Napisal/-a pasatko Pe feb 11, 2005 10:56 am
Kako to misliš mal ustavi?
A je tako, kot da bi recimo pri ročnem sklopko malo predolgo držal, pol pa nenadoma spustil?
Pa si ta pojav opazil samo v tej menjavi?
Ali temperatura olja kaj vpliva na pojav?
Koliko imaš prevoženih km?
Ali si že kdaj menjal olje in filter?
Imaš kar se notranjosti tiče povsem identičen menjalnik kot moj v pasatu l.95, katerega sem pred 2 leti odprl in porihtal.
Simptomi so bili podobni le da v 1 prestavi in samo ob hladnem olju.
Ti imaš pa motor sicer vzdolžno (najbrž TDI 110, ne?), ampak kot pravim, kar se sklopk, ATF pumpe in konverterja tiče sta skoraj enaka.
Vzrokov je lahko več, jaz stavim na kak delno zamašen kanal ali ventil v plošči z magnetnimi ventili.
Če pa je kmjev veliko, potem je možen tudi slab bat v eni od sklopk.
Če cukanje ob vklopu ni prehudo, potem bi jaz najprej probal z menjavo olja IN filtra (karter se vzame dol).
Ko kupuješ olje ne jemlji originalnega, ker te bojo s ceno vrgli na rit! (pol litra 4k)
Vzemi ARAL ATF 22, jaz ga dobim po 1,8k/liter, rabiš okrog 4 litre.
Filter boš moral kupit original, kataloška za DMX je 01M 325 429, cena bi morala bit okrog 6k. Načeloma bi moral menjati tudi tesnilo karterja.
Za začetek ga samo lepo očisti, pa vijakov (4 kosi, ključ 10) ne priteguj preveč!
Ko daješ filter na svoje mesto glej da lepo nasede in da se tesnilo ne zvije(malo namaži).
Pa ko boš olje zlival ven, ga prestreži v manjšo posodo, in potem precedi ali kako drugače preglej če so notri slučajno kaki večji delci (kar pomeni načeloma menjalnik odpret) in izmeri koliko si ga dobil ven, da boš vedel če ga je bilo premalo in koliko.
Kompleten karter temeljito sčisti, na dnu je podolgovata magnetna ploščica, preglej kaj se je tam nabralo, temeljito spucaj.
Plošče z ventili se zaenkrat ne dotikaj.
Aja, olje se spusti tako, da odšraufaš seveda inbus (mislim da 6) vijak karterja, pustiš da nekaj olja priteče, ko neha daš inbus notr in odšrafaš plastično cev, ki služi za ugotavljanje pravilnega nivoja olja. Ko to dobiš ven, se ulije še preostanek olja.
Ko zadevo sestaviš, naliješ čez dolivno odprtino kake 3 l olja not, potem zalaufaš mašino, avto dvigneš, daš v D in v R, nakar pustiš v N dokler se zadeva malo ne segreje (po navodilih naj bi bila temperatura ATFa ob meritvi 40stC. Če nimaš diagnostike (jaz sem uporabil VAG COM) potem pač po občutku, recimo ca 5 minut naj laufa. Odpreš vijak za izpust, počakaš da neha tečt olje ven(če sploh) in začneš z dolivanjem olja. Nalivaš dokler ne začne spet tečt olje ven. Takrat vijak zategneš in fertig.
Preostane ti samo še upanje, da se zadeva sama spuca in da ni recimo problem v batu(kar pa tudi ni neka tragika).
Če še kaj rabiš mi raje napiši tvoj mejl.
LP, Blaž.