Neo32 je napisal/-a:jah tkole je na mojmu cliotu zlo zvoh primejo zavore, oz. ce gledam na druzga cliota k ga mamo doma, je obcutek k bremzam tak k da bi jest imu za ene 2 toni bolj nalozen avto in kukr da je avto bl tezji in morm bl stisnit pedal.
kaj bi blo lohka to narobe, diski so novi, ploscice tud, batki dobr laufajo? Sej ce fajn stisnem se kolesa ustavjo ampak ni to to, sej pravm obcutek je tak kukr da bi imu tezji avto. a je to luft v lajtngi, al je treba olje zamenjat (aja olja je tud dost, to se prav lajtnga ne spusa) ker ne vem kdaj je bil menjan, zej mam jest avto ta tretje leto pa ga se nism menjov, pa tud na prejsnem servisu ni bil menjan.
Je to olje, luft al kej druzga?
Hvala za odgovore!
Neo32 je napisal/-a:nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
imilet1 je napisal/-a:a ti pedal kej notr leze ko držiš bremzo(ob prižganem avtu)??Če ti potem je glavni zavorni cilinder porozen, sam dvomim da je pri teh letih to...
Kaj pa če bi ga peljal na preventivnega pa mu rečeš da si ploščice menjal, pa ti bo zihr zastonj na valjarje dal...a maš dovolj zavorne tekočine?
lahko da kak cilinder vleče zrak(gumica v k***cu)?Pel na preventivnega pa boš vedel kaj je..
Neo32 je napisal/-a:nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
PiLLLe je napisal/-a:A pedal stoji normalno? ker ce ne mas lahko zrk v sistemu in sicr to pa zgleda tko: Ti stisns bremzo full dl moras potisnt pedal da gume zagrabjo. Mam neki podobnga na tamcku. Dj probi zabremzat tko da napumpas pedau. Povej ce je kj bols.
Je pa moznost tut ta da mas gumice oz tiste cevke zamasene pa ti pocass spucajo ole v cilindr, sam ce je tko bi se ti pomoje moral mal gret diski pa to. Dj se kj povej pa to bomo se ksno idejo dal :P![]()
LP PiLLLe
Voith je napisal/-a:Neo32 je napisal/-a:nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
problem ki ga opisujes je ta da servoojacevalnik zavor ne dobi zadosti vakuma, zato ne ojaca zadosti. tista zadeva okrogla k je k en bobn na katero je pritrjen zavorni cilindr in posoda za zavorn olje ima gor pritrjeno eno cevko ki gre ce mas bencinarja na kolektor, umes je pa na cevki se nepovratni ventil. problem je v tem da ti ta cevka nekje pusca, al pa nepovratni ventil ne dihta tko kot bi ti mogu. poglej ce je s cevko vse v redu in ce je dej gor objemke in poglej ce bo kj bols, ce nebo pa se nepovratni ventil zameni ki stane kksnih par 100 sit, in zadeva bo 100% delala tko kot more.
v primeru pa da je clio diesel,(ceprou se mi zdi, da 96 sploh ne obstajajo dizli) je pa ta cevka z zavornega ojacevalca speljana na posebno vakum pumpo, in pol je mozno tud da je ta vakum pumpa zanic, kar se pr dolocenih dilzih kr rado dogaja.
PiLLLe je napisal/-a:Cist mozn. Zdj pa se posebi ko so niske temperature je se bl gost torej tezje ga je porint po ceveh.Dj ko upedenas sporoc da vidmo kaj je blo.
sam sm tut kr jst dost sure da je ole al pa ksna tm gumica j**e neki od teh dveh zihr
LP PiLLLe
Neo32 je napisal/-a:ker ne vem kdaj je bil menjan, zej mam jest avto ta tretje leto pa ga se nism menjov, pa tud na prejsnem servisu ni bil menjan.
Hvala za odgovore!
Po forumu brska: danci1973 in 20 gostov