Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Kompresija?!?!

Napisal/-a lisko Pe jan 21, 2005 2:42 am

Glede na zunanje temparature ma moj dizlček včasih bleme pri hladnem zagonu..
Zalafa po treh.... pol komaj prigura.... pol pa lepo laufa ampak ne potegne nikamor dokler se ne ogreje....
Vsak mehanik do sedaj mi je še rekel da je to nekaj v zvezi s kompresijo... grelne so nove.... pumpa je nastavljena prav tako so preverjene tudi šobe.Avtek se drugač pelje normalno in ne pije olja ampak mi to štartanje hladnega že pošteno najeda živce....
Zdej pa se obračam na vas.... Kompresija ki jo zmore motorček (merjeno pred kratkim) je 27 bar na vsak cilinder..... torej noben ne odstopa.... kok je normirano? mi lahk kdo to na netu al kje zbrska? jaz ne najdem... :oops:

Kot drugo vprašanje pa (leti na ornk mojstre). A se mi splača delat generalko? Kok bi me okvirno prišlo? Avtek mislim met do konca..... se prav še ziher 4-5 let.... to pomen okol 200kkm .... Sedaj ma prevoženih blizu 500kkm ampak ne kaže znakov da bi izdihoval (poraba okol 5, končna mal pod tovarniško, pospeški OK)
Se mi splača al ne? Delal bi sam..... Nadalne pa če bi že delal generalno na kaj morm pazit? ( na dizlu še nisem jemal takega posega..) Kok lahk (če lahk) glavo postružim?
Ker že bi delu to pol bi rad nekaj iz tega iztržu...... se da kaj al gola generalka?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 21, 2005 12:59 pm

Noben?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe jan 21, 2005 1:54 pm

hmm kompresija je čist ok,k minimalno mora bit 20 bar. tko da zakaj ti ob začetku lavfa po treh mi ni jasno. sveče so nove,a pa si pomeru s problamco če pride do vsake štrom? Am mogoče ti kj pr sorniku ojnico drži (sam če se ti že dolg dogaja potem bi ti že mogl nekj odfukat) ej nimam pojma kaj bi še blo lohk narobe.

kaj ko bi še preveru pritisk nafte kaj pa dize so vse ok?

dj če se ti splača delat...ma kaj pa vem (sj sam veš,avto ni vreden več velik) tko da že material te bo prišel kar nekj denarja (tko da pozanimaj se kolko) ja glavo če boš že delal (jst sm sam na petki dihtungo glave menju aja pa pri eni še tiste papirnata tesnila pod vsako pušo (cilindrom) to je pa tud use. tko da kaj bolj konkretnega ti ne morm napisat,to kolk glavo postružt (bo vedu povedat vsak boljši drejar) k ponavad dol uzame slab centl (vsaj mislm no) važn da tolk materiala dol uzame da je ravna.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe jan 21, 2005 2:11 pm

glede generalke nimam izkušenj.

glede štartanja- ker so sveče nove, bi jaz pregledal še kable do sveč in če majo dobr kontakt z svečo. Sicer je to pri bencinarju važno, pri dizlu itak ni iskre, tko da nisem zih, ampak mogoče kaka sveča nima najbolšga stika in ne zgreje dost :?

Kako maš pa za zajem zraka?? original, al ti vleče mrzel zrak?
kaj pa zaug??
ok tole je vse bol na blef in si verjetno že pogledal sam.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 21, 2005 8:37 pm

Hm..kake maš grelne sveče?Ker maš 6V,11V in 12V.Na to morš bit pozorn.Čej je kompresija ok,pol lahk sam še preveriš delovanje pumpe oz. pritisk in tajming.To nej ti naredi majster.Glede generalke:Če ti ne pije olja pol je kompresija ok in ni potrebno delat generalne.Mene npr. so hotl lokalni majstri nategnt,da bom mogu delat generalko,ker mi je težko užigu hladn.Pa ni blo nč druzga narobe kot to da smo dize spucal,pa aku oreng nafilal in zdej užiga ko metak.Drgač pa je skor "normalno" da hladn dizl starejše izdelave težko užiga oz. da užiga po treh cilindrih.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Pe jan 21, 2005 9:34 pm

Probaj montirat na dovog nafte nepovratni ventil pred filter za gorivo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 21, 2005 9:53 pm

No hvala da ste se potrudl z odgovori..... ampak vas moram razočarat vse po vrsti....Grelne so nove (11V). Delajo čisto vse.... (sprobano).Celo štopal sem in vse zagrejejo u približno istem času...... u kabino sem si celo nardil še dodatno kontrolko in jo vezal na grelne..... tko da mam res kontrolo kdaj rele čist odklopi svečke... in šele takrat štartatm (zanimivo original lučka vgasne že cca. 5s prej...)
Tko da okol grelnih ni ni.....
Na naftem filtru je že dolg nepovratni ventil..... pred kratkim sem ga sprobu in dela.... poleg tega ma sam naftni filter že not nepovratne ventile ( Renault sistem in gretje nafte na 60°C)
Šobe so tudi ne dolgo nazaj preverjene..... pumpa nastavljena.... Zraka nikjer ne more potegnit ( sem pred pumpo vzel cev dol... montiru gor manometer pa nabil na 0.3 bara.... pa je držal celo noč..... tko da zrak nikjer ne pride poleg......
Ni da ni..... a še kr j**e..... včasih celo nardi foro in ornk dolgo štarta.... al pa celo noče tresnit u prvem trenutko.....Ko pa zaštarta.....pa maš občutek da bo avtek razpadu ( U iber treslaji... bla bla) in to mi počas že pošten najeda....
Zrak ma original zajmenanje zraka spredaj pri mazki (skoz hladen zrak)
Zaug je avtomatski.... na pumpi kao električni da mu da več nafte..... tud dela....
Ampak okol tega je vse ok....
In čist vsi mehankarji so mi rekl da je še sam kompresija možna.... ampak kompresijo ma mrzel 27....... tko da sem u dilemi ker olja tud ne pije.

Šmeks.... tist glede cilindrov in pa onih puš in papirnatih dihtung..... si ziher da ma dizl tud tko narjen? KEr to kar si ti povedu je sistem pri bencinskih petkah ( tist sestavim u spanju :P ) Dizla pa še nisem mel narazen.... Poleg tega vem da avtek ni vreden ne vem kolko in da se po logiki ne splača delat generalke.... ampak jaz bi to delu bolj za hobi.... ljubiteljsko pač da pol vsaj vem kaj mam....vem da tko pocen spet ni...Ampak stran ga pa tud ne mislim dat se prav do konca.... kar pa lahk znese ogromn km :)
Zadnjič spremenil lisko, dne Pe jan 21, 2005 10:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe jan 21, 2005 9:59 pm

Šmeks.... tist glede cilindrov in pa onih puš in papirnatih dihtung..... si ziher da ma dizl tud tko narjen? KEr to kar si ti povedu je sistem pri bencinskih petkah ( tist sestavim u spanju :P ) Dizla pa še nisem mel narazen

uff zdj si me pa dobil (v mislih sem imel bencisk motor) tko da kaj pa vem - predvidevam...se bom mal pozanimu pa ti v pon. sporočim če prej ne boš zvedu.

P.S. tvoji petki samo še bog lahko pomaga :P
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 21, 2005 10:02 pm

šmeks je napisal/-a:P.S. tvoji petki samo še bog lahko pomaga :P


Jaz sem njen bog :P :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 10:28 pm

Nic jasno :shock: Kaj pa gorivo? 8) Mogoce je pa voda v nafti ;) Da ne govorim ce se vozis na cvicek... :P

500.000 km? Pa pri teh kmjih je komaj dobro ulaufan :lol:
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe jan 21, 2005 10:58 pm

27 barov ... :o ... a ni to precej ... standard dizlov je ponavad 22

kaj pa antifriz ... ti ga počasi kaj zmanjkuje ... lahko ti ga preko dihtunge na glavi pri nekajurnem mirovanju malenkost naleze v kakšen cilinder in zato vžiga samo na tri ... dokler se ne prepiha ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 22, 2005 1:50 am

Jerry vem.... sej zato sem lih pisal tle gor.... kao zadnji izhod če se komu kaj porodi.... Ker men tud ni več jasno nič.Vozim se lepo na nafto..... pa ni važn kje tankam ko nardi isto foro..... sistem je očiščen tko da vode ni noter sigurno ne...

VET:Antifriza ne zmanjkuje..... že eno leto brez dolivanja še vedn ista mera..... plini na tehničnem so šli normaln skozi..... ma ni da ni no..... sam to mrzlo štertanje me j**e u nulo......

27 barov ... ... a ni to precej ... standard dizlov je ponavad 22


Hmmmmm si me pa s tem na neki spomnu...... dizl mal pred izdihom nabije u iber kompresijo.... ampak fora da bi potem mogu olje pit (kao fora da potegne olje med obročke in olje tesni in zato taka kompresija.... ampak olja ne pije...
Ravn zato sem tud u prvem postu uprašu če slučajn lahk kdo pogleda ali pa kje na netu izvoha kok je normirana kompresija..... motor je 1.6 dizl.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So jan 22, 2005 3:26 am

Lisko: to okoli kompresije se mi malo čudno zdi. Js mam 1.9 tdi, torej s turbino mam izmerjeno na prvem in tretjem cilindru 27 bar, na drugem in četrtem pa 30 bar. Kak je možno da ima tvoj motor, brez turbine, enako kompresijo kot moj? Al je moj motor v k. al je tvoj v k. najrajši bi pa vidu da nebi bil noben :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 22, 2005 6:47 am

Skull23 je napisal/-a:Lisko: to okoli kompresije se mi malo čudno zdi. Js mam 1.9 tdi, torej s turbino mam izmerjeno na prvem in tretjem cilindru 27 bar, na drugem in četrtem pa 30 bar. Kak je možno da ima tvoj motor, brez turbine, enako kompresijo kot moj? Al je moj motor v k. al je tvoj v k. najrajši bi pa vidu da nebi bil noben :D


Kompresija nima veze ali je turbina al ne...... kompresija je samo kolko je zmožn motor natlačit pritiska..... meri se pa tko vedn ko motor štarta.... takrt je pa premal obratov da bi turbina sploh dala kaj od sebe....Turbina ma pol pri kompresijskem razmerju prste poleg..... tist pa je neki druzga kot kompresija ;)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand So jan 22, 2005 11:05 am

A si meril kompresijo pri vročem motorju?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So jan 22, 2005 11:51 am

enkrat je blo na discoveryju ena neumnost, z vmesnimi pametnimi !!
Sicer so probaval na bencinarju ampak pomoje nima veze!

Vglavnem izmerili so kompresijo (na vseh štirih naj bi bla podobna), pol so pa direkt v cilinder vlili malo olja (čez luknjo za svečo --za boljše tesnenje-cilinder-bat ) in zopet izmerili komprersijo!!
Prva in druga meritev naj nebi preveč odstopali, ča pa je razlika velka, so pa obročki zanič!

Probi še tko zmert, mogoče bo pol kaka nova ideja :?

še neki, pri dizlih je ful pomemben akumolator da je dost močn-sploh pozim
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So jan 22, 2005 12:48 pm

lisko je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Lisko: to okoli kompresije se mi malo čudno zdi. Js mam 1.9 tdi, torej s turbino mam izmerjeno na prvem in tretjem cilindru 27 bar, na drugem in četrtem pa 30 bar. Kak je možno da ima tvoj motor, brez turbine, enako kompresijo kot moj? Al je moj motor v k. al je tvoj v k. najrajši bi pa vidu da nebi bil noben :D


Kompresija nima veze ali je turbina al ne...... kompresija je samo kolko je zmožn motor natlačit pritiska..... meri se pa tko vedn ko motor štarta.... takrt je pa premal obratov da bi turbina sploh dala kaj od sebe....Turbina ma pol pri kompresijskem razmerju prste poleg..... tist pa je neki druzga kot kompresija ;)


True. Ena možnost manj. :D
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So jan 22, 2005 2:18 pm

Mal off-topic:
@Lisko: Kje si dobil tist nepovratni ventil,kam si ga montiru in kulk to košta?
p.s.: Probi hladnga užgat tako da ko daš kontakt,stopi na gas do podna in počaki da ti lučka ugasne,pol pa probi užgat.Ko zalaufa,pa gas spusti.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 23, 2005 4:32 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Mal off-topic:
@Lisko: Kje si dobil tist nepovratni ventil,kam si ga montiru in kulk to košta?
p.s.: Probi hladnga užgat tako da ko daš kontakt,stopi na gas do podna in počaki da ti lučka ugasne,pol pa probi užgat.Ko zalaufa,pa gas spusti.
LP!


Ventil sem kupu u eni štacuni z ventilsko (hidravlično tehniko).Dal pa sem 800 sit. Montiral sem ga pred naftni filter na dovod nafte....... ampak to sem nardil za foro ker sem original filter odstranu (dal popravt) Drgač ma pa moj original u naftnem filtru že te ventile.... ampak je še en pač dodatno ostal poleg (ga pol nisem odstranu)
Kompresija se je merla pri mrzlem (zato sem bil en brez avteka da so ga na servisu zjutri zmerl.... :oops: )

TriAdijo..... vedn tko vžigam kot si napisu...... Gas do podna..... drgač se sploh ne zvleče čez tisto "kašljanje"....
Je pa še ena zanimivost. Počakam da ugasneta obe lučki za predgrete( Una original pa še ono dodatno ko sem nardil... takrat res odklop grelne) in pol štart.... sledi mogoče 2-3s štartanja.... motor zalaufa (med tem že držim poln gas)..... obrati mal poskočijo..... pol pa strahovito padejo in komi komi preklepa da ne ugasne (med tem pa tko pajtla vse skupi kot da bo lihkar poletu :D ).... po petih sekundah se stvar normalizira in šele takrat dobi tipičn ornk glasn dizlski klepajoč zvok..... prej je čist tih (kot da laufa na zrak ampak se trese cel) pol pa ko prav zaklepa po dizlsko.... pol pa lahk spustim gas.... in pol laufa normalno.... med tem procesom pa nenormalno zakadi.... Ko pa se segreje pa ni nobenih blemov.... niti glasn ni niti z vžigom ni blemov.....
Bi še verjel vsem foram mehanikov.... kao kompresija pa zjahani obročki pa bla bla.... sam zakaj hudiča pol ogret normaln gre? Poraba normalna..... olja ne pije..... to mi ne gre u glav.... kot da me j**e sam neka malenkost in nič kaj presenečen ne bi bil če bi se to pojavlalo sam na mojem dizlu..... pač lisko znan kot fenomen :D :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Ne jan 23, 2005 12:14 pm

Lisko mislis: MacK ima fenomen :lol: Kolko je ze meni crknilo na avteku se ti sanjal nisi :P Kaj zdaj kupis?
Se vedno se prodaja ;)

Lp MacK
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov