Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

TEMPERATURA MOTORJA

Napisal/-a ABT173 To jan 18, 2005 11:34 pm

A mi loh kdo pove zakaj mi temperatura motorja gre samo do 70 stopinj na stevcu,pro tko kazalka od olja mi kaze 70 stopinj zdj pozim.Razumem to da ga na avtocesti razpiha pa pade temp.,ampak zakaj pr mestni voznji recmo dobre pou ure voznje pa pocas pa se usen noce avto zdj pozim ogret,pr frendih se naprimer normalno ogreje,pr men pa ne.Poleti pa normalno kazalke kazejo 90 stopinj.Mam Audi A4 1.8 T.K prejsn lastnik je reku da ma baje not en dodatn hladilnik ugrajen za turbino,a je mozn kej tazga,da se ne segreje zarad tega mogoce????????
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso To jan 18, 2005 11:45 pm

Termostat!
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To jan 18, 2005 11:55 pm

Termostat ima gumice (tesnila) ki sčasoma preparijo in posledično skozi pušča voda. Zaradi tega voda stalno kroži skozi hladilnik in se ne segreje na delavno temp. Priporočam ti da kupiš original audi, js sem imel s konkurenco probleme. Za mojga stane manj kot 5k sit...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr jan 19, 2005 12:21 am

da se malo vrinem v debato :P

jst mam p406 in glih tak problem!!Temp mi pride do 70-75 stopinj in konc!!
Ker sem posumil termostat, sem ga zamenjal( gumica je bla strgana) in sem si reku ok, vsaj vem kaj je bilo!!No tudi po zamenjavi je temp motorja še vedno cca 75 stopinj :evil: Če avto stoji na mestu, pa se temp dvigna na malo pod 90!!
Zakaj nima stalne temp okol 90??? A je možno, da je termostat (in s tem cela mašina) tko nastavljena, da dela na 75 stopinj??? kar je zame mal čudno!!

Aja še to , termostat mi je bil sumljiv in smo še enkrat preverili oznaki in oznake se ujemajo z original!!Kje je problem??
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 19, 2005 12:25 am

Za tvoj avto konkretno ne vem, ampak je tudi to možno. Moj zgleda da dela pri 80. stopinjah, vsi ostali avti ki sem jih imel do zdej po rokah so delali pri 90. stopinjah. Če imaš ševedno ta star termostat poglej na njemu piše pri kolkih stopinjah se odpre. na mojmu piše 87.
 
Dego
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: Pe jan 14, 2005 2:03 pm

Napisal/-a Dego Sr jan 19, 2005 2:29 pm

na kateri temp. pa je najboljše za mašino? oz. pri kateri temp. dobiš največji "performance"?
Francozi delajo parfume, nemci pa avte!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr jan 19, 2005 2:46 pm

kolkor jst wem je najbolš okol 90...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Sr jan 19, 2005 3:56 pm

Ja jst mam isto sceno na P406. Ma največ do 75. Prej sm mel Fabio karavan-novo pa je blo skoz na 90 tko da je očitno tko kao kul in me zdej v über moti tanižja temp, kljub temu, da vse normalno funkcionira. Mi je pa reku en tip da nej bom hepi k dela z nižjo temp... ??

No, če kdo ve kaj in kako.....

lp

YOC 8)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr jan 19, 2005 5:08 pm

YOC je napisal/-a:Ja jst mam isto sceno na P406. Ma največ do 75. Prej sm mel Fabio karavan-novo pa je blo skoz na 90 tko da je očitno tko kao kul in me zdej v über moti tanižja temp, kljub temu, da vse normalno funkcionira. Mi je pa reku en tip da nej bom hepi k dela z nižjo temp... ??

No, če kdo ve kaj in kako.....

lp

YOC 8)

ja sej mene tudi moti !! Prej sem mel tipota in je blo skoz lepo na 90!!

Ok sej zastopm, P406 ma velik hladilnik in velik mrzlega zraka zajame-> to ga hladi, ampak sem mislu, ko sem zamenjal termostat, da bo temp vseeno višja!! :?
Sej to je fora termostata, da naj bi zaprl pretok čez hladilnik, če temp ni zadostna :?

Kaj pa je bolš , če je temp manjša??? Poraba je zaradi tega zihr višja!
Edin materjal mogoče malo manj trpi, sicer so pa materjali itak narejeno glede na normalno temp motorja.

Tale P406 mi gre zmeri bl na določene organe!!!! :x


NastyGirl :
Jst sem mel na tipotu:
Prva črtica-50
majhna črtica- naj bi bilo 70 (te cifre ni pisalo)
druga črtica -90 (na sredi)
črtica men belim in rdečim poljem-naj bi blo 110 (tudi ni nič pisalo)
tretja črtica -130 to je blo na konc števca

če bo kej pomagal
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr jan 19, 2005 5:15 pm

jah glej,na mestu ga lavfej pa pol mal tipaj cevi,pa boš ugotovu al je dober termostat,al je skoz odprt. res pa je tud to,da zdj pozim ko je mraz se full to pozna,k tud avto ti ne more zakuhat kar se poleti dogodi vedno kadar je termostat skoz zaprt oz. ne dela termostikalo. pozim ti ne more kuhnt,razn če bi ga skoz na mestu lavfu.

drugač pa pelji h kakšnemu mehankarju,pa bo on ogotovil situacijo...al pa če ga enostavno zamenjaš...strošek zanemarljiv (okol 4k) in boš videl kako bo potem.

pa prestavu ti bom temo tja kamor sodi ;)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr jan 19, 2005 5:24 pm

Men se zdej temperatura sploh ne dvigne do 90 stopinj pa jo teram pa nic. Saj vem da mam se neki fore predn jo preteram. Vcasih sm se kr bal ko je kazalc prsou do 90 stopinj, sm mislu da sm jo prekuru. V vasih primerih se mi vseen zdi da je termostat, kar se pa peugota tice pa sej mogoce je pa tok mraz da se ne segreje. :P
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 19, 2005 7:36 pm

sigurno drži. po zdravi logiki bi mogu tvoj kazalček pri delovni temp. bit popolnoma vodoravno, in tako tudi verjetno je. zakaj pa ni tak pa nevem. si mogoče kaj menjavala hladilno tekočino?
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 19, 2005 7:44 pm

Gricko: velikost hladilnika nima veze z delovno temp. Velikost hladilnika je pomembna samo pri času ohlajevanja vode, če gre temp. čez normalno. termostat je popolnoma zaprt, dokler je motor haden voda sploh ne teče skozi hladilnik. Bolj kot se viša temperatura vode, bolj se odpira. uprašanje je pri koliko stopinjah se začne odpirat in pri koliko stopinjah je popolnoma odprt. Če je temp. motorja nižja materjal bolj trpi, ne manj, zato se tej temp. reče tudi delovna ker je optimalna. Če je motor bolj hladen računaj da je tudi olje hladnejše - bolj viskozno - slabše podmazuje. usaj, po moji logiki...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr jan 19, 2005 8:16 pm

Skull23: Ja in ne!
če je večji hladilnik in če je mraz, se ta stvar zelo hladi, res pa je tko k si reku, da nej bi termostat odpiral in zapiral in s tem kontroliral temp motorja!
Sam če je hladilnik večji, je čas, da se voda notri ohladi manjši, kot pri majhnih!
Mah sej ne vem kaj ga serje, ampak termostat je star 1 mesec in tudi ko je bil nov, se mi temp ni dvignila do 80 razen če sem stal!!
Se pa avto ful hitr pogreje, tko da termostat zihr dela, samo prehiter odpre!!Zakaj pa ne verm, oznake na njem so iste kot na originalu!!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr jan 19, 2005 8:19 pm

70 stopinj je normalna delovna temperatura motorja. 90 stopinj je ze kar malo prevec, normalno je, ce jih avto doseze poleti, ko je zelo vroce, pri dolgotrajnem stanju na mestu (ko motor dela) ali pri voznji v klanec, pa se takrat se mora temperatura hitro spet spustiti na sredino. Ravno tako kot previsoka, motorju skoduje tudi prenizka temperatura. Takrat pravimo, da je motor "podhlajen". To se dogaja v glavnem pozimi, vzroki za to so lahko razlicni. Najpogostejsi vzrok je zaskocen termostat, ali pa ce termostata v ohisju sploh ni. Naloga termostata je sicer ravno ta, da skrbi, da motor doseze primerno delovno temperaturo. Na njem se ne izplaca sparat, ker je poceni, v primeru podhladitve pa so lahko posledice tudi ZELO HUDE, v najslabsem primeru lahko motor celo zariba. Za to mora biti seveda res zelo podhlajen, vendar tudi kazalec na tretjini stevca lahko povzroci skodo. Poleg tega, da je poraba bencina vecja in da avto takrat slabse greje potniski prostor, se lahko tudi resno obrabijo bati, obrocki, cilindri, lezaji, gredi in, malo manj, ventili z drocniki. Takoj na servis in zamenjat termostat, tisti ki se vam avto premalo greje (mislim cca. 50 stopinj ali manj, 70 je v redu, kot receno...) :!:
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Sr jan 19, 2005 8:57 pm

A ste pomislil da vam kazalc laže. Kolega je mel tud kazalc na 110 stopinj, kao delovna temperatura.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 19, 2005 9:49 pm

No jerry-ju bomo pa verjeli na besedo, kajne? :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 20, 2005 8:33 am

Men kazalec kaže normalno delovno temperaturo pri 20 stopinjah, pri 50 mi že ventilator dela - tko da dejte mal mn verjet tem kazalcem, pa rajš s termometrom zmerte zadeve, pa boste vidl, kok vam laže cagr, pa se po tem orientirajte, al pa naj vam na servisu to poštimajo, da bo priov kazal.

Nam k mamo starejše avte in ki jih sami šravfamo, je to že čist samoumevno, da cagrji lažejo.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov