Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
rok kocjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jan 17, 2005 12:25 pm
Kraj: veliki gaber

Okvara glave na Roverju 414

Napisal/-a rok kocjan Po jan 17, 2005 2:07 pm

Sem novopečeni lastnik roverja 414 Si 1997 letnik (137.000 km). Avto sem kupil od enga strica, ki je bil prvi lastnik in je zgledal ultra ohranjen. Prvi obisk pr enmu mehaniku je pokazou, da po vsej verjetnosti pušča tesnilo na glavi. V vodi je ful olja, pa tud na pokrovu za olje je kondenz. Poleg tega se pri mrzlem avtu sliši močno šklepetanje, baje ventili.Ker je to baje stalna napaka roverjev(tesnilo) vas prosim, da tisti, ki ste že izvajali podobno popravilo priporočite ugodnega in kvalitetnega mehanika, pa kolk vas je stalo.ful mi boste pomagal

Rok
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 17, 2005 4:02 pm

to kar se ti sliši pri hladnem motorju so dročniki (najbolje jih je zamenjat) cene so lahko od znamke do znamke zelo različne tako da se malce pozanimaj.

glede tesnila je pa tko (če boš peljal na pooblaščeni servis zna biti ura dela precej draga) drugač je pa dela tam dobre 4 ure + plus material ter tekočine (olje,antifriz)

btw: rover 414 sploh obstaja al si se mal zmotu ker a niso vsi roverji na okroglo cifro npr. 200,400,600,800
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
rok kocjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jan 17, 2005 12:25 pm
Kraj: veliki gaber

Napisal/-a rok kocjan Po jan 17, 2005 11:19 pm

ej, ful ti hvala za odgovor, zdej mam vsak približno predstavo kako resna je štala, je tud en drug mehanik reku, da so dročniki, omenu je tudi, da znajo biti original 150.000 sit. pa se mi zdi visoka cifra?

aja, v prometni piše komercialna oznaka vozila: 414 Si, pa tud na riti mu to piše, po mojem pa to pomen model 400 z 1.4 litrsko mašino (baje hondinega izvora), čeprav tud baje nobena honda nima točno 76kW motorja, kot jih ima le moj Roverček:)
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Po jan 17, 2005 11:47 pm

šmeks je napisal/-a:
btw: rover 414 sploh obstaja al si se mal zmotu ker a niso vsi roverji na okroglo cifro npr. 200,400,600,800


Mislim da obstaja 414 in tudi drugi. Npr.: 414 je misljeno kot nekaksna "serija" 4 z masino 1.4.

Lahk, da se motim tko da..... ;)
There is no time...
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR To jan 18, 2005 1:58 am

mel smo ta model doma in je sprva deloval gladko, ko pa sm ga začel vozit sam :D , je po nekaj 10t km trpljenja tudi začel enako ropotati in je blo popravilo 150 jurjev, pa je ropotalo veselo naprej, pač avto se je tiščal polno in je blo kr veselo s popravili. je pa zdržal, na konc je blo skor200t pa je kljub temu bil še super. mah ful pogrešam ta avto, ker je bil kr poskočen za 1,4 :D
včasih so ble oznake 214,216 in 414,416 ;)
Fahren bis der Arzt kommt!
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 To jan 18, 2005 6:32 am

rok kocjan je napisal/-a:ej, ful ti hvala za odgovor, zdej mam vsak približno predstavo kako resna je štala, je tud en drug mehanik reku, da so dročniki, omenu je tudi, da znajo biti original 150.000 sit. pa se mi zdi visoka cifra?

aja, v prometni piše komercialna oznaka vozila: 414 Si, pa tud na riti mu to piše, po mojem pa to pomen model 400 z 1.4 litrsko mašino (baje hondinega izvora), čeprav tud baje nobena honda nima točno 76kW motorja, kot jih ima le moj Roverček:)


Zelo močno dvomim, da bi bil hondinega izvora.....če se ne motim, je rover vgrajeval mašine 1.6 in sicer SOHC (111KM) in DOHC (122 oz. 125KM). V gavnem lahko hitro preveriš ali je hondin ali roverjev motor. Če ima zobnike za odmične gredi na levi strani je ROVER, drugače pa HONDA. Glede glave pa so res izvorna napaka na roverjih. Žal nisem imel nobene take prilike, da bi preiskusil na lastni koži tak problem.

LP, Mare23
 
rok kocjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jan 17, 2005 12:25 pm
Kraj: veliki gaber

Napisal/-a rok kocjan To jan 18, 2005 9:36 am

audi4ever je napisal/-a:mel smo ta model doma in je sprva deloval gladko, ko pa sm ga začel vozit sam :D , je po nekaj 10t km trpljenja tudi začel enako ropotati in je blo popravilo 150 jurjev, pa je ropotalo veselo naprej, pač avto se je tiščal polno in je blo kr veselo s popravili. je pa zdržal, na konc je blo skor200t pa je kljub temu bil še super. mah ful pogrešam ta avto, ker je bil kr poskočen za 1,4 :D
včasih so ble oznake 214,216 in 414,416 ;)
ž

men ropota(klenka) sam pri mrzlem motorju, potem postane zadeva skoraj neslišna, vendar, če si pozoren še vedno slišiš.kaj točno ste pa nardil, da je blo 150.000. a na original servisu?

glede oznake pa, definitivni je oznaka 414, če kdo dvomi mu lahko skeniram prometno in pa pošlem sliko napisa na avtu
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 To jan 18, 2005 10:02 am

Kakšno oznako motorja imaš???
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 To jan 18, 2005 10:04 am

Je tak.......Slika????
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To jan 18, 2005 11:21 am

Material+delo te prideta okoli 60000sit, seveda brez dročnikov. Menjati je pa najboljše tudi taflone in glavo je obvezno treba poravnati, menjati pa tudi termostat.



Oznaka motorja:14K4F, ta motor je od roverja
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR To jan 18, 2005 12:30 pm

rok kocjan je napisal/-a:
audi4ever je napisal/-a:mel smo ta model doma in je sprva deloval gladko, ko pa sm ga začel vozit sam :D , je po nekaj 10t km trpljenja tudi začel enako ropotati in je blo popravilo 150 jurjev, pa je ropotalo veselo naprej, pač avto se je tiščal polno in je blo kr veselo s popravili. je pa zdržal, na konc je blo skor200t pa je kljub temu bil še super. mah ful pogrešam ta avto, ker je bil kr poskočen za 1,4 :D
včasih so ble oznake 214,216 in 414,416 ;)
ž

men ropota(klenka) sam pri mrzlem motorju, potem postane zadeva skoraj neslišna, vendar, če si pozoren še vedno slišiš.kaj točno ste pa nardil, da je blo 150.000. a na original servisu?

glede oznake pa, definitivni je oznaka 414, če kdo dvomi mu lahko skeniram prometno in pa pošlem sliko napisa na avtu

lej na original servisu je pršla bencinska pumpica 90ksit brez dela tk, da ne vem zakaj dvomiš v cifro, ker je znano, da so original deli kr dragi ;)
drgač je tud men mehanik reku, da so to neki ventili, da pa bi blo popravilo predrago. to se je slišalo že pri okrog 60kkm, ampak je avto tekel o.k. vse do 200, pa tudi, če kje vidim kaga roverja obvezno poslušam mašino in se pol vidi a je bil avto res vožen od kaga seniorja ali pa mal bilj divje :D js mislim, da si kupu lep avtič poskusi kdaj kak športni filter notr dat, ker sm bil sam prav presenečen nad zvokom :vrum
Fahren bis der Arzt kommt!
 
rok kocjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jan 17, 2005 12:25 pm
Kraj: veliki gaber

Napisal/-a rok kocjan Sr jan 19, 2005 9:30 am

mare23 je napisal/-a:Je tak.......Slika????



ja vto je točno ta model, sam da je bele barve :D
 
rok kocjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jan 17, 2005 12:25 pm
Kraj: veliki gaber

Napisal/-a rok kocjan Sr jan 19, 2005 9:36 am

hermand je napisal/-a:Material+delo te prideta okoli 60000sit, seveda brez dročnikov. Menjati je pa najboljše tudi taflone in glavo je obvezno treba poravnati, menjati pa tudi termostat.



Oznaka motorja:14K4F, ta motor je od roverja


vidm, da si kr poznavalec, tko, da me zanima kaj mislš o dročnikih. jih je nujno zamenat al se lahko tko vozm še enih 20 000 km (pol ga bom prodal verjetno). avto mrzu kr pošteno poka , morm rečt. aja, to ko si povedou za poravilo glave 60 k sit itd. a si melo v mislih kakšn določen servis al je blo mišljeno kot neka povprečna cena?

senks
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr jan 19, 2005 11:09 am

rok kocjan je napisal/-a:
hermand je napisal/-a:Material+delo te prideta okoli 60000sit, seveda brez dročnikov. Menjati je pa najboljše tudi taflone in glavo je obvezno treba poravnati, menjati pa tudi termostat.



Oznaka motorja:14K4F, ta motor je od roverja


vidm, da si kr poznavalec, tko, da me zanima kaj mislš o dročnikih. jih je nujno zamenat al se lahko tko vozm še enih 20 000 km (pol ga bom prodal verjetno). avto mrzu kr pošteno poka , morm rečt. aja, to ko si povedou za poravilo glave 60 k sit itd. a si melo v mislih kakšn določen servis al je blo mišljeno kot neka povprečna cena?

senks


Ce motor crkava, je od Roverja, ce dela, je pa od Honde... That's all... :vc

Resno: Ce se ventili (v bistvu drocniki) slisijo samo ob zagonu hladnega motorja, se ni take krize, da bi lahko zaradi tega kaj polomilo. Je pa res, da bodo cez 20.000 km verjetno ze kar posteno ropotali (Rover ima slab material -Anglezi pac :roll: ) in bos avto TEZKO prodal, ker kupci ponavadi vedo, na kaj morajo biti pozorni 8) Zamenjaj tesnilo na glavi, resi se avta in kupi raje kaj konkretnega: Hondo ali BMW... ;)

Za primerjavo: drocniki pri 6 valjnih BMW motorjih zdrzijo tam nekje 500-600.000 km, ce ga mrzlega tiscis, pa se vedno vsaj pol toliko :D (Honda isto) :bow
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Sr jan 19, 2005 4:56 pm

Mislim da je cena solidna za en normalen servis, seveda neoriginalen
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Sr jan 19, 2005 6:47 pm

Prva in druga "generacija" serije 400 sta imeli še imena modelov v obliki 414,416,420, ipd. Leta '98 so naredili facelift in od takrat napraj se je uporabljala samo še oznaka "Rover 400", po letu 2000 in še enem facelift-u pa Rover 45.

Ni mi pa jasno, zakaj ljudje Rover še vedno tako povezujejo s Hondo, čeprav je bilo tega sodelovanja konec že dooooolgo nazaj, pa še takrat je imel Rover samo 2 Hondini mašini - 1.6 SOHC in 1.6 DOHC.

Dejte si zapomnit: VSI Roverji od leta 96 naprej imajo izključno Roverjeve mašine!


Kar se tiče tesnila na glavi: Pozabi na urdne servise, meni so za bivši Rover 214Si izstavili predračun 220k brez davka. Na koncu sem pri "popoldanskem mehaniku" plačal 80k, s tem da mi je še zemenjal vse jermene v motorju.

@audi4ever: bencinsko pumpo dobiš pri Tapos-u novo za 20k, dela je pa za eno uro :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr jan 19, 2005 7:36 pm

Jinxy je napisal/-a:Ni mi pa jasno, zakaj ljudje Rover še vedno tako povezujejo s Hondo, čeprav je bilo tega sodelovanja konec že dooooolgo nazaj, pa še takrat je imel Rover samo 2 Hondini mašini - 1.6 SOHC in 1.6 DOHC.


A, to te zanima. Preprosto. Zato, ker so bili ti motorji EDINA kvalitetna stvar, ki se je znasla pod pokrovom tega angleskega... (ne bom uporabil te besede, ker vem, da mi bos kot ljubitelj znamke zameril) :lol:
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Sr jan 19, 2005 10:12 pm

Hehe, ne sekiraj se....prav nasprotno, sem namreč zeloooo zadovoljen z double wishbone posamičnimi obesami, ki so delo Hondinih inženirjev. :D

Pa tudi motor bi imel po pravici raje Hondin, če ne drugače ker bi s tuningom prišel ceneje skozi.

Kot avto mi je pa Rover bolj všeč, bolj stylish 8)


P.S. Novega Accorda se ne bi prav dolgo branil.... :oops:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če jan 20, 2005 7:23 pm

Jinxy je napisal/-a:Hehe, ne sekiraj se....prav nasprotno, sem namreč zeloooo zadovoljen z double wishbone posamičnimi obesami, ki so delo Hondinih inženirjev. :D

Pa tudi motor bi imel po pravici raje Hondin, če ne drugače ker bi s tuningom prišel ceneje skozi.

Kot avto mi je pa Rover bolj všeč, bolj stylish 8)


A ves da je meni ta kombinacija (anglesko eleganten avto z japonsko napiljenim motorjem) tudi meni zelo vsec :wiihuu

Ko le ne bi imeli oboji obupno zanic ERGONOMIJE... :bonk Tako da bo treba kar pri Bemfi ostat :EE
 
rok kocjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jan 17, 2005 12:25 pm
Kraj: veliki gaber

Napisal/-a rok kocjan Po jan 24, 2005 9:08 am

Jinxy je napisal/-a:Prva in druga "generacija" serije 400 sta imeli še imena modelov v obliki 414,416,420, ipd. Leta '98 so naredili facelift in od takrat napraj se je uporabljala samo še oznaka "Rover 400", po letu 2000 in še enem facelift-u pa Rover 45.

Ni mi pa jasno, zakaj ljudje Rover še vedno tako povezujejo s Hondo, čeprav je bilo tega sodelovanja konec že dooooolgo nazaj, pa še takrat je imel Rover samo 2 Hondini mašini - 1.6 SOHC in 1.6 DOHC.

Dejte si zapomnit: VSI Roverji od leta 96 naprej imajo izključno Roverjeve mašine!


Kar se tiče tesnila na glavi: Pozabi na urdne servise, meni so za bivši Rover 214Si izstavili predračun 220k brez davka. Na koncu sem pri "popoldanskem mehaniku" plačal 80k, s tem da mi je še zemenjal vse jermene v motorju.

@audi4ever: bencinsko pumpo dobiš pri Tapos-u novo za 20k, dela je pa za eno uro :)




ok.odloču sem se zamenat tesnilo na glavi za zihr, mogoče pa tud dročnike, če ne bo pretežko. a mi lahko kdorkoli priporoči konkretno kšnga pocen mehanika , ki bi to naredu. lahkoi je tud popoldanski mehanik.

aja, glede zamenjave tesnila ste mi ze povedal približne stroške.a mi kdo lahko povce še približne stroške za zamenjavo dročnikov?

hvala
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov