Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Menjava montizerjev in diskov

Napisal/-a Dario To jan 18, 2005 5:38 pm

Živjo

Zanima me kaj svetujete pri menjavi diskov oziroma montizerjev?
Vozim pa Hyundai accent L96
Predvsem me zanima razlika med športnimi zadevami in original? kaj se bolje splača?
Kakšne so cene itd...

Rad bi da se mi avto malo manj nagiba v ovinkih, te k mam gor so vrjetno že za proč? zdej so prepelal 115000km.

Naslednje vprašanje je pa, a se mi splača dat kak športni filter na ta avto? Pa ker?

Sej ne da bi hotel pridobit kaj na pospeških in hitrosti, mogoče le malo na odzivnosti?

Hvala vnaprej

Pa prosil bi če se le da da mi navedete cene za športne zadeve in original cirka
Pa če se komu kaj sanja kolk stanejo ploščice za bremze ter ležaji?

Lp
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z To jan 18, 2005 5:57 pm

verjetno misliš amortizerjev :?: ;) :D
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jan 18, 2005 6:13 pm

hm... napisal si precej stvari. Montizerjev jest ne poznam - vejretno si mislil amortizerje.

Amortizerji te pridejo nekje 30 do 50 jurjev. Odvisno kje in kateri. Lahko so seveda se drazji, ce so kaksni specialni ali plinski, ...

Diske se menja po potrebi. Ce jih je treba zamenjati ti bo na oko povedu vsak mehanik. Razen ce se ti pregrevajo, potem naj bi bili dobri navrtani, ker se bolje hladijo. Tocne cene ne vem, tko iz glave pa nekje med 20 in 100k - ze spet odvisno od oblike, ferme, ... Ce bi dal gor vecje diske, je treba menjat tud celjusti, kar pa je vse drugo kot poceni.

Manjse nagibanje avtomobila v ovinkih bos dosegel s sportnimi amortizerji. Jest sm jih menju pri Turnsku (Amortizer) na Vidmu pri Dolu pri Ljubljani. Z njim se tud dogovoris za trdoto. Za Golfa IV so me samo amortizerji z montazo prisli cca 50k. Je pa Turnsek znan kot eden izmed drazjih obrtnikov. Original amortizerji so mehkejsi kot sportni, posledicno je slabsa lega na cesti in vecje udobje.

S športnim filtrom ne bos pridobil prav veliko. Morda zvok in pa malo odzivnosti - lazje se bo masina zavrtela. Ce se splaca ali ne, si mors pa sam razjasnit, kaj se ti splaca in kaj ne. Obicajno se iz ekonomskega stalisca v avtomobile ne splaca vlagati. Ce je pa to ljubiteljsko, je pa nekaj drugega. Sportni filitri so od nekje 10k pa do 30k.

Zamenjava neoriginal lezaja za Golfa IV je malo pod 30k. Zadnje Boscheve ploscice in zamenjava pa cca 15k pri nepooblascenem mehaniku. Za primerjavo, na uradnem servisu pridejo samo ploscice (original) 17k +delo, k bi ti verjetno racunali kaksno uro, ali malenkost manj cca 5k. Se pravi 22k. Cene so za VW Golf IV.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov