Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr feb 09, 2005 2:47 pm

Yagi-san je napisal/-a:
Mih@ je napisal/-a:A ja pa pozabil sem povedati, da je nafta izključno Agip-ova! Petrol SUX :) :P


No pa povej koliko se razlikuje od Petrolove :?: :?: :?:


Yagi-san


Se se razlikuje, bencin še posebaj, saj pride le ta iz italije kjer majo precej boljši bencin kakor Petrolovci.Probi če maš board computer pa se malo igraj; se da z enim tanko narest tut 100km več če tankaš pr agipu-vozm vsak dan iste relacije (150km) s konstantno hitrostjo (ac + regionalka)in sem že parkrat probal in se pozna...

LP Miholl
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak Sr feb 09, 2005 3:14 pm

Mal off topic:
Kwa pa traktorje furate... :cry :cry :cry :cry :EE

Pa brez zamere, ampak bencinarji se vedno rulllzzzz:)

Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr feb 09, 2005 3:24 pm

mamomu je napisal/-a:Ne nič nimam vlito v nafto. Nobenega aditiva. Hm, zato je res verjetno nafta zmrznila.


petrolova nafta nej nebi zmrznla do -18C se mi zdi.(ampak samo zimska letna zmrzne pr -10) torej ko je -25 ni cist nc cudnga da ti ni hotl uzgt, ker se iz nafte pri takih temperaturah izloci parafin, in nafta se zgosti, tko da goood morning viet-nam :lol:

a dizla mas pa se nikol nisi slisu da nafta zmrzne pr nizkih temperaturah ? :D

unfuckingbeliveable.
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu Če feb 10, 2005 7:40 am

Sem včeraj vlil v rezervoar OMV aditiv za nafto! Danes ista pesem (-25stopinj), ampak danes sem vsaj lahko avto vžgal in se nekak privlekel do službe (motor je vklopil v "not"program in obrati niso šli preko 1500-2000 obratov, dokler se zadeva ni segrela).
Ampak, mene nekaj drugega moti: kaj a nimajo dizli grelca nafte? Foter me zajebava, nas si kupim Pasata, ker bo baje on vžigal brez problemov!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če feb 10, 2005 8:42 am

Kupi si subaruja - tud ti vžigajo brez problemov kadarkoli.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1273
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Če feb 10, 2005 9:37 am

mi mamo octavio TDI, pa uzge tud zdej pozimi takoj, skor brez verglanja. fotr se lučke ne čaka da se ugasne, sam ključ not, obrne in takoj užge. dej res mal bencina vrz not, na 20litrov nafte kak liter bencina.pri kolegu se pozna, takoj kresne
 
Zlatan_
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: So sep 18, 2004 8:57 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Zlatan_ Če feb 10, 2005 9:56 am

Jest mam pa stro dti pa nobenih sedativov ne dajem v nafto...In mi zmer vžge brez p roblemov,sm ti reku da poglej grelne svečke.
Če boš avto ljubil tako kot ljubiš šport, potem ne skrbi, ne bo te pustil na cedilu. ;)
 
Uporabniški avatar
marsal_tito
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: To jun 15, 2004 12:39 pm

Napisal/-a marsal_tito Če feb 10, 2005 9:57 am

Bencin ni priporočljivo vlivati med nafto, sploh ne pri novejših dizelskih motorjih.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1273
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Če feb 10, 2005 10:02 am

aja, to pa nevem. kolega tanka mal bencina v golfa II-ko. ampak dobr, un karkol tanka not, sam da gre :D
 
Uporabniški avatar
ar35s
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To jul 06, 2004 2:29 pm
Kraj: KP

Napisal/-a ar35s Če feb 10, 2005 10:47 am

Moja izkušnja - verjetno ne gre za ta primer, ampak vseeno: stari dizel ni hotel vžgati zjutraj ko je bil minus - je vrtel in vrtel, vžgal je ponavadi komaj ko sem že skoraj spraznil baterijo z verglanjem. Sem menjal grelne svečke, filtre, itd... še vedno isto. Potem je nekega dne crknil zaganjač. Sem ga zamenjal in avto je vžgal iz prve takoj ko sem se dotaknil ključa tudi pri -20. Izgleda da stari zaganjač ob mrazu ni več zmogel dizlu zadostnih vrtljajev za zagon (čeprav bi se lahko tega spomnil prej, saj je ponavadi, če sem ga spustil po klancu navzdol, vžgal takoj iz prve) .
SlikaSlika
Nonsense in BASIC.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če feb 10, 2005 10:55 am

Pr men je približno isto sranje.Zjutri vergla,pa vergla,pa vergla,pol pa užge.No in lepega dneva pa ni hotu užgat ampak sem spraznu aku.Avto smo porinl in kak sem kuplungo spustu,je mašina dvakrat obrnla in je užgal.Tak da tut jest sumim da me anlaser j**e.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu Če feb 10, 2005 11:07 am

Še enkrat!
Avto zjutrej najprej vžge takoj. Po cca. 10-20sec pa crkne. Ko ga kočem ponovno vžgati vžge že malo težje, ampak vedno po par sekundah crkne. Ko ga tako vsaj 10* vžgem mu nekak grata, da deluje ampak mašino ful trosi in na armaturki gori lučka za napako na elektroniki in motorju. Tudi vrtljaji ne gredo nad 1500 vrtljajev. Lahko davam gas koliko hočem, pa nič ne pomaga. Ko motor tako vsaj 10min kadi, cuka, riga, se le odloči in začne delovati kolikortoliko.
Tak da, problem je, da mi na začetku cca. 10min avto crkuje, kadi, trosi! Če bi bile žarilne svečke, avto po moje sploh nebi vžgal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če feb 10, 2005 11:22 am

ar35s je napisal/-a:Moja izkušnja - verjetno ne gre za ta primer, ampak vseeno: stari dizel ni hotel vžgati zjutraj ko je bil minus - je vrtel in vrtel, vžgal je ponavadi komaj ko sem že skoraj spraznil baterijo z verglanjem. Sem menjal grelne svečke, filtre, itd... še vedno isto. Potem je nekega dne crknil zaganjač. Sem ga zamenjal in avto je vžgal iz prve takoj ko sem se dotaknil ključa tudi pri -20. Izgleda da stari zaganjač ob mrazu ni več zmogel dizlu zadostnih vrtljajev za zagon (čeprav bi se lahko tega spomnil prej, saj je ponavadi, če sem ga spustil po klancu navzdol, vžgal takoj iz prve) .


No tole bi pa znal bit moj problem.... ker zjutri tud vergla pa vergla pa vergla..... pol pa ko stari stayer (če se kdo spomni tega legendarnega traktorja ).... prvo kot da se vklopi en bat (obrati mal narastejo ampak še vseen brez pomoči štarterja ne laufa) Pol začne trest cel avto (še vedno ne laufa brez pomoči štarterja ampak zdej že ornk hitr) pol na konc pa se le obrati dvignejo nad neko mejo in potem sklepa..... tko da čist možn da men tud štarter j**e in mu ne zmore dost obratov kar pa je pri dizlih pomembno ( delujejo po plinski enčabi...... če plin stiskamo se ogreje in ogret se mora ravno toliko da se nafta potem vžge) če tega ni...... ne bo vžgal , No vsaj tko si jaz predstavljam da pol na potisk pa vžge.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Če feb 10, 2005 12:58 pm

Meni tudi ni več vžigal zdaj ko je blo tak mrzlo. Pa sem samo grelne svečke menjal (očitno je kera izdala dušo), zdaj pa avto kresne kak ključ obrnem. Tudi zdaj ko je minus 20°C. Nobenih problemov več z vžigom. Aja pa še to, imam 98 letnik in pred kakim tednom so bile grelne svečke prvič menjane.

Drugače pa da bi mi nafta zmrznila, haaaaaaloooooooo. Do zdaj mi še ni NIKOLI zmrznila, pa je avto večinoma skozi veni, ampak pod streho seveda.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 10, 2005 1:40 pm

mamomu je napisal/-a:Sem včeraj vlil v rezervoar OMV aditiv za nafto! Danes ista pesem (-25stopinj), ampak danes sem vsaj lahko avto vžgal in se nekak privlekel do službe (motor je vklopil v "not"program in obrati niso šli preko 1500-2000 obratov, dokler se zadeva ni segrela).
Ampak, mene nekaj drugega moti: kaj a nimajo dizli grelca nafte? Foter me zajebava, nas si kupim Pasata, ker bo baje on vžigal brez problemov!


pol mas pa neki sfukan.

predn km gres pust avto da laufa ene 15min pa je. ce nebo crknu seveda.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Če feb 10, 2005 2:06 pm

mamomu je napisal/-a:Še enkrat!
Avto zjutrej najprej vžge takoj. Po cca. 10-20sec pa crkne. Ko ga kočem ponovno vžgati vžge že malo težje, ampak vedno po par sekundah crkne. Ko ga tako vsaj 10* vžgem mu nekak grata, da deluje ampak mašino ful trosi in na armaturki gori lučka za napako na elektroniki in motorju. Tudi vrtljaji ne gredo nad 1500 vrtljajev. Lahko davam gas koliko hočem, pa nič ne pomaga. Ko motor tako vsaj 10min kadi, cuka, riga, se le odloči in začne delovati kolikortoliko.
Tak da, problem je, da mi na začetku cca. 10min avto crkuje, kadi, trosi! Če bi bile žarilne svečke, avto po moje sploh nebi vžgal.


Isto je blo dons pr znancu. Ma teranota 2 2.7 masino dizla. in mu zutri isto delu k teb. Tko d je avto zapelu u garazo in fajn ogrev prostor. Z drugmu avtom je sou po aditiv za nafto in se je prele ze prpelo k nam k je prsu iskat ene stvari k bi jih mogu ze zutri.
Tko d ti zih nafta zmrzuje. Pa verjetno mas filter zapacan od parafina, ki se na mrazu izloča iz nafte.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
G.T.
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Če feb 03, 2005 4:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a G.T. Pe feb 11, 2005 10:57 pm

Če je pa tok mrzlo pol morš pa nujno neki aditiva dat v tank, ker ti je najbrž nafta zmrznla
 
Rok`
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Če feb 19, 2004 9:47 pm
Kraj: bl.dobrava

Napisal/-a Rok` Pe feb 11, 2005 11:18 pm

mamomu je napisal/-a:Še enkrat!
Avto zjutrej najprej vžge takoj. Po cca. 10-20sec pa crkne. Ko ga kočem ponovno vžgati vžge že malo težje, ampak vedno po par sekundah crkne. Ko ga tako vsaj 10* vžgem mu nekak grata, da deluje ampak mašino ful trosi in na armaturki gori lučka za napako na elektroniki in motorju. Tudi vrtljaji ne gredo nad 1500 vrtljajev. Lahko davam gas koliko hočem, pa nič ne pomaga. Ko motor tako vsaj 10min kadi, cuka, riga, se le odloči in začne delovati kolikortoliko.
Tak da, problem je, da mi na začetku cca. 10min avto crkuje, kadi, trosi! Če bi bile žarilne svečke, avto po moje sploh nebi vžgal.


Nekak morš avto spravt na toplo. Clio dizl je bil čez noč samo pod nadstrešnico, naslednjo noč sem ga dal v garažo in ni blo nikakršnih problemov. Tko da, dokler bo tak mraz ti ne pomaga noben k***c.

P.S.: V sibiriji kurjo pod avti pa čez noč majo pržgane...

P.S.#2: Ne probat :P
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy Pe feb 11, 2005 11:44 pm

Bravo! Rajš ne razmišlam kaj bi se zgodil če bi slučajn pršlo do kratkega stika in bi v žarnico prteku parkrat večji tok in bi žarnco raznesl... :roll:

Bum.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 133 gostov