Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dares
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne jan 30, 2005 2:55 pm

Premalo olja v mašini

Napisal/-a dares Ne jan 30, 2005 2:58 pm

Dans sm pogledu olje in ugotovil, da sm se vozil s premalo olja.
Zanima me, če je velik narobe, če je bilo v mašini premalo olja - cca. 2 cm pod spodnjo mejo na šipki?

Hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne jan 30, 2005 3:06 pm

Ravno zdravilno ni to za motor, ane ;)

Ni pa panike, dokler ti v kakšnem ostrem ovinku ne začne že utripat lučka za olje. Takrat je pa lahko že prepozno in je že prijelo katerega od ležajev. Tko, ne se zajebavat s tem. :D
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Ne jan 30, 2005 3:07 pm

A se ti je v avtu že prižigala lučka za olje?
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Ne jan 30, 2005 3:09 pm

Ja vredu že ni da si se vozu z premalo olja v mašini. Itak je še nekaj rezerve glede na šipko, sam ne velik. Maš pa zato tudi lučko za olje v armaturki. Ko se pa ta prižge takrat je pa že mal bol resno. Pa če ti mašina laufa še vedno enako kakor prej, potem pomoje ni nič narobe. Sam čimprej dolij olje, pa bo. ;)
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Ne jan 30, 2005 3:10 pm

Če se še ni pol še ni krize, sam glih fajn pa tud ni.
 
dares
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne jan 30, 2005 2:55 pm

Napisal/-a dares Ne jan 30, 2005 3:17 pm

Hvala za hitre odgovore - ste me kr mal pomiril zdle.
Drugač pa lučka se mi ni nč prižigala - sploh ne vem če jo imam, sam glede na to da mi na board comp. javi vsako "bedarijo" (odprta vrata, premalo hladilne tekočine, odprata havba...) bi po mojem tud opozorilo za olje mogl bit ane?

Hvala še enkrat.

PS: olje sem itak takoj nalil - zaenkrat 1 liter, ker imam čez 3 dni servis- upam da bo zdržalo..
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne jan 30, 2005 3:26 pm

majstri kaj pa to!! :D

ko sem mel še tipota, se mi je dostkrat prižgala lučka za olje, ko sem prinorel skozi kak hud ovinek v levo!Po cca 2sec se je vgasnila, na šipki je bilo pa olje malo pod sredino, se pravi nad minimumom!!
Zakaj??

No sej mogoče sem kasneje pogruntal zakaj, ampak me zanima vaše mnenje!!
Še to, z mašino ni bilo nikoli problemov!!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne jan 30, 2005 3:31 pm

Gricko je napisal/-a:majstri kaj pa to!! :D

ko sem mel še tipota, se mi je dostkrat prižgala lučka za olje, ko sem prinorel skozi kak hud ovinek v levo!Po cca 2sec se je vgasnila, na šipki je bilo pa olje malo pod sredino, se pravi nad minimumom!!
Zakaj??

No sej mogoče sem kasneje pogruntal zakaj, ampak me zanima vaše mnenje!!
Še to, z mašino ni bilo nikoli problemov!!

Če mehaniki niso pogruntal, tut mi ne bomo :) .
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne jan 30, 2005 3:33 pm

Nekateri imate zanimiv weight reduction :D
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne jan 30, 2005 3:34 pm

pugi405 je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:majstri kaj pa to!! :D

ko sem mel še tipota, se mi je dostkrat prižgala lučka za olje, ko sem prinorel skozi kak hud ovinek v levo!Po cca 2sec se je vgasnila, na šipki je bilo pa olje malo pod sredino, se pravi nad minimumom!!
Zakaj??

No sej mogoče sem kasneje pogruntal zakaj, ampak me zanima vaše mnenje!!
Še to, z mašino ni bilo nikoli problemov!!

Če mehaniki niso pogruntal, tut mi ne bomo :) .

ma nisem jaz to nobenmu mehaniku vozu :lol:
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne jan 30, 2005 3:43 pm

Gricko je napisal/-a:
pugi405 je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:majstri kaj pa to!! :D

ko sem mel še tipota, se mi je dostkrat prižgala lučka za olje, ko sem prinorel skozi kak hud ovinek v levo!Po cca 2sec se je vgasnila, na šipki je bilo pa olje malo pod sredino, se pravi nad minimumom!!
Zakaj??

No sej mogoče sem kasneje pogruntal zakaj, ampak me zanima vaše mnenje!!
Še to, z mašino ni bilo nikoli problemov!!

Če mehaniki niso pogruntal, tut mi ne bomo :) .

ma nisem jaz to nobenmu mehaniku vozu :lol:


Mogoče ker je ves olje steku na eno stran avta, senzor pa si imel na drugi strani karterja? To je dosti pogosto pri bencinu. Če greš v klanec imaš še 3/4 tanka, ko greš pa dol po klancu pa si že skor na rezervi. :lol:
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jan 30, 2005 4:05 pm

Gricko je napisal/-a:majstri kaj pa to!! :D

ko sem mel še tipota, se mi je dostkrat prižgala lučka za olje, ko sem prinorel skozi kak hud ovinek v levo!Po cca 2sec se je vgasnila, na šipki je bilo pa olje malo pod sredino, se pravi nad minimumom!!
Zakaj??

No sej mogoče sem kasneje pogruntal zakaj, ampak me zanima vaše mnenje!!
Še to, z mašino ni bilo nikoli problemov!!


Mogoče zato ker je FIAT :twisted: joke :)

Ne vem.

Poznam pa nekoga (drugače je mehanik, pa še nekaj dila z zjahanimi avti), ki si je kupil zaribanega tipota 2.0 16V, pol je porihtal mašino in čez čas mu je spet zaribal :shock: :o.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 30, 2005 4:21 pm

@dares: cist vsak avto ki se maze na olje ma 100% lucko za pritisk olja, ker je to ubistvu edin instrument ki je res vazen pri avtu, brez vsega ostalga gre, brez te lucke pa nikakor. ko das kontakt se ti ta luc sigurno prizge, pa po moznosti se od alternatorja. prizgeta se pa za kontrolo, ker za ceno zarnice v tej lucki, so posledice lahko katastrofalne.(za masino seveda :))

lucka za olje je vezana na tipalo za pritisk olja, nekaj nad pumpo za olje. torej dokler oljna crpalka vlece olje in je pritisk optimalen lucka ne posveti. nivo olja v karterju u bistvu sploh nima veze. ko pa pumpa potegne enkrat zrak, se pa uzge lucka, in gori dokler spet ne potegne olja. ce ti lucka gori za krajsi cas ni panike ker se olje se par sekund kr dobr drzi mazanih delov, sam ce pa ta lucka gori dlje kot ene 5-7 sec, je pa red alert in je treba takoj ugasnt pa prekontrolirat zakva ni olja v karterju, oz zakaj je pritisk v mazalnem sistemu padu pod kriticnega.

tiste zareze na sipki, so bol informativne narave, prou nc ni narobe ce je mal mn al pa mal vec olja not, bistveno je sam to da ga pumpa vlece, in da ga ni tok da bi bla masina z njim napolnjena do cilindrov.


@gricko: lucka ti posvet v ovinku zato ker karter in sito na koncu cevke ki vlece olje nista skonstruirana tko da bi olje skos ostal na dnu, tko da ko so sile zadost velke se vs olje umakne na eno stran in sito, oz pumpa potegne mal zraka, pol pa lucka gori tok cajta kokr pac potegne zraka not. natanki olja mal vec od oznake max, pa se ti to verjetno ne bo vec dogajal.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne jan 30, 2005 4:37 pm

Voith si kar zadel bistvo! No saj jaz sem do istega zaključka prišel!
Šipoko sem zamenjal(ker je bla na tesnilu čist fuč) in na novi šipki je bil nivo kar naenkrat na MIN (prej pa je bil na 1/4)

No pol sem pa malo bolj spremljal stanje, tako da sem imel olje skor skoz na MAX in se to ni več dogajalo!
So me pa vmes že strašil, da je oljna pumpa fuč, da prešvoh vleče....

No ampak ko se mi je pa lučka v ovinku prvič prižgala, pa sam :shock: pa parkirat in gledat olje, ves presran, kaj je zdej to!

No ena izkušnja več je bla to!

RedBaron: tipo 1.8 in 2.0 sta pa mal bl napiljena in zaradi tega še bolj dovzetna na poškodbe oz na Slabo mazanje!!!Pri teh dveh modelih naj nebi nikoli padel nivo olja pod 1/2 na palčki!!!In tudi olje mora biti dobro in ne neko ala ina delta 5 :P
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jan 30, 2005 4:47 pm

fantje kot opažam se vsi preveč zanašate na lučko (takrat ko se le ta prižge,je bolj ali manj pri koncu) no kdaj se pokvari tudi stikalo za olje pa zato lučka začne svetit čeprav je količina prava.

pa saj ni tko težko na vsak teden dva pogledat količino olja. Če je na max. oz tja do sredine med max. min. je še vse čist vredu kadar se pa spusti krepko pod sredino tko da je malce nad min. pol je pa najbolj da dolijete olje.

ker s to lučko je tko...kaj pa če zataji,a? Ja takrat boste ugotovili po zvoku mašine,sam potem bodo vsi ležajčki pa še drugo klicalo po zamenjavi.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne jan 30, 2005 5:39 pm

Pri mojmu tipotu ko sem na kaj pa vem 900-1000m nadmorske pa ko mam na minimumu obrate začne lučka od olja mal utripat-olja je pa dovolj.To se men dogaja zato k višje greš nižji je pritisk in to se pol pozna tud na stikalu za olje.Sej k dam gas pa itak pritisk v motorju naraste in je ql :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Premalo olja v mašini

Napisal/-a monster_d Ne jan 30, 2005 5:55 pm

dares je napisal/-a:cca. 2 cm pod spodnjo mejo na šipki?

Hvala za odgovor


kako sibko te mas? :lol:
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jan 30, 2005 6:16 pm

black je napisal/-a:Pri mojmu tipotu ko sem na kaj pa vem 900-1000m nadmorske pa ko mam na minimumu obrate začne lučka od olja mal utripat-olja je pa dovolj.To se men dogaja zato k višje greš nižji je pritisk in to se pol pozna tud na stikalu za olje.Sej k dam gas pa itak pritisk v motorju naraste in je ql :)



Hmm, ne vem če je nadmorska višina lahko vzrok temu, daj pregledat oljno pumpo!!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Re: Premalo olja v mašini

Napisal/-a pugi405 Ne jan 30, 2005 6:44 pm

monster_d je napisal/-a:
dares je napisal/-a:cca. 2 cm pod spodnjo mejo na šipki?

Hvala za odgovor


kako sibko te mas? :lol:

Ti se kr hecaj... moja šipka je dolga zihr kake 35 cm :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne jan 30, 2005 6:53 pm

Pricakuj generalko v kratekm.

LP PiLLLe
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], luxxx7 in 7 gostov