Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tuerk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr mar 10, 2004 6:52 pm

Avto mrtev nad 3.000 rpm

Napisal/-a tuerk So dec 11, 2004 8:55 pm

Ko pride do 3.000 rpm se obnaša kot avto z 60 KM in ne kot avto z 115KM in 250 Nm navora. In sicer je focus tdci, prevoženih slabih 38kkm. Kaj bi lahko bilo narobe?
Ali bi lahko crkno luftmesser ali bog ne daj celo turbina? Ni več v garanciji,
samo je redno servisiran na servisu. Če crkne turbina a oni krijejo škodo ali vsaj
del škode?
Hvala za odgovore.
lp vsem
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 So dec 11, 2004 9:01 pm

sicr ti ne znam powedat kaj bi natančno lahko blo,ampk če je turbina šla,pa če avto nima več garancije pol si ga nasrkou. oni ne bojo kril nič dnarja ker ni več v garanciji,ampk boš kr sam mogu,to pa ni pocen...je pa možno da je turbina,ker se turbina vklopi pr določenih obratih in možno da je to to...I fell bad 4 ya :?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar So dec 11, 2004 9:03 pm

pr dizlih dobi dost pritiska pri okol 15oorpm.
a je prej dost bol vleku nad 3000 rpm?
 
tuerk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr mar 10, 2004 6:52 pm

Napisal/-a tuerk So dec 11, 2004 9:22 pm

Zelo bolj. Prej se mi je v 2.prestavi na klancu števec za obrate ustavil na 3700.
USTAVIL. Prej je šel brez problema do 4.500. Ko pride do 3.000 rabi vsaj
4-5 s da naredi 500 obratov več.Nekaj je hudo narobe.
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar So dec 11, 2004 9:24 pm

pa ti turbina dobr dela?- sej jo čutš ko potegne.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So dec 11, 2004 9:56 pm

a si kje nasedu??
Možno je da si katalizator zbil in ti ga maši!
(sej imaš katalizator ne?? A se motim :oops: )

no kolega je mal tak problem, čez 3ooo obtatov ni šlo, katalizator se mu je pa dobesedno razpadu in zapacal izpušnoi cev!
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 So dec 11, 2004 10:48 pm

Ali LMM, ali je pa vrgel v zasilni program, kot je že nekdo omenil. Če ni LMM in je šel v zasilni program bo tester pokazal napako. Glej, da bodo najprej odkrili napako in ne takoj menjali po spisku. Podoben primer sem videl, ko so se skupaj zapekle variabilne lopatice na turbini.
 
tuerk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr mar 10, 2004 6:52 pm

Napisal/-a tuerk So dec 11, 2004 10:59 pm

turbina dela oz. avto potegne, nad 3k pa ne. Nasedo nisem. Grem v ponedeljek na servis. Pa bom sporočil.
 
ClioFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So avg 28, 2004 11:47 am

Napisal/-a ClioFan Ne dec 12, 2004 12:10 pm

Tipični znaki za luftmesser, skor 100% sm da tukaj leži krivda. Pa avto ti tud manj gre, a ne??
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Ne dec 12, 2004 12:32 pm

Če ti vleče do 3000 obr/minuto tako kot prej pol nebi reko da je turbina hin, ker turbina cukne že mnogo prej.

Po moje ima ClioFan prav al pa je nekaj podobnega.
Slika
 
tuerk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr mar 10, 2004 6:52 pm

Napisal/-a tuerk Po dec 13, 2004 4:02 pm

Sem bil na testerju pa ni nič pokazal. Se je peljal mehanik sam pa jst zraven
pa nič ni bilo narobe, ko sem se pa domov vračal pa je spet bilo isto.
Sem se samo obrnil in sva se še enkrat šla peljat pa je pol vido, da se ne
zmišljujem. Je reko da bo poklical v LJ pa se pozanimal. Zdaj pa čakat pa do
3.000 vozit. Da se bom navadil na nov zakon :(
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po dec 13, 2004 5:43 pm

Ko si se vračal domov si ga ožel kakor si ga lahko in je spet začel delati samo do 3.000 obratov? Ali je potem pogledal še enkrat napake na testerju? Naj pobriše napake in gleda tlak turbine. Ti ga tišči do konca. Nekaj časa bo verjetno previsok, potem bo pa vrgel v zasilni program. Če ti je avto pred obiskom mehanika delal BP verjetno ni imel več shranjene napake.

Mislim, da imaš nesposobnega mehanika. Če je avto nekaj časa delal, potem pa ne, potem 90% ni LMM. Jaz bi rekel, da so se zapekle lopatice na turbini (če so variabilne) ali pa ti nekje pušča zrak.
 
Uporabniški avatar
beli angel
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne jun 27, 2004 3:03 pm
Kraj: črnomelj

Napisal/-a beli angel Po dec 13, 2004 5:53 pm

glej ja mam tud avto z turbino in mi je se tud nekj takega zgodilo kot tebi avto ni šel dobesedno nikamor, pa ni šla turbina ampak se mi je iztaknila cevkica ki gre na turbino za pritisk možno da se je to tebi tud zgodilo. ne vem sam povem iz lastnih izkušenj.
be cool and drift!!
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po dec 13, 2004 7:24 pm

@Silver golf, tudi jaz sem v bistvu samo povedal možno okvaro, čeprav se mi zdi dokaj verjetna. V glavnem, nekaj ni v redu v ali okoli turbine in zaradi tega meče v zasilni program, da zaščiti turbino.
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Po dec 13, 2004 8:53 pm

racunalnik nemore bit kriv za to napako.lahko ti ksna cev od vakuma pusca pa pol ne odpre dovol dotoka goriva.mogoce ti je pa zobati jermen preskocil za 1 zob lol
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Sr dec 15, 2004 2:58 am

mitja320:
Zelo mozno da ima zadeva res kaksno vez s turbino, ceprav to da vcasih dela in vcasih ne ne izklucuje LMM. Mamina mazda je imela pokvarjen LMM in je vecinoma pac trokiral, od casa do casa se je pa avto spomnil in delal cisto normalno.
Btw, a zna kdo razlozit zakaj se na turbo dizlacih LMM-i tako radi kvarijo?
 
alesh84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe jan 16, 2004 8:05 pm

Napisal/-a alesh84 Sr dec 15, 2004 8:59 pm

Ja ce mas dizla bi jst reku da ti je su merilc pretoka zraka. Kako to zgelda vem samo za oktavijo sam mensezdi da je bl k ne isto pr useh dizlih. Pr 3000 k bi ti mogu ukopt tubino se zaradi te napake ne uklopi. V nekaterih primerih se samo zasteka in se potem cez nekaj casa vklopi, kdaj se pa sploh ne.
 
Uporabniški avatar
NoFX
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To nov 02, 2004 2:23 pm

Napisal/-a NoFX Sr dec 15, 2004 9:23 pm

mogoče je filter za gorivo. Mi smo meli podoben (ampak veliko hujši) problem ko smo šli iz morja domov. Avto je spravo do max. 3k obratov po ravnem (hitrost okoli 100km/h). To je blo na avtocesti. Stari je reko, da ga tolko folka še v živlenju ni prehitelo :D. Pri vožnji po klancu smo se vozli v prvi ali pa mogoče v drugi ... :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov