MiS je napisal/-a:bil pri serviserju, skupaj pregledala grelne svečke, na vseh štirih se je kresalo (preveris pac z zico na + akumolatorja, siml ko pasul, res). Tak da prisla do ugotovitve, da grelne svecke niso. Jutri bo menjal se naftni filter, ker ga pac ni mogu kupit zdle, ce bi se tam blo noter mogoce kaj,...
Je pa dejstvo da pri -10 stopinj in vec, akumulatorju mraz odvzame lahko tudi vec kot 50% moci, in ce avto stoji vec dni zunaj, pri -10 stopinjah ne bo kresnu, ker ima pac premal stroma. Znano pa je da ga rabjo dizli vec kot bencinarji (moči akumolatorja)
Bom vidu kak bo jutr ko bo zamenju se filter,...
Zanima me pa se neki, kaj pa mislte na kakovost nafte in razni dodatki, ki jih pac lahko dodas preden nalijes nafto v rezervoar ?
Pravjo da nej bi bla najbolj kvalitetna nafta na Agip-ovih in Mol-ovih črpalkah ?
Jaz sem bral v najnovejši motoreviji, da se toplo priporoča lastnikom dizlačev, da ne dodajajo aditivov, posebej pa še, da naj se ne dodaja bencina nafti.... ne vem zakaj naj ne bi dodajali kakega sredstva proti zmrzovanju nafte?
Glede kakovosti dizelskega goriva pa tole... sestra ima Terranota 2.7 TDi starega 4 mesece. Pred 2 dnevi je šla tankat na Petrol. Ko je speljala z mesta ji je avto po desetih metrih kadil in izgubljal moč. Šla je na Petrol, vendar ni dosegla ničesar. Na servisu so ji povedali, da je definitivno kriva nafta. Drugi so ji svetoval, da naj hodi na Istrabenz tankat.... Zarad te Petrolove nafte je pa tut crknla Bosch pumpa na MB-ju ....

.. cena 1 mio SIT. (popravilo priznano pod garancijo)
