motorja. S temi polozaji lahko tudi zaviras z motorjem pri voznji po klancu navzdol. Se nasvet: med voznjo rocico menjalnika cimmanj premikaj. Tudi ko stojis na semaforju, imej raje v D in nogo na pedalu za zavoro. Zakaj to? Zato, ker vsak premik rocice ponavadi povzroci obremenitev ali razbremenitev prenosa moci od motorja do koles in pri tem trpijo vsi vmesni sklopi, se najbolj pa diferencial. Ne skrbi, avtomatik deluje drugace kot klasicni menjalnik (ni neposrednega stika zobnikov, ampak se vrtilni moment prenasa preko viskoznosti (po domace: gostote) olja) in se v polozaju D prav nic ne obrablja.

Veliko uzitkov z avtomatiko ti zelim :hi
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Ne dec 12, 2004 10:23 am

pravi car si, kaj naj rečem, nisi me razočaral :D
Dobil sem RTFM za avtomtike v malem (za telebane), kar mi je za začetek popolnoma dovolj.
Bom pa poklical tega Mateja, pa upam da se bo spravil na tako eksotiko kot joimam jaz :roll: . Marolt iz Horjula se ne podstopi mojega avtomatika :?
Če se srečava (vidiš tablico Hanzi na zadnji šipi) me ustavi pa bova šla na pivo)
si bom kar sprintal tale tvoj post
Sonce naj sveti vsak dan!
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Po dec 13, 2004 1:13 pm

Ta Matej sploh ne servisira avtomatikov :roll:
Zdaj pa ne vem, al zarad tega ne ker šraufa popolnim tujcem ali res ne šraufa.
Že drugi podatek ni pravi za moj avto(mateju sploh nisem povedal kater avto imam)
Bo šlo v treje raje (rekel je da jih nekdo servisira v Črnučah, več pa ni vedel :cry: )
Ima še kdo kakega mehanika skritega v rokavu :roll:
Sonce naj sveti vsak dan!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po dec 13, 2004 9:24 pm

Hanzi je napisal/-a:Ta Matej sploh ne servisira avtomatikov


Sranje :? Meni je delal vse zivo, ceprav je pa res, da mu avtomatika nisem se nikoli pripeljal... :roll:

Specialista za Nissan sicer nimam nobenega na zalogi, vem pa, kdo naceloma ne odkloni nobenega avtomatika. Tu imas telefon, pa se naslov zraven, ker ne vem, ce stevlike telefona niso zamenjali (to se zadnje case pogosto dogaja). Evo: Kogovsek Janez, Migojnice 40a, Grize pri Zalcu. Tel.: 03/5718-233

To, da ga pa tisti v Horjulu ne vzame, se mi zdi pa tudi cudno... :ue
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To dec 14, 2004 11:25 am

Najboljši mehanik za Nissane je Krulc iz Domžal. Veliko ljudi ki vem da imajo Nissane, vozijo k njemu.
Slika
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Sr dec 15, 2004 11:57 am

Vem za Krulca v Moravčah, (semiz domžalskega konca) samo on je pooblaščeni in ima urno tarifo bližje 10 tisočakom kot 5 (predvidevam) pa še kak vajenec ga bo šravfal. Na koncu zna servis stati toliko kot avto (450ksit). No eden anjbrž res ne ko bi bil pa tretjič tam pa vprašanje če bi š ekaj od tega zneska ostalo.
Jim bom (za lasten info) poslal) mail.
Sonce naj sveti vsak dan!
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi So feb 19, 2005 5:56 pm

Nixxon je napisal/-a:Najboljši mehanik za Nissane je Krulc iz Domžal. Veliko ljudi ki vem da imajo Nissane, vozijo k njemu.

No in tudi jaz sem zbral pogum ($) in se odpeljal do Moravč. Prej nekaj mejlov, pa sem se odločil da ne bo ravno veliko dražje kot pri kakem "garažarju", če peljem v Moravče. pa so mi "zamenjali olje v menjalniku" za dobrega Cankarja. Pohvalno :roll: Sem pa v dvomih da je vse v redu narejeno. Ves čas menjave sem imel mehanika na očeh in vem kaj je počel. Iz spodnjega čepa je odteklo slabe 3 litre olje (prej 2,5; ocenjeno na količino v 10 litrski kanti :roll: ), nazaj ga je vlil 3.4l in volja. Ko je gledal s šibko koliko ga je notri, ga je bilo nekoliko veliko pa je rekel, da bo še padel :shock: . Pridem domov pogledam toplega ga je še vedno preveč. Drugo jutro pogledam mrzlega , še vedno toliko kot prejšnji dan :evil: Men čist nič jasno kaj se dogaja. V "Castrolovem" kataogu piše da ga gre noter 7,4, po mejlu s Krulcem smo se pogovarjali o količini 5-6 litrov, meni ga vlije notri 3.4 litra pa ga je liter in pol preveč :shock: notri-zdele ga po šlavfu ven vlečem :evil: . Še večje presenečenje je pa to da videti precej bolj rabljen kot tisti ki ga je vlival notri. To pomeni da najbrž ni ves ven stekel, kljub temu da je na spodnjem čepu nehalo olje teči več. Če pa je po kakih lajtngah notri ostal je pa to big ? .k ar najverjetneje je moral, glede na to da ga je trikrat manj vlil notri kot je po katalogih, povrh tega je pa še nekam čudno umazan že , kljub preveoženim samo dobrim 50 km.
Koliko olja je ponavadi v avtomatskem menjalniku?
Sonce naj sveti vsak dan!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne feb 20, 2005 9:57 pm

Hanzi je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Najboljši mehanik za Nissane je Krulc iz Domžal. Veliko ljudi ki vem da imajo Nissane, vozijo k njemu.

No in tudi jaz sem zbral pogum ($) in se odpeljal do Moravč. Prej nekaj mejlov, pa sem se odločil da ne bo ravno veliko dražje kot pri kakem "garažarju", če peljem v Moravče. pa so mi "zamenjali olje v menjalniku" za dobrega Cankarja. Pohvalno :roll: Sem pa v dvomih da je vse v redu narejeno. Ves čas menjave sem imel mehanika na očeh in vem kaj je počel. Iz spodnjega čepa je odteklo slabe 3 litre olje (prej 2,5; ocenjeno na količino v 10 litrski kanti :roll: ), nazaj ga je vlil 3.4l in volja. Ko je gledal s šibko koliko ga je notri, ga je bilo nekoliko veliko pa je rekel, da bo še padel :shock: . Pridem domov pogledam toplega ga je še vedno preveč. Drugo jutro pogledam mrzlega , še vedno toliko kot prejšnji dan :evil: Men čist nič jasno kaj se dogaja. V "Castrolovem" kataogu piše da ga gre noter 7,4, po mejlu s Krulcem smo se pogovarjali o količini 5-6 litrov, meni ga vlije notri 3.4 litra pa ga je liter in pol preveč :shock: notri-zdele ga po šlavfu ven vlečem :evil: . Še večje presenečenje je pa to da videti precej bolj rabljen kot tisti ki ga je vlival notri. To pomeni da najbrž ni ves ven stekel, kljub temu da je na spodnjem čepu nehalo olje teči več. Če pa je po kakih lajtngah notri ostal je pa to big ? .k ar najverjetneje je moral, glede na to da ga je trikrat manj vlil notri kot je po katalogih, povrh tega je pa še nekam čudno umazan že , kljub preveoženim samo dobrim 50 km.
Koliko olja je ponavadi v avtomatskem menjalniku?


Jaojaojaojaojaojao patonires :jao: Noter ga gre seveda toliko, kot pise v navodilih (ce imas pravi katalog, seveda), ne pa KR NEKI :roll: Pomoje je tale Krulez prvic menjal olje v avtomatiku, ce ga je res nalil manj kot pise v navodilih... :bonk

Glej, za Nissana seveda ne vem na pamet, ampak avtomatski menjalniki so zelo razlicni in imajo prav tako razlicne (predpisane) postopke za menjavo olja. V nekatere menjalnike se res naliva olje tako, kot zalivas roze (zlijes ven, zlijes noter in "fertik"), pri nekaterih pa je prava procedura, da spravis ven VSE olje in ravno taka, da ga spravis noter... Pri dolocenem tipu Mercedesa se baje dotaka se kar nekaj casa, medtem ko avto laufa v prostem teku (to mi je enkrat govoril en mehanik, ampak podrobnosti sem pozabil)...

Se enkrat pravim: ne vem, kako se menja pri tvojem, ampak ce ga je nalil manj kot ga gre noter po navodilih... --> :roll:

Res mi je zmanjkalo idej. Ne vem, poklici se Kogovska (in ga vsaj vprasaj, ce ima kaksne izkusnje z Nissanom), ali pa probaj preprosit se enega odlicnega mehanika, ki pa seveda spet ni specialist za Nissan in ne garantiram, da ga bo vzel (se pa res splaca poskusit, ker je ODLICEN mehanik): Uros Zore, 041/625-459 (pa reci, da te Jernej posilja) ;)
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Po feb 21, 2005 10:41 am

Hmmm, pri Krulcu niso nič gledal v kataloge :roll: (za moj avto jih sploh nimajo, po besedah prodajalca nadomestnih delov). Avto so dvignili, olje ven (slabe tri litre) avto dol, preko šibke notri 3.4 litra, med nalivanjem ga JE nekaj minut držal na 2-3krpm, češ da je to potrebno (približno tako kot si ti napisal za Mercedesa)
Kataloga za moj avto pa za moj avto pa najbrž sploh ni v SLO. Bom pisal mejl na uvoznika da vidim kaj bo on odgovoril. Sem hotel kupiti Haynesa, pa tudi v njihovi "knjižnici" ni knjige za moj avto:roll: , tako da lahko :cry:
Najprej sem pomislil na Kogovška v Dravljah, zdaj pa mislim da misliš tistega iz Žalca, ki je napisan nekaj objav višje.
Očitno bo še ena grenka izkušnja s pooblaščenimi- še dobro da sem bil zraven in vem kaj so počeli.
Sonce naj sveti vsak dan!
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po feb 21, 2005 11:38 am

Hanzi, zlo pomembno!!!!!!!

olje pri nekaterih menjalnikih se pregleduje ko je menjalnik ogret in ko motor tece!!!!! lahko da fantje na servisu tega ne vedo, ti svetujem da preveris!!!!!

lp
juhica
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Po feb 21, 2005 3:18 pm

V obeh primerih (mrzlo-toplo) ga je občutno preveč na šibki, tudi če avto vžgan
Sonce naj sveti vsak dan!
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Po feb 21, 2005 5:30 pm

Haynes pravi za Nissan Prarie 2.0 (M11) 1990-1992 :

Automatic Transmission - refill litres 7.4


LP
 
Hanzi
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: So mar 08, 2003 10:11 am

Napisal/-a Hanzi Po feb 21, 2005 8:07 pm

C5 je napisal/-a:Haynes pravi za Nissan Prarie 2.0 (M11) 1990-1992 :

Automatic Transmission - refill litres 7.4


LP

A mi lahko pomagaš priti do tega famoznega Haynesa. Sem našel boga in pol od NIssana, ampak prairie pa ne :shock:
Če mi lahko posreduješ link kjer bi se to naročilo, oziroma če imaš to v papirni obliki, oziroma mi sporoči tvoj vir podatka. Sem iz LJ, pridem kam iskat, seveda ne brez plačila
Sonce naj sveti vsak dan!
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 To feb 22, 2005 7:29 am

Težko. Haynes namreč ni izdal Service Manual za Nissan Prarie. Morda je ta avto imel drugo prodajno ime v USA, Aziji ali Avstraliji. Predvsem ti lahko veliko pomaga, če veš na kateri platformi je izdelan.
Pošlji mi tvoj mail, pa ti pošljem pdf z osnovnimi podatki in nastavitvami za tvoj avto iz Haynes 2003 Service Manuala. Ni veliko, nekaj pa bo.
Pa poglej na eBay, tam velikokrat najdeš kaj exotičnega. Če pa hočeš original Service Manual pa ti predlagam kak tuj Nissan forum. Ljudje imajo zadeve poskenirane, pa ti bo že kdo poslal. Ali pa pošlji mail na Nissan, večinoma za starejše modele firme dokumentacijo pošljejo, za novejše pa predlagajo obisk servisa kao to pa je za navadnega smrtnika prezapleteno.

Lp Igor
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov