Ja lani sem jaz to na moji petki delu ker je pač kilerček spustu.....
Je pa tko..... celo armaturko morš podret..... vse ven in šele potem prideš do boxa za gretje,..... tam not je pa kilerček. Vzameš tist box ven in menjaš kilerček.
Armaturka ma pod radiem dva šravfa ( kok se spomnim) pač mal preglej. Potem daš volan dol..... števec ven.....razšravfaš vse tam okol klučavnice..... vse obvolanske kontrole dol.....Potem pa armaturko primeš vzad za šipo (upam da veš kak mislim) in jo počas vlečeš dol.Armaturka se drži na takih zatičih. (pazi ker se radi lomijo!)
Ko armaturko dobiš stran (itak še ne gre) ampak ko jo dobiš tok da lahk prideš z rokami vzad noter, odstraniš kable z armaturke (kabli so speljan po armaturki ne pa po karoseriji kot je to praksa..... petka pač :P )in potem lahk odstraniš armaturko.
Prideš do boxa za gretje...... Znotranje strani ga držita dva M5 šravfa..... odšravfaš in voila..... box je veni.Kilerček je potem sam vtakjen noter.
Prej pa še moraš spustit vodo s sistema pa spred pri motorji odklopit tista dva žlauha.... no ampak to tko mislim da veš.
Dela je kr precej..... pa zaj****.... ampak počas se daleč pride.Jaz sem rabu skor cel dan ( mal sem se še kaj špilu.... pa mal gledu kak je narjen pa bla bla) ampak zsej ko vem bi šlo hitrej....
Vso srečo pa poročaj kak pa kaj če pa še kaj rabiš pa veš kje sem :P
