šmeks je napisal/-a:zarad tega ker je zapeljal v lužo skrivilo ojnico....bravo izbrani ste za mehankarja leta 2005![]()
![]()
_BANDIT_ je napisal/-a:Ne strinjam pa se z Jerryjem, ki pravi, da če hočeš met več moči, da sikupi močnejši motor. Če bi blo tako, potem nihče nebi tunal motorjev ampak bi vsi kupovali močnejše motorje.
_Jerry_ je napisal/-a:_BANDIT_ je napisal/-a:Ne strinjam pa se z Jerryjem, ki pravi, da če hočeš met več moči, da sikupi močnejši motor. Če bi blo tako, potem nihče nebi tunal motorjev ampak bi vsi kupovali močnejše motorje.
Nikakor nisem proti tuningu, sem pa proti "tuningu". Vcasih, ko so motorji imeli se vplinjace, je bilo tunanje veliko bolj smiselno (in efektivno) kot danes. Poglej primer tuning "meke", Amerike. Prvo kar oni naredijo ce hocejo motor napilit je, da snamejo direct injection in namestijo dobrega starega "four barrel" Hollya. Ajnspric motorjev nimas kaj navijat, ker so zaradi same izvedbe za to veliko prevec obcutljivi in sprememba enega samega parametra (v nasem primeru: povecanje pretoka zraka) pokvari celotno nastavitev! Tak motor bi potreboval spet cisto svojo nastavitev elektronike (cip), pa ustrezen izpusni sistem in vse ostalo, PREIZKUSENO IN OPTIMIRANO V ZA TO NAMENJENEM LABORATORIJUNe pa mulc ko kupuje lonec s cimvecjim premerom cevi, cip od ene firme, pa filter od druge (konstrukterji -ce si sploh zasluzijo to ime- pa sluzijo na OVCAH)
Mi nismo v USA ampak smo v Evropi, avtomobili so danes narejeni industrijsko in tega se moramo zavedat
imilet1 je napisal/-a:ja kako se je pa potem men ojnica zvila ko sem zapeljal v lužo a?
Avto se je ugasnil in niti prdnil ni več....
Jerry ima prav in se strinjam z njegovo strokovno razlago(mislim da ni zašel v extreme).
LP
killah bee je napisal/-a: če bom rabil nasvet upam da se bom tudi nate lahko obrnil![]()
lep primer slo tuninga je pa Hemy, je lepo pokazu kaj se da narest iz N/A motorja![]()
torstorm je napisal/-a:da bi zaradi vode se ukrivila ojnica, kje živite no.zaradi podtlaka pri sesanju ni mogoče potegniti notri toliko vode da bi v cilindru bila voda v tekočem stanju.To ojnico je imel že prej zvito pa je zdaj komaj opazil.
Pri tuningu za drag race eni celo vodo pod pritiskom špricajo v cilindre ,pa jim nič ne ukrivi ojanic.
Da pa bi vodo potegnilo skozi športni filter gor, mogoče par kaplic več pa tudi ne.Edini problem je lahko samo če ga imaš montiranega v blatniku da ti zaradi vode lahko pozimi zmrzne in ti ne prepušča zraka.
Koliko avtov je že crknilo zaradi športnega filtra, v praksi ne poznam nikogar.
Demo je napisal/-a:torstorm je napisal/-a:da bi zaradi vode se ukrivila ojnica, kje živite no.zaradi podtlaka pri sesanju ni mogoče potegniti notri toliko vode da bi v cilindru bila voda v tekočem stanju.To ojnico je imel že prej zvito pa je zdaj komaj opazil.
Pri tuningu za drag race eni celo vodo pod pritiskom špricajo v cilindre ,pa jim nič ne ukrivi ojanic.
Da pa bi vodo potegnilo skozi športni filter gor, mogoče par kaplic več pa tudi ne.Edini problem je lahko samo če ga imaš montiranega v blatniku da ti zaradi vode lahko pozimi zmrzne in ti ne prepušča zraka.
Koliko avtov je že crknilo zaradi športnega filtra, v praksi ne poznam nikogar.
Zakaj je pa to dobro?
torstorm je napisal/-a:da bi zaradi vode se ukrivila ojnica, kje živite no.zaradi podtlaka pri sesanju ni mogoče potegniti notri toliko vode da bi v cilindru bila voda v tekočem stanju.To ojnico je imel že prej zvito pa je zdaj komaj opazil.
Pri tuningu za drag race eni celo vodo pod pritiskom špricajo v cilindre ,pa jim nič ne ukrivi ojanic.
Da pa bi vodo potegnilo skozi športni filter gor, mogoče par kaplic več pa tudi ne.Edini problem je lahko samo če ga imaš montiranega v blatniku da ti zaradi vode lahko pozimi zmrzne in ti ne prepušča zraka.
Koliko avtov je že crknilo zaradi športnega filtra, v praksi ne poznam nikogar.
Po forumu brska: Google [Bot], luxxx7 in 7 gostov