Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
RAP
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr dec 29, 2004 7:53 am
Kraj: Ljubljana

AUDI 100

Napisal/-a RAP Sr dec 29, 2004 7:56 am

JO ama kdo Audija 100. Zanima me kake so kej pogoste okvare pa rečmo poraba 2,6 V6
hmm
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Sr dec 29, 2004 9:27 am

Kot je bilo že napisano v drugih debatah:
Avto ne sme imeti pikice rje kar je cel pocinkan. V primeru da kje rjavi pomeni da je bil popravljan. Z motorjem načeloma ni problemov, če je bil redno servisiran. Poglej izpušni kolektor, rad pokne po besedah mojega mehanika.
Ko se pelješ ne smeš slišati nikakršnih čudnih zvokov. Na svojem sem moral zamenjati sprednje zavorne cevi("lajtnge"). Poglej tudi to, rade napokajo. Okoli porabe pa pije kolikor ga ženeš. Jaz sem imel 2.6E Quattro pa je bila poraba 9.5 do 12 l/100km pri dokaj normalni vožnji. Ekstrem v plus je bil avtocesta ter max. hitrost, potovalni računalnik je kazal 22-24 l/100km. Predvidevam da bi samo sprednji pogon porabil max. liter manj. Poskušaj dobiti model po letu >94, takrat so 100 preimenovali v A6 in malo posodobili motor.
Drugače pa malo povprašaj na slo Audi-VW forumu.
LP
 
Disco39
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To avg 17, 2004 9:58 am

Napisal/-a Disco39 Sr dec 29, 2004 1:40 pm

@RAP: imel sem A6 z 2,5 TDI motorjem in S4 Q s 2,2T motorjem, pa ti povem, da je avto vreden svojega denarja, vzdrzevanje pa ne. kot ti je povedal ze audi-fan moras najbolj paziti na pleh, je pa res, da je to ena cenejsih stvari na tem avtu. Ce kupujes avto, ki ima veliko elektronike (el. sipe, el. sibedah, el. sedezi...) te naprave obvezno sprobaj, ker crkujejo... ceprav si reces "ah sej bom pol zamenjal, k mi je avto vsec", te to potem ful stane - raje zbijaj ceno na zacetku... Pri V6 masini skorajda nimas kaj faliti, ker je res vzdrzljiva, ampak se ti splaca menjati dihtnge glave motorja in obeh pokrovov ventilov - to sem jaz naredil na S4 in mi ni bilo zal, pa se relativno poceni je. Ko ga kupis se menjaj: vse filtre (oljni, bencinski, zracni - po moznosti sportni), vse tekocine (motorno olje, antifriz, olje v diferencialih - sploh ce kupis quattro in olje v menjalniku), vse jermene - zobati in micro obvezno. Tako da: pripravi se na en servis za 150k+ sit, ampak to ti potem omogoca varno voznjo in optimalno delovanje avta. Ce zlo rad tiscis, pa obvezno se menjava dickov in ploscic - vsekakor pa naj jih mehanik se pogleda.
To je to. LP, Tomas
 
Uporabniški avatar
GOX
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To dec 21, 2004 10:11 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a GOX Sr dec 29, 2004 3:24 pm

Jah ni mi jasn zakva bi človk mogu to vse menat, kva če so te stvari še čist v redu na avtu, neboš menu dihtng pa vse jermene zastonj pa olja v menjalniku v diferencialih, če tega ni treba a ne, ponavad se stvari menjao ko je to potrebno ne pa kr za brezveze neki menat. Možno da mu bo avto zdržu 50000 al 100000 km brez da bi karkol uložu vanga razn rednih servisov, lahk pa tud prec crkne sej to itak nikol ne morš vedet.

LP!
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr dec 29, 2004 3:28 pm

normalno da lohk laufa brez menjave še naprej.
ampk zmeri je bolš preventiva ko kurativa.

če mislš avto met, si use poštimaš tko da veš pri čem si.
ne pa da ti un reče da je bil npr zobat jermn menan, tep ga pa čez 5000km vtrga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov