Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Vprašanje glede motorja JTD

Napisal/-a sašo&FIAT So feb 26, 2005 10:46 am

Imam vprašanje glede FIAT-OVEGA motorja 1.9 JTD 110 PS l.2000 prevoženih 110000km.
Včasih mi avto pri nizkih obratih nekaj trokira.Ko imam več kot cca 1700 obratov motor deluje normalno.to se mi pojavlja občasno in tudi včasih med vožnjo potem ga moram mal spravt v obrate in je dobro.
ali kdo ve kaj je to ali sem mogoče tankal kakšno slabo nafto?Naftni filter sem menjal pred ca 2000 kilometri.
Ali je mogoče LUFTMESSER ?

prosim za pomoč. :pray: :?: :?: :?: :clapclap
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So feb 26, 2005 10:55 am

ja teli fiatovi JTD pa peugeotovi HDI motorji so zelo občutljivi (zato priporočam redno menjavo naftnih filtrov) sam glede na to da si ga pred kratkim menjal,to pomeni da je lahko vzrok le tega slabša kvaliteta nafte. tko da če se bo še nasledji tank tako dogajalo,potem samo na tester da se prečikirajo napake.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Master7
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: To jun 08, 2004 11:30 am
Kraj: Okolica Ljubljane

Napisal/-a Master7 So feb 26, 2005 4:19 pm

Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a??? :D
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So feb 26, 2005 4:40 pm

kolega meu isti problem, pri zelo slicnem motorju, in problem je biu v tem da se mu je v tanku na tistmu situ ki je na cevki za diesel, nabrau naftni smrkelj, ki ga je pol potegnil vse do tistga sraufa s katerim je ceu za nafto prisraufana na filtr za nafto.

in neki cajta je to celo ignoriru, tko da ga je avto enkrat pustu na ac zarad tega, pol smo pa do mene poslepal pa pregledal vse in problem je biu glih to.

prever ce je cevka od tanka do filtra za gorivo cista in pretocna tko ko more bit, to ti je prvi clue.
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT So feb 26, 2005 9:44 pm

Voith je napisal/-a:kolega meu isti problem, pri zelo slicnem motorju, in problem je biu v tem da se mu je v tanku na tistmu situ ki je na cevki za diesel, nabrau naftni smrkelj, ki ga je pol potegnil vse do tistga sraufa s katerim je ceu za nafto prisraufana na filtr za nafto.

in neki cajta je to celo ignoriru, tko da ga je avto enkrat pustu na ac zarad tega, pol smo pa do mene poslepal pa pregledal vse in problem je biu glih to.

prever ce je cevka od tanka do filtra za gorivo cista in pretocna tko ko more bit, to ti je prvi clue.


a to misliš cev od rezervoarja pa do naftnega filtra?
pa prosim če mi poveš kako ste jo spucali?
jaz sem pomislil da bi jo snev na obeh koncih in jo kar spihal s kompresorjem.
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT So feb 26, 2005 9:45 pm

Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a??? :D
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP

jaz nisem še niti kapljice cvička natoču v dizla pa jih vozim že dolgo!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So feb 26, 2005 10:36 pm

Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a??? :D
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP

v čem se že cviček razlikuje, če mu dodaš aditiv
(razen po barvi)
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT So feb 26, 2005 10:45 pm

kljukec je napisal/-a:
Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a??? :D
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP

v čem se že cviček razlikuje, če mu dodaš aditiv
(razen po barvi)


cviček se v osnivi nič ne razlikuje z nafto le po barvi sestava pa je ista -BREZ ADITIVA
ČE PA NE VERJAMEŠ PA VPRAŠ KAKŠNEGA AVTOPREVOZNIKA
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne feb 27, 2005 3:56 am

sašo&FIAT je napisal/-a:a to misliš cev od rezervoarja pa do naftnega filtra?
pa prosim če mi poveš kako ste jo spucali?
jaz sem pomislil da bi jo snev na obeh koncih in jo kar spihal s kompresorjem.

ja tocno tko spihas jo, sam pr tem mors se tank odprt pa spucat tist del k je not plovc pa prvo sito za nafto ker ti drgac nic ne pomaga.

pr fiatu se tist del k sta gor cevki za out pa in gor prtrjeni da ful enostavno vn uzet.
je k en cep od kksne kante. sam obrnes v levo za pol al pa ene par obratov, odvisn od izvedbe.

to ocist vse, pa tko nared da bo nafta bp prhajala do masine, pol bos pa vidu a je to al je kj druzga.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Ne feb 27, 2005 10:54 am

ce bi bil lmm zanič bi zugibl moč v zgornem rezimu ne spodnjem tam ni tako vpazna razlika
je pa mozno da mas kak drug problem lahko kak senzor na stopalki gasa al pa kak problem z dovodom nafte do masine , predlagam da pregledas ce je vodni separator ok filter za nafto brez vode cene jo odlijes ali pa zamenjas pol ne vem se mi zdi da majo tudi desli z commonrail svoje additive ki spuca ostale zadeve nisem pa sigurn ... ce je to vse cool

samo dvomim pomoje je treba samo avto mal bolj stisat da se ti spuca zadeva mislim da je bolj zapacan seveda ce si ga vozil bolj po mestu pa tko recmo pocasi
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Master7
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: To jun 08, 2004 11:30 am
Kraj: Okolica Ljubljane

Napisal/-a Master7 Ne feb 27, 2005 11:46 am

sašo&FIAT je napisal/-a:
Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a??? :D
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP

jaz nisem še niti kapljice cvička natoču v dizla pa jih vozim že dolgo!


Sej ni nujno, da je to od cvička. Tud eurodizel ma kakšno smet noter, sploh pa če vedno čakaš da sprazneš tank do konca pol ti pa smeti povleče. Moj nasvet je še vedno, da pregledaš šobe.
LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne feb 27, 2005 12:17 pm

lenivec je napisal/-a:
sašo&FIAT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a??? :D
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP

v čem se že cviček razlikuje, če mu dodaš aditiv
(razen po barvi)


cviček se v osnivi nič ne razlikuje z nafto le po barvi sestava pa je ista -BREZ ADITIVA
ČE PA NE VERJAMEŠ PA VPRAŠ KAKŠNEGA AVTOPREVOZNIKA


Slika

dajte si že enkrat dopovedat, da je kurilc slabš kvalitete

buče
jst cvička ne uporablam, ker se mi zdi nesmisel reskerat kazen
iz kurilca lahko sam sam zajebeš, če potegneš vodo zraven
drgač je nafta popolnoma ista
to je isto kokr da ma neka firma bolšo nafto al pa bencin od druge
pol ti pa mudel k vozi za petrol pove, da skupi čakajo na nafto od vseh firm
bullshit uglavnem
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Ne feb 27, 2005 12:38 pm

"ČAROBNI SVET BUČ" :lol: :DDD 8] :noro
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT Po feb 28, 2005 9:47 pm

nafto uporablite za vozt,kurilca pa za gret,cvička pa za pit pol pa z TAXI-jem domov! :-P
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT So mar 19, 2005 7:18 pm

avto bil na testerju in ni nič pokazal.
probal sem zamenjat tut luftmesser in nič boljš
ima še kdo kakšno idejo

:?: :?: :?:
 
Uporabniški avatar
Navaroff
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr mar 02, 2005 11:51 am

Napisal/-a Navaroff So mar 19, 2005 11:25 pm

Pri meni je bil luftmesser. Če si vse to zamenjal in filtre (zračni, oljni, disel) bi jaz pogledal še špule, če se ni tam kaj zamašilo (ne vem kako se reče pravilno tist k ti rdeča lučka kdaj gori ko je taka pipca. Sem bral na eni strani da je to dostikrat problem pri cukanju. Prej ko sem mel bencinarja, je isto tako cukal pa so šle cinšpule). to je vse kar ti lahko svetujem. Pa še poglej če so menjani jermni in paumpa... zdej je že čas po tolikih km.
Živ
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT Ne jun 12, 2005 9:29 am

Napaka je bila:
zanič zračni filter,jutri bom kupil novega in vam povem katerega proizvajalca mam sedaj,ko mi je avto po 2000 km z novim filtrom začel nagajati.
upam da je res to.
Prosim za mnenja.
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT Sr jul 13, 2005 1:52 pm

sašo&FIAT je napisal/-a:Napaka je bila:
zanič zračni filter,jutri bom kupil novega in vam povem katerega proizvajalca mam sedaj,ko mi je avto po 2000 km z novim filtrom začel nagajati.
upam da je res to.
Prosim za mnenja.

napaka ni bila zračni filter ampak zabit EGS ventil ki uravnava izpušne pline da so bolj čisti (ekologija)
napako pa je ugotovil SENICA motorsport iz beričevega 8) 8) 8)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov