Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Cok R5 Dizel

Napisal/-a MacK Ne dec 12, 2004 8:11 pm

Pozdrav!
Mam spet eno strokovno vpasanje za vas :?:
1. Mam R5 dizel, prevozenih cca 200.000 - 300.000km in mi je zdaj pred kratkim zacel noreti zjutraj ko je hladen. Noce in noce vzgati :( Nato komaj po enem 6 preizkusu mi potem vzge, a kadi koda bi se mu slo za zivljenje. Grelne svecke sem 2 tedna nazaj menjal, dize pa so bile cca 10k km menjane. Nafrni in zracni filter sta tudi nova. A se sanja komu kaj bi lahko bilo to?
2. Zdaj pa se nekaj. Avto mi je zacel cca 4 litre vec papcat na 100km in mi ni jasno zakaj? Skoz nekaj berem o nekih loputah. Kaj ima moj dizelcek sploh to loputo?ker se bojim da mi nea zaufa ugasne in mi zato vec papca. Ker mi ni jasno? Avto mi nikam ne gre, poraba pa tok velike :ue
Za vsak odgovor sem hvalezen ;)
Lp MacK
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne dec 12, 2004 8:25 pm

Pozdravček!

Tvoj avto ima že kar lepo število km za sabo (verjetno pa je imel tudi neznano število lastnikov). Da zjutraj ne vže, je mogoče kriv rele za vklapljanje ogrevalnih svečk (približno tako velika škatlica kot avtomat za smerokaze, nekje pri varovalkah).
Ali si pri menjavi svečk pazil, da so prave za tvoj avto? Mogoče rele prehitro izklopi gretje in moraš zato večkrat vžigati.

Za 4l večja poraba je zaskrbljujoča. Si se kaj igral z Bosch črpalko? Mogoče bi jo bilo porebno nastaviti? Tisto kar si na forumu prebral o loputah velja za bencinske motorje. Ta loputa regulira pretok zraka skozi vplinjač (vbrizg). Tudi pri dizlih je podobno, vendar so dosti manj občutljivi na mraz, zato potrebujejo čok šele pri zelo nizkih temperaturah (npr golf I oz. II ima podoben motor, pa rabi čok šele pri cca -10).

Vsekakor ti svetujem obisk kakšnega mehanika, da si avto malo od bližje ogleda, ter preveri kaj je res narobe.

Lp Tristan01

Ps: Večina dizlov kadi malo bolj črno, ko so hladni. Pretirano kajenje pa je znak za težave z razmerjem gorivo zrak.
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Ne dec 12, 2004 8:28 pm

no, neznam glih direkt na tvoj vprašanje odgovorit, ma pa veze glede lopute:
namreč, jz mam tud R5, sam da je benzinc, 1.4 in mi je šol servo motorčk za loputo(neki tazga) in mi zjutr tud komi vžge, pa ful crkuje dokler se ne segreje...

To probi pogledat oz. mehaniku dej pogledat :)

Drugač pa kontaktiraj liskota, on ma izkušnje z dizlam
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Ne dec 12, 2004 8:37 pm

krofl je napisal/-a:no, neznam glih direkt na tvoj vprašanje odgovorit, ma pa veze glede lopute:
namreč, jz mam tud R5, sam da je benzinc, 1.4 in mi je šol servo motorčk za loputo(neki tazga) in mi zjutr tud komi vžge, pa ful crkuje dokler se ne segreje...

To probi pogledat oz. mehaniku dej pogledat :)

Drugač pa kontaktiraj liskota, on ma izkušnje z dizlam


Lisko mi je je serviser avta:) In se njemu se ne sanja kaj bi lahko bilo :P ma saj ga mislim zdaj peljat na Ptuj k enemu ki se ukvarja z BOSCH pumpami. Prave grelne so. Mene tudi skrbi za to porabo :roll: ker te si raje kupim bencinerja z 90 konji pa mi bo enako papcal :twisted:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne dec 12, 2004 11:25 pm

MacK je napisal/-a:
krofl je napisal/-a:no, neznam glih direkt na tvoj vprašanje odgovorit, ma pa veze glede lopute:
namreč, jz mam tud R5, sam da je benzinc, 1.4 in mi je šol servo motorčk za loputo(neki tazga) in mi zjutr tud komi vžge, pa ful crkuje dokler se ne segreje...

To probi pogledat oz. mehaniku dej pogledat :)

Drugač pa kontaktiraj liskota, on ma izkušnje z dizlam


Lisko mi je je serviser avta:) In se njemu se ne sanja kaj bi lahko bilo :P ma saj ga mislim zdaj peljat na Ptuj k enemu ki se ukvarja z BOSCH pumpami. Prave grelne so. Mene tudi skrbi za to porabo :roll: ker te si raje kupim bencinerja z 90 konji pa mi bo enako papcal :twisted:


Heheh ja sam to pa res nisma pregledla če rele sploh uklopi oz. če drži dist dolg.... če sploh zagreje svečke...
Eno svećko odklopi..... gor priklop eno tako ki dela.... pa zunaj lepo sprobaj če se zagreje ( ko daš kontakt). Če se ne je rele u pizdi..... je pa spred poleg kilerja.
Mack btw jaz mam podobne bleme..... sam da takih extremnih še nimam.... ampak sam laufanje po treh.... al pa mal kašljanje motorja. Ampak se hitr umiri. Počas pa gruntam kaj bi lahk blo..... Mack se spomniš filtra za nafto ko je vodno gret? Prit do men pa ga boma nadomestila z onim "tovornjakarskim" ker se mi zdi da toti nekje ne tesni in poleg zrak vleče (razlog zakaj zjutraj ne vžge.
Z onimi loputami pa ni nič...... ker jih najin dizl NIMA.
Ma sam nek senzor na vezan na vodno cev (mogoč čok?) ampak je ista fora tud če ga odklopiš........ tko da za vžig so krive al svečke al pa dovod nafte.
Vsekakor pa se oglas na ptuju na servisu pa boš vidu kaj ti bojo rekl.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po dec 13, 2004 7:10 am

to da ti takoj ne vžge je lahko tud kriv nepovratni ventil tko da ko avto stoji čez noč nafta steče nazaj v rezervoar...kar je posledica tega da takoj zrak potem potegne in zaradi tega morš neki časa ti verglat.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 13, 2004 9:27 am

šmeks je napisal/-a:to da ti takoj ne vžge je lahko tud kriv nepovratni ventil tko da ko avto stoji čez noč nafta steče nazaj v rezervoar...kar je posledica tega da takoj zrak potem potegne in zaradi tega morš neki časa ti verglat.


Nepovratni ventil sma že zdavni zmontirala gor, pa preverla ko sma naftni filter menjala pa drži..... :twisted:

Jaz mam facking občutek da pri celmu naftnem filtru nekje zrak vleče in pol prek povratnega voda steče nazaj u rezervoar.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po dec 13, 2004 7:53 pm

Pozdravček!

Če misliš, da ti na naftnem filtru vlčeče zrak, je najboljše da predelaš na Golf sistem. Namontiraš tisti filter, ki ima že priključke za cevi in nepovratni ventil v enem kosu, pa si rešil težave. Samo ob vsaki menjavi moraš paziti, da pošteno priviješ cevi za nafto gor, da nebi slučajno preko navoja spuščal. Druga dobra rešitev pa je tovornjaški naftni filter. Odlično se obnesejo od Iveco Turbo Daily. :) Če ti pa kdaj zmanjka nafte v tanku, jo imaš še za kakšen kilometer ali dva v filtru :)

Vseeno pa ostaja še vedno vprašanje porabe...

Lp Tristan01

Ps: sporoči, kaj bodo povedali na servisu.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Po dec 13, 2004 8:37 pm

Če ti tudi topel ne gre normalno, je možn da ti je zobati jermen preskočil, mogoče se ti je v izpušnem loncu kaj premaknilo in ne morajo izpušni plini normalno skozi. Mogoče je pa z bosch črpalko kaj narobe.
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Po dec 13, 2004 9:25 pm

hermand je napisal/-a:Če ti tudi topel ne gre normalno, je možn da ti je zobati jermen preskočil, mogoče se ti je v izpušnem loncu kaj premaknilo in ne morajo izpušni plini normalno skozi. Mogoče je pa z bosch črpalko kaj narobe.


Zdaj pa tak. Danes sem sel kupit se en nepovratni vetnil in ga zamenjal z prejsnjim. Prejsnega sem probal v vodi pa mi ni spustilo niti malo zraka skozi ( mehurcki). Lisko a se spomnis ko sem te vprasal zakaj nimam tolko tesnil zraven filtra?! Amm pa lahko dama onega? Ker te je k***c ker se nafta nebo grela? Na ptuj sem danes klical pa je tak... Povedal sem mu moj problem in on ga je sam nadaljeval. Tocno je vedel da mi svetlo modro kadi in da avto nikam ne gre.
Dal mi je 2 teoriji:
1. V dovodni sistem mi vlece nekje luft.
2. Treba bo nastaviti predvzig in izgorevanje - zato tudi poraba taka, ker meni zjutraj ob vzigu ko se mu ze da vzgati pri avspuhu nafto ven vrze. Pa to nastane konkretni flek na asfaltu cca 25*25cm.
Baje da za to ni kriva ne bosch pumpa, ne grelne in ne dize, ampak je samo neka mehanska napaka na motorju.
Amm pozabil pa sem se to povedat! Vse to se mi pa je zacelo pojavljat odkar sem zacel dolivat k gorivu neki dodatek za zimo. Mislim da ga je 350ml in zadostuje za 900l nafte. Ko sem ga dolil mi je avto odnehal cukat in lepse je deloval pod, ampak potem je zacelo vse cudno postajat... Nevem ce ni to kje krivo.
Nekaj se... Lisko ti pravis da meni potisni lezaj ruzi, ampak mi baje ne. Tisto kaj ruzi je neki del menjalnika.Ker ko so mi sklopko menjali, so mi tudi menjali olje v menjalniku. Zgleda da je prejsni lastnik vlil not neki aditiv za neha ruziti vse skupaj. ( Meni so tak razlozi - Potisni lezaj se zacne vrtet takrat ko je sklopka stisnjena in te ko ga spustis. Ker ce je to prava teorija potem mi nea potisni ruzi, ker meni nekaj ruzi takrat ko sklopko spustim). Uff pravi spis sem ze napisal :-P

Lp MacK
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 13, 2004 11:04 pm

Tist o potisnem ležaju...... ko je kuplunga spuščena se prav tako vrti poleg.In takrat lih ruži ker leti u prostem teku... kapiraš? Ker ma zrak in lahk ravn takrat "zaplanta" in to ruži. Ko pa je pod obremenitvijo pa ne more plajtrat sem in tja pa je tiho. Edina možnost je še da ruži ležaj u menjalniko...... ampak ne verjamem ker pol bi menjalnik že zdavni zružu..... če pa še do zdej ni pa itak ne bo tko da se ne sekiraj preveč.... men pedal včasih prav poskoč not ko speljujem... pa se ne sekiram pa laufa že leto in pol.

Ono za vžig in nafto.... prvo teorijo je povedu točno tis kar sem ti jaz reku..... potegne zrak poleg u dovodni sistem.Tist filter lahk dama gor, ker ogrevanje je blo zato k včasih nafta še ni bla tko kwalitetna kot je danes in je pač blo bolš če se je mal prej ogrela (kao bla bolj viskozna) tko da ni panike.
Tist o mehanksi okvari mi ni jasn....... ker je lahk to napaka sam u BOSH pumpi.Poraba je res smešno visoka... ampak če bi pumpa crkovala potem ne bi dala dost pritiska posledično pa avtek niti vžgal ne bi.Ker pumpa more zagotovit določen pritisk ker drugač niti šobe prek ne spustijo nafte.Tko da je možen sam predvbrizg.
Tist o aditivu pa ...... zakaj ga dodajaš? Jaz ga do zdej (niti lani) nisem dodal niti enkrat, ker se mi zdi brezveze stran metanje denarja..... raj tist denar porabim za kaj drugega..... pa do zdej še ni blo blemov.... pa je stal že tud pri minus 8 (lih včer ponoč) cel noč veni pa je zjutri s prve kresno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Če dec 16, 2004 6:49 pm

Z liskotom sva vceraj zmontirala dodatni naftni filter in mi je danes zjutraj vzgal tak kot treba... 8h kasneje ko sem sel iz sluzbe pa nikakor :roll: Jaz bom se znorel s tem avtom :x Za ta denar kaj sem ga ze moral vloziti v ta avto bi ze lahko bil dosti x hudo pijan!:pij: Zdaj pa lahko grem problem naprej iskat... Luft mi ne vlece, kompresija je OK, dize nove, grelne nove, BOSCH pumpa deluje normalo.
Se kumu sanja se kaj naj preverim :P

Lp MacK
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne dec 19, 2004 10:49 pm

Hm...Glede na prevožene kilometre sem 100% da te bosch pumpa zajeb.... oziroma regulator v pumpi je hin.Priporočam obisk majstra za bosch pumpe.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 20, 2004 3:33 am

Ma kdo explozijsko slikco BOSH pumpe? Ker takrat bi lahk točno vidu kak pa kaj....
Ker ne gre mi u glavo..... zjutri pri hudem mrazu mu pali normalno..... pol čez 8 ur (čez dan ko je bol toplo ko ponoč) pa nikakor.....
Men pa popolnoma enak avtek dela probleme pri hladnem vžigu. In sicer vžge normalno pol pa čez kake 3-4 sekunde začne kašlat..... kot da bi se mu cilindri drug za drugim izklpalali..... in pol mu moraš dat poln gas da komaj preklepa čez to obdobje.... pol čez kake 5 sekund pa dobi tipičen dizlski klepajoč zvok u tistem trenutko spustiš gas in gre lepo normalno. Na nobenmu servisu se kermu ne sanja kaj bi blo.... men pa še manj.

Sem pa neki opazu.....
Sem bolj pri umirjenih voznikih in pač vozim z dizlom več ali manj po omejitvah.In včasih kr noče it več kam..... lih komi še potegne več ko 120kmh na AC je že problem.....Vedno sem se spraševal kaj bi to blo :shock: Zadnjič pa sem slučajno bil pozorn na tehničnem.Pri prvi meritvi plinov je mel dimnost prek 5.00 :shock:
Pol pa je un stric ga mal teru (držu poln gas ene 10-20 sekund...) probu meritev še enkrat in lej ga zlomka dimnost je padla na 1.11 :twisted:

No pol pa ko sem se pelu domu sem ves preseneč ugotovil da je avtek dost bolj poskočen.... da se dost raj zvrti u mal višje obrate (kok dizlček pač doseže..... aja maximum je 4k rpm) ampak ni mi blo jasn zakaj...

No prejšni teden je pa spet nardil podobno foro.... nikamor ni vleku.... već ko 120 mu je že blo tuje.....
Pol pa pride petek ( če ste bral ono temo o driftanju u mb vam je verjetn jasn) In jaz kot jaz sem pač hotu še mal kopat poleg dritanja.... Lepo u prvo pa ročno pa gas do podna.... motor na blokado (vzad dimna zavesa) pa smo kopal tko ene 10-15 sekund.... Vse lepo in prav ampak ko sem prišu spet na AC sem preseneč ugotovil da avtek spet lepo vleče proti 150km/h......? :shock:
Včer sem še probu dragat proti kolegu (polo 1.0) in osupljen ugotovil da ma petka večje pospeške......
V čem je fora? Mislim prav da se ob normalni vožnji ventili tko zapacajo da ne tesnijo več dobr in posledično manjša moč s čimer je povezana manjša končna?
Pol ko pa rukneš na blokado pa mal držiš pa saje zgorijo oz. jih sklepa dol? Druge razlage si jaz ne predstavljam...... MacK to probi......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po dec 20, 2004 3:58 am

u grabn zapel :>

pomoje je problem kr v bosch pumpi. sm meu golfa enko dizl, mu je pa ena dihtnga na boschpumpi puscala, pa je mrzu uzigu is prve, ko je biu pa vroc pa nikakor. ga je blo treba porint, al pa pocakat da se je ohladu. boschpumpo probi mal prestelat :)

drgac pa kurilc powah rules :twisted:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 20, 2004 6:59 pm

@Lisko: Če si tak umirjen vozmik in nikol ne tiščiš gasa do podna pol je normalno da avto več kot 120km/h.Mal ga pa morš rasterat.To pa narediš takole:Greš na AC in štartaš v 1. do konca,pol v 2. do konca itd....Pol ga pa goniš tko ene 50 km in si zmagu.Boš pol vidu kulk bo dizlčk potegnu.Isto je blo z mojim escortom 1.8D.Kumi da je šou 130.Pol sem ga pa ene 100km nagonu in je šou 180km/h.

Glede na tist ko si reku,da maš probleme z jutranjem zagonom...dej probi bosch pumpo mal navit.Ko je motor hladn potrebuje en mal več goriva kot pa takrat,ko je segret.Moj ma tut take simptome,ampak jih ima za to ker sem mu pumpo zapru (manjša poraba).
LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 20, 2004 11:51 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:@Lisko: Če si tak umirjen vozmik in nikol ne tiščiš gasa do podna pol je normalno da avto več kot 120km/h.Mal ga pa morš rasterat.To pa narediš takole:Greš na AC in štartaš v 1. do konca,pol v 2. do konca itd....Pol ga pa goniš tko ene 50 km in si zmagu.Boš pol vidu kulk bo dizlčk potegnu.Isto je blo z mojim escortom 1.8D.Kumi da je šou 130.Pol sem ga pa ene 100km nagonu in je šou 180km/h.

Glede na tist ko si reku,da maš probleme z jutranjem zagonom...dej probi bosch pumpo mal navit.Ko je motor hladn potrebuje en mal več goriva kot pa takrat,ko je segret.Moj ma tut take simptome,ampak jih ima za to ker sem mu pumpo zapru (manjša poraba).
LP


Nč nem odpiru.......ugotavljam pa spet neki novga.....
to kar sem že pisu enkrat. Na tank goriva sem poleg vliv pol litra dvotaktola (olja) in lej ga zlomka...... poraba je padla za skoraj liter (800km z 41litri) Torej okol pumpe ne bom nč brklu ker nočem met pol spet liter večje porabe :)
Sej pravim okol onga da včasih ga steram...... pač kak se mi zazdi...... ne teram ga skoz..... skoz pas tud ne vozim pod štangasom.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy To dec 21, 2004 2:21 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Moj ma tut take simptome,ampak jih ima za to ker sem mu pumpo zapru (manjša poraba).
LP


Manjša poraba je zato, ker pol tud če ga do konca prtisneš, ne odpreš tulk fejst pumpe, če pa bi na to pazil pri odprti (se pravi da bi bolj na rahlo pritisnil na gas, je poraba enaka). Jz sm si ga mal odpru, tak da dobr potegne (končna je 160, če sva dva v avtu in v ravnini). Na relacijo CE-MB pa imam porabo okrog 5 litrov po stari cesti in nekaj prehitevanja. Če pa sm zlo pazu pa sm spravu tud na 4.7


lisko je napisal/-a:Men pa popolnoma enak avtek dela probleme pri hladnem vžigu. In sicer vžge normalno pol pa čez kake 3-4 sekunde začne kašlat..... kot da bi se mu cilindri drug za drugim izklpalali..... in pol mu moraš dat poln gas da komaj preklepa čez to obdobje.... pol čez kake 5 sekund pa dobi tipičen dizlski klepajoč zvok u tistem trenutko spustiš gas in gre lepo normalno. Na nobenmu servisu se kermu ne sanja kaj bi blo.... men pa še manj.


Probi naštelat žico tistega termo elementa, ko ti pri hladnem motorju da mal gasa, kot da bi pritsnil na gas, mal več obratov ma od začetka. Pa če maš pumpo mal bolj odprto, so tud v prostem teku mal večji obrati.
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy To dec 21, 2004 2:24 pm

Drugače pa se vozim po avtocesti okrog 110km/h, pa po navadni tud tam okrog 100, včasih ga mal bolj pritisnem pr kakšen prehitevanju. Pa nimam kej problemov s tem da bi ratu "zaspan" avto...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To dec 21, 2004 3:05 pm

easy je napisal/-a:[

Manjša poraba je zato, ker pol tud če ga do konca prtisneš, ne odpreš tulk fejst pumpe, če pa bi na to pazil pri odprti (se pravi da bi bolj na rahlo pritisnil na gas, je poraba enaka). Jz sm si ga mal odpru, tak da dobr potegne (končna je 160, če sva dva v avtu in v ravnini). Na relacijo CE-MB pa imam porabo okrog 5 litrov po stari cesti in nekaj prehitevanja. Če pa sm zlo pazu pa sm spravu tud na 4.7




Ja vem...sam jest skor zmeri nabijem gas do konca :(
@Lisko: Pol litra dvotaktola si naliv v tank?In kaka je razlika v delovanju motorja?Kej tišje laufa,al kej bolj kadi?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov