Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
harry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 31, 2005 5:03 pm
Kraj: KRSKO

problem wv golf 4

Napisal/-a harry Po jan 31, 2005 5:15 pm

en lep pozdrav.Zanima me ali kdo ve kaj bi bilo lahko narobe z mojim avtom.Lani se je zgodilo enkrat, letos že dvakrat. Ko je zunaj pod -10 stopinj mi avto čez šipko za olje vrže ven olje.Cev za iberlauf takrat kot da ne funkcionira.Ko se pa segreje je pa vse ok in takrat začne tud čez iberlauf ven pihat. Kot da se v karteru naredi kompresiji in nima kam jit!

hvala in lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po jan 31, 2005 5:24 pm

Stari ce ti v karterju dela kompresijo bo kr treba generalko narest :) k edini nacin da kompresija pride v karter je mimo batnih obrockov :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 31, 2005 5:25 pm

kolk ima pa avto km?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
harry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 31, 2005 5:03 pm
Kraj: KRSKO

Napisal/-a harry Po jan 31, 2005 5:34 pm

avto je l 99
ma pa 100.000 km

sam zakaj pa to potem počne sam ko je fejt mrzlo?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po jan 31, 2005 5:35 pm

PiLLLe je napisal/-a:Stari ce ti v karterju dela kompresijo bo kr treba generalko narest :) k edini nacin da kompresija pride v karter je mimo batnih obrockov :)

LP PiLLLe

ja okej ampak zdej pa bluziš!!
ko se ti bati premikajo gor, se mešanica stisnje, ko gredo bati dol, se pa poveča pritisk v spodnjem delu!!
Tko da če ti mal piha čez oddušek je to normalno!!!
Tudi novi obročki niso 100% tesnjeni!
Je pa problem, če začne prekomerno pihat, oz da se ustvarja pritisk v spodnjem delu, to pa ni ok!!
če je tega preveč, pol je res za generalko!!


Odduški imajo ponavadi nek filterček v cevi, a je možno, da se ustvari kak kondenz in tam zmrzne in posledišno zapre prehod.Ko se segreje se odtali in je vredu??
Ti kej vode žre avto??
 
harry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 31, 2005 5:03 pm
Kraj: KRSKO

Napisal/-a harry Po jan 31, 2005 5:42 pm

nič vode ne žre.in tud vse funcjonira normalno.ne kadi čez izpuh.in tud gre normalno.
od menjave do menjave olja moram caa pol litra dolit.ampak je to menda(kak so rekli na servisu)normalno.

tud sm ga mel pred parimi mesci na servisu ka so menjali jermene pa sm to omenu pa so rekli da če se mi to kdaj zgodi nej pridm, ampak bi rad mal vedu kaj je s tem in kolk dnara stane da se pripravim na ww šok!!!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po jan 31, 2005 5:45 pm

Tukaj poglej, sva že dva ki imava podobne težave pri teh niskih temperaturah....

http://vw-audi-club.si/viewtopic.php?t=1725
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po jan 31, 2005 5:54 pm

Kot je že rekel Gricko se v oddušni cevi naredi čep,posledično ker kondenz zamrzne.To se pa ponavadi naredi pri avtih s katerimi delajo kratke razdalje,tako da se motor ubistvu sploh ne segreje dovolj.
 
harry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 31, 2005 5:03 pm
Kraj: KRSKO

Napisal/-a harry Po jan 31, 2005 6:00 pm

pa se to naredi fizično v cevi, ali tam dol ko je neka plastika ko je cev priključena.res pa je da delam kratke relacije.
potem najbulše da vzamem cev dol in jo pogledam ne?

hvala vsem
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po jan 31, 2005 6:16 pm

Btw gricko tole kar si reku je mal tko tko :) ce mas ti 4 bate sta dva zgoraj dva spodaj :) pritisk naj bi biu konstanten ce je use vredu :)

Lp PiLLLe

btw: reku sm da je generalka zato ker sm dubu filing kda modelu sopa vn ole iz sipke in oduska :) ce bi blo tko bi bla res generalka drgac je pa moznost tisti led :P :D

LP PiLLLe
 
GBERLI2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jul 08, 2003 9:55 pm

Napisal/-a GBERLI2 Po jan 31, 2005 6:50 pm

A niso tako težavo imeli tud poloti?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po jan 31, 2005 6:53 pm

PiLLLe je napisal/-a:Btw gricko tole kar si reku je mal tko tko :) ce mas ti 4 bate sta dva zgoraj dva spodaj :) pritisk naj bi biu konstanten ce je use vredu :)
LP PiLLLe

mm ja tole maš tudi nekako prov :oops:

samo še vedno, se v spodnjem delu ustvarja pritisk in to je normalno!!
Čist vsak avto ima oddušek, ki je temu namenjen, in iz vsakega piha zrak ven!!
Samo je odvisno kolk piha in če piha plavo al pa gost dim, to ni dobro in slej ko prej treba generalno delat.
Če pa samo pihlje, pa ni blema!

glede leda, sem pa jaz dal samo eno možnost, ki ni nujno da je prava!
Filterček je ponavadi na začetku cevi (ko gre iz bloka ven) in ta filter je kovinski, gosto pleten in če se res nabira vlaga na njemu, ni treba veliko, da se oddušek zamaši-zamrzne. Pol ti pa pritisk vem vrže šplenko.
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po jan 31, 2005 7:01 pm

Oddušek je ravno zato ker motor diha in če je zamašen mora zrak iti nekje ven.Pri večini primerov je to cev za olje oz.tam kjet je šipka.Zato če boš spucal oddušek boš verjetno odpravil napako.Pri polotih je pa voda iz kondenza šla v karter in ker je težja od olja se je spodaj zbrala in ko je bil mraz je zamrznila in ko se je avto segreval se je odlepila od karterja in zamašila sito od oljne črpalke in s tem preprečila dovod olja-posledično je motor zaribal(če ne ustaviš,ker prej zasveti lučka za olje)
 
harry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 31, 2005 5:03 pm
Kraj: KRSKO

Napisal/-a harry To feb 01, 2005 2:18 pm

napako sm včeraj reševal do treh zjutraj!in rešil.
ni bila cev.odspodaj je ena plastična posoda v kateri je ena mrežica ko spušča zrak v eno stran v drugo pa ne(pomeni samo ven na filter.)bila je zapacana. opral z bencinom zdaj bom pa videl v bodoče.tud avto zdaj nekak drugač dela.višji štant gas.

hvala pa vsem.
veliko ste mi pomagal.
:D
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 03, 2005 3:39 am

sicer si ze zvedu, sam morm se js mal zapametvt :D

oddusek je reciklaza tiste mesanice goriva zraka in olja, ki uide med bati on obrocki pri komprimiranju. te usle pare, se potem namesto da se spustijo v okolje, vrnejo v motor skozi fergazer, oz sesalni kolektor, in izgorijo.

cist normalno je da skoz oddusek mal piha ven, ker noben bat ne dihta 100%, sploh v kombinaciji z temperaturnimi razlikami nekaj 100C. ce pa vn kadi belo-modro, pol pa je problem in je po vsej verjetnosti treba menat obrocke in podobno.

oddusek je namenjen tud mazanju fergazerja oz fergazerjev, in pa zracnih filtrov, ki so narjeni iz kovinskega prediva.

tista mrezica ki je pa v oddusku, oz v cevi, je pa blokada za ogenj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov