Pravilno se zračnost komp. prostora izmeri z svincem. Daš ga na bat, montiraš glavo in obrneš motor. Demontiraš glavo in izmeriš debelino svinca - bolj točno ne gre. Je pa lažja varijanta z merilnimi lističi i eno 100% ravno železno palico ali čim podobnim - meri na delu bata nad batnim sornikom.
Domnevam da gre cilinder posebej dol, tako da višino nastavljaj z podlaganjem tesnil med cilindrom in blokom motorja, če ne pač z različno debelino tesna glave. Varianta je tudi z struženjem bata - ampak to je zelo poredko in verjetno ni primeren za ta tip motorja.
Bodi pozoren na mazanje z oljem katerega si opisoval (je še največji problem pri 2taktnih diesel motorjih) in na tesnenje glavne gredi.
Sam sem popravljal par primerkov 2taktnih diesel motorjev 3cil in 1cil firme HOLDER. So res zelo zanimivi motorji, saj malogdo sploh ve da obstajajo. Še najbolj zanimiv mi je bil 1cil motor na motokultivatorju, katerega si vžigal s "čikom"
