Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
megann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To mar 01, 2005 3:10 pm

megane 2 - hladen motor cuka

Napisal/-a megann To mar 01, 2005 3:24 pm

Imam renault megane 2 letnik 2003 1,6 16v in ob hladnem vremenu ob zagonu motorja le-ta trese oziroma cuka, kar je vidno tudi na kazalcu obratomerja, ki veselo skače od 900 - 1200 obratov v prostem teku. Težave se pojavljajo občasno, so pa vedno bolj izrazite. Na servisu so mi že trikrat reprogramirali užig, vendar problem ostaja, saj pravijo, da na testerju ni zaznati napak in da pri njih dela normalno.Zanima me kaj bi bil možen vzrok, saj se garancija izteka.
Hvala za pomoč.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY To mar 01, 2005 3:41 pm

ne vem kaj bi lahko blo, ker sploh nisem prebral, ampak prestavljam v popravila in okvare ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To mar 01, 2005 4:08 pm

Pomoje se zavedajo da garancija izteka pa te okol prnašajo. Pejt mal zagalamit
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To mar 01, 2005 8:43 pm

Mi mamo 5 službenih meganov 1.6 16V in že od novga to počnejo. Še polet prvih 500 metrov laufajo na pol po treh, na četrt po dveh, mal po štirih cilindrih. Na servisu pravijo, da je to za ta motor normalno delovanje oz. da je problem znan in se ga odpravit ne da.
Zato ... ma ne bom napisal.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To mar 01, 2005 8:46 pm

na renaultih crkavajo vžigalne tuljave...zelo pogosto...kaj a med vožnjo tud cuka pa nima tiste prave moči mogoče.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To mar 01, 2005 9:42 pm

Rjuhar je napisal/-a:Mi mamo 5 službenih meganov 1.6 16V in že od novga to počnejo. Še polet prvih 500 metrov laufajo na pol po treh, na četrt po dveh, mal po štirih cilindrih. Na servisu pravijo, da je to za ta motor normalno delovanje oz. da je problem znan in se ga odpravit ne da.
Zato ... ma ne bom napisal.


Jaz bi jih na ta odgovor vprašal če se jim zdi normalno da pobirajo svoje zobe po tleh
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
megann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To mar 01, 2005 3:10 pm

Napisal/-a megann To mar 01, 2005 11:20 pm

Ja, bil sem na servisu in jim povedal, da je to moj tretji Renault in verjetno zadnji, saj imam z njimi dovolj piz..rij. Najprej sem imel R5,ki je delal 4.leta brez problemov, nato sledi Clio 2; dober avto, toda - pri približno 40.000 km crkne oljna črpalka, kmalu zatem vžigalne tuljave - garancija potekla;rezervne dele na poti na dopust čakal 8 ur itd...Po vseh teh našteti tegobah, so se na servisu resnično ( zgleda tako ) posvetili mojemu problemu na meganu in obljubili da bodo zadevo uredili.
Na meganu so mi vžigalne tuljave že zamenjali, ampak je isto sranje.
 
paranoid
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Sr sep 25, 2002 5:45 pm

Napisal/-a paranoid Sr mar 02, 2005 6:39 pm

Ja... Megane Sedam, 1.6 letnik 2003, isti problem... Sicer je bilo slabše, ampak sem ga peljal na servis in so (očitno) "nadgradili software", tako da je malo bolje zdaj. Drugače pa sem ugotovil, da ne cuka, če ga res lepo počasi ogreješ... Gas nežno in počasi (tako da motor "dohaja" pedal, se pravi da postopoma bolj pritisneš gas, ne pa da ga nabiješ do polovice in čakaš da pride do željenih obratov), prestavljaš pri 2,5 do 3 k obratov. S takim načinom vožnje sem problem omilil na minimum, itak pa to cukanje traja recimo nekaj kilometrov, do tačas pa se že toliko ogreje, da ne cuka več. Je pa zelo zoprno, ko ti začne cukat in se počutiš kot da bi se peljal v kaki stari kripi (čeprav se, ko ne cuka, zelo "gladko" pelje:).
Bi bilo pa lepo (no, ne samo to.. EDINO PRAVILNO bi bilo), če bi Renault naredil vpoklic in da bi se to popravilo ker sem drugače kar zadovoljen z avtom.
 
afro_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Če sep 18, 2003 10:30 am

Napisal/-a afro_ Če mar 03, 2005 10:29 pm

Enak problem na 2001 B1 cliu (1.4 16v). Problem se pojavlja samo nekaj prvih 100m vožnje (recimo 1 km). Sem se že tako navadil, da me sploh ne moti več.

Aja, meni v prostem teku dela povsem normalno (ko je mrzel), torej okoli 1200obr./min, kar je normalno za hladen motor. Se pa zelo hitro ogreje.

LP :)
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: megane 2 - hladen motor cuka

Napisal/-a bridgestone Če mar 03, 2005 10:39 pm

megann je napisal/-a:Imam renault megane 2 letnik 2003 1,6 16v in ob hladnem vremenu ob zagonu motorja le-ta trese oziroma cuka, kar je vidno tudi na kazalcu obratomerja, ki veselo skače od 900 - 1200 obratov v prostem teku. Težave se pojavljajo občasno, so pa vedno bolj izrazite. Na servisu so mi že trikrat reprogramirali užig, vendar problem ostaja, saj pravijo, da na testerju ni zaznati napak in da pri njih dela normalno.Zanima me kaj bi bil možen vzrok, saj se garancija izteka.
Hvala za pomoč.


tvoj problem ni edini in po vsej verjetnosti izhaja iz slabe elektonike (softwara).
problem se pojavlja prav v določenem tem. območju, vzrok pa je da razvijalci niso predvideli vseh tem. in vremenskih pogojev v katerih bo vozilo delovalo.
rešitev z strani servisa ne bo mogoča ker ti oni samo ponovno vpišejo program vžiga (ubistvu ti posnamejo original program), kar pa seveda težave ne odpravi ker je program pomankljiv.
težava PA JE REŠLJIVA in sicer pel na rsr (oziroma naj to stori mehanik, ker je potrebno preložiti samo računalnik od avta) ti bo ročno popravil software, cena je okoli 25.000 sit, stroške naj pa krije uradni uvoznik za renault pri katerem si kupu avto.
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Če mar 03, 2005 10:47 pm

Afro_ imam enak avto in iste simptome... Sem mislu da so svečke sem jih zamenjal in isto. Nevem kaj bi lhko bilo, kabli ali vž. tuljava?
I feel very Olimpic today
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Če mar 03, 2005 11:27 pm

Preverimogoče je tvoja šasija med temi napakami :evil:
I feel very Olimpic today
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe mar 04, 2005 12:42 am

u fak.

to rabs 2 dni sam da najdes cifro v tem kilometrskem seznamu :>
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Pe mar 04, 2005 6:10 am

Ja moje ni :?
I feel very Olimpic today
 
megann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To mar 01, 2005 3:10 pm

Napisal/-a megann Pe mar 04, 2005 11:51 am

Na servisu so mi zopet zamenjali vžigalne tuljave in po besedah serviserja VSE KAR JE MOŽNO.Problem pa ostaja povsem isti; hladen motor cuka in pika.Prijatelj ima povsem enak avto in se mu dogaja isto.Ali je možno, da Renault za te probleme ve, ne obvesti pa serviserjev, ali pa vsi skupaj blefirajo ?
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe mar 04, 2005 12:44 pm

Pejt ke pa jih steraj v 3PM... napaka majo za odpravt, saj si jih v garancijskem roku seznanil s težavami.... drugače je razlogov lahko ful, najbolj sigurn je tisti, da je to kar voziš pač: Renfault.

Sam sem zamenjal tudi že 2 vžigalni tuljavo, še sami serviserji pravijo da jim pošiljajo zanič robo, torej je nekaj narobe v samem sistemu podjetja Renault Nissan Slovenija? Oz. mogoče prav fino služijo na rezervnih delih in popravilih? Zgodi se tudi, da tako napako kot jo ti navajaš, popravljajo kar krepkih nekaj ur (pač nestrokovno ugotavljajo, na koncu ti zamenjajo še kakšno stvar, ki čisto lepo deluje... najdejo pa en banalni izgovor za popravilo). Če si uradni serviser moraš poznati v 3-4 letih odkar je model zunaj prav vse napake in težave,... očitno nimajo nobene knowledge baze podatkov?

Skratka, to kar ti praviš se dogaja na prav vseh naših renaultih... sicer avtomobili uglavnem delujejo, ampak zame "uglavnem" ni dovolj dobro.

Najbolj znani "izgovori/rešitve" za te težave:
- kabli so prebijal
- vžigalna tuljava je defektna, treba menjat
- lambdasonda nima prave napetosti ob testu, treba menjat... (ja rajt)
- v zbiralnik hlapov je prišla voda

Ponavadi pa je tko, da so renfaulti tako sestavljen kot ene legokocke in je dovolj samo to, da malce pritrdiš kakšno zadevo...

Upam, da sem ti kaj pomagal, skratka pejt ke in reč da avta, ki deluje nenormalno ne boš vozil in da naj v sklopu garancije ugotovijo kaj je napaka - drug odgovor te ne zanima in tam čakaj dokler ne uštimajo...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe mar 04, 2005 12:48 pm

Aja, dodal bi še to, da sem bil velik FAN tega podjetja, ogromn naredu reklame, vendar so me v 3 letih dokončno spravil na drugo stran... čeprav avto že ful časa deluje brez kakršnihkoli problemov, sem se odločil za prodajo, saj rabim nekaj večjega - to pa sigurno ne bo Renfault,... ker se mi z novim avtomobilom že malce mudi, je možno da ga bom celo pod ceno enmu staro-za-novo prodajalcu fooknu, ...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

Napisal/-a LUDACRIST Pe mar 04, 2005 1:17 pm

Poglej moja mam ima megan coupe 2002 sportway pa je imela iste težave , niso našli vzroka dokler ji ni garancija potekla, ko pa je bla garancija fuč pa so ugotovil ,da so bla neka tipala pri vžigu (to nej bi bla uradna razlaga).

Predlagam ti ,da se jim ne pustiš ter ,da vztrajaš dokler je še avto v garanciji ker oni prav čakajo ,da le ta poteče pol ti bojo pa povedal kaj ne štima, proklete p...
, madona me to razjezi.

No pa lep pozdrav vsem. :evil:
Moje fokice so modre...
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Pe mar 04, 2005 1:48 pm

Men puša cev za hladilno tekočino, nevem kako a je kak maček notri kremplje zabijal (zelo dostkrat vidm te mahankarje v pokrovu motorja).
Prvo kar me je na servisu vprašal letnik in prevoženi da takoj izloči garancijo...
Mislim da je Renault zelo dober avto, samo v Sloveniji ni žal dobrega kadra da bi to delal za mal denarja (tu so delavci v avtohišah) rihtat. Ti povem da sem tudi dubu sendvič pr akomulatorju (ja bogi revček še v miru ni mogu pojest da je pustu pr akomulatorju žemlo :P ).
Več kot je elektronke slabše bodo servisi. Za tak avto ne more bit mehankar s 3 letno šolo. Potrebno bo spustit inženerje nad te konjičke.
Moje videnje....
Megann preveri ali ti sploh menjajo z novim delom ali ti kr neki falus mečejo :evil:
I feel very Olimpic today
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe mar 04, 2005 2:40 pm

Vse kar ti zamenjajo zahtevaj takoj ob prihodu na servis, da ti spravijo zamenjane dele ker ti PRIPADAJO... čeprav te pol gledajo ko enga kretena, ...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov