Kaj bi blo lahko narobe?Jest mislm da je termostat.

tipo 1.6 ie sx
šmeks je napisal/-a:v najslabšem primeru je pa lahko tesnilo glave,pa že kompresija vn uhaja,posledično pa se zviša temperatura ter začne pritisk nabijat.
Najprej pa naredi to kar so napisali ostali pred mano (zamenjaj termostat cena okol 4k ter še hladilno če ima bolj mal minusa) ker to je zelo ter najbolj verjetno
black je napisal/-a:Danes zjutri peden sem šel v šolo sem pogledu kakšna je hladilna tekočina,pa je bla taka brozga.Sm reku OK grem probat če bo pa isto se pa vrnem,pa drug avto vzamem.Ampak tud te sreče nisem mel da bi avto segrel,ker mi je takoj začela lučka od ainšprica goret.Avto sem pol seveda pustil doma.Popoldne sem pa vžgal avto pa ga pustil en cajt delat.Imel je 900 obratov,pol pa kar enkrat obrati skočjo na 1100 in lučka ugasne
Kaj bi blo tle narobe? A je možno da se je to zgodilo tudi zaradi mraza?
Termostat mi je pa zdej normalno delal:
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov