Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mistral1
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Pe okt 25, 2002 12:28 pm

fiat punto 1.3 multijet cuka

Napisal/-a mistral1 Pe mar 04, 2005 7:09 am

Živjo,

pred enim tednom sem kupil omenjeni avto in mi sedaj cuka oz. kot bi ga nekaj bremzalo, trese (vibracije niso hitre, ampak kot bi se vozil po jajcu.) med 1800 in 2000 obrati, drugače je vse ok. servis je bil narejen (olje, oljni in naftni filter), zamenjati je potrebno le še zračni filter. avto ima 37k km.
jutri peljem zamenjati še diske in ploščice ker so čisto zanič???

kdo mogoče ve zakaj bi lahko cukal oz. tresel
 
tomi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 25, 2002 2:45 pm

Napisal/-a tomi Pe mar 04, 2005 7:54 am

ali si se zmotil ali pa ima avto 137000 km prevoženih, ker diske ne moreš izrabiti v 37000 km, ploščice bi pa tudi morale biti še v redu oz. pri meni so prve držale 80000 km se je vglavem vozila punca, druge mi pa držijo že 60000 km pa bodo za zamenjat

mislim, da bi se moral malo prepričati glede kilometrov, ki jih ima avto :roll:
 
mistral1
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Pe okt 25, 2002 12:28 pm

Napisal/-a mistral1 Pe mar 04, 2005 9:56 am

avto ima realne km - sigurno.
problem je v načinu vožnje stare gospe. noga non stop na bremzi po večkolometerskem klancu navzdol vsak dan.

mene bolj zanima problem, ki ga imam !!!
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Pe mar 04, 2005 10:19 am

Mogoče ti je pa samo nafta zmrznila-če se ti to dogaja zjutraj?! Drgač pa pelji na tester!
lp
 
mistral1
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Pe okt 25, 2002 12:28 pm

Napisal/-a mistral1 Pe mar 04, 2005 10:36 am

tester je pokazal ene par napak, vendar so jih izbrisali in je sedaj ok.
nima več napak!
ni zmrznla nafta, ker je bil servis narejen včeraj pa ni nič boljše.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo To mar 08, 2005 1:40 pm

Ti, kaj če bi pa malo serviserja zamenjal? Če jim pokaže nekaj napak ne pomaga da sam zresetirajo, ampak ti jih morjo odpravt!
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Pe mar 11, 2005 9:46 pm

Ali pa avto zamenjaj :oops:
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe mar 11, 2005 10:34 pm

tomi je napisal/-a:ali si se zmotil ali pa ima avto 137000 km prevoženih, ker diske ne moreš izrabiti v 37000 km, ploščice bi pa tudi morale biti še v redu oz. pri meni so prve držale 80000 km se je vglavem vozila punca, druge mi pa držijo že 60000 km pa bodo za zamenjat

mislim, da bi se moral malo prepričati glede kilometrov, ki jih ima avto :roll:


Ploščice lahko skuriš v parih rundah mobikroga z eno šarf vožnjo, sploh pa tele serijske in na majhnih avtomobilčkih, ki niso narjeni za neko dirkanje. Diski so ravno tako majhni in švohcani - hitro jih lahko pregreješ in zviješ.
Če je teta jahala bremzo po klancu navzdol - ni teorije da so v dobrem stanju.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Leprotto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 18, 2005 8:18 pm

Re: fiat punto 1.3 multijet cuka

Napisal/-a Leprotto Po mar 14, 2005 7:13 pm

mistral1 je napisal/-a:Živjo,

pred enim tednom sem kupil omenjeni avto in mi sedaj cuka oz. kot bi ga nekaj bremzalo, trese (vibracije niso hitre, ampak kot bi se vozil po jajcu.) med 1800 in 2000 obrati, drugače je vse ok. servis je bil narejen (olje, oljni in naftni filter), zamenjati je potrebno le še zračni filter. avto ima 37k km.
jutri peljem zamenjati še diske in ploščice ker so čisto zanič???

kdo mogoče ve zakaj bi lahko cukal oz. tresel


Ploščice so pri puntu potrošni material :!:
Jaz sem svojega dobila s 30k km pa sem se od začetka zaviralnega pasu do konca komaj ustavila.
Slika Leprotto RWD power!!
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po mar 14, 2005 7:21 pm

Moj kolega jih v puntotu menje verjel al ne vsake 15k km!! Pač uporablja bremze tko kt je treba.. :P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
gorgo
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: To okt 12, 2004 8:52 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a gorgo Po mar 14, 2005 7:29 pm

jaz sem ko sem mel puntota,sem ploscice menjal nekje na 18000km... pa mi je oni reko na servisu da se kaj takega ni vido... slaba kvaliteta zgleda..
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Po mar 14, 2005 7:45 pm

mistral1 je napisal/-a:tester je pokazal ene par napak, vendar so jih izbrisali in je sedaj ok.
nima več napak!
ni zmrznla nafta, ker je bil servis narejen včeraj pa ni nič boljše.


Mistral1 iz kod si? A zdaj je vredu z avtom?

Kaj a ce tester pokaze napake se dajo zbrisat (prvic slisim)? LP
AH NI NAM LAHKO!
 
mistral1
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Pe okt 25, 2002 12:28 pm

Napisal/-a mistral1 To mar 15, 2005 10:52 am

zdaj živim blizu polzele.
ne z avtom še ni vredu in ga peljem v petek na veit da ga oreng pregledajo.

glede napak, rekli so da so jih izbrisali in še enkrat pregledali z testerjem in da napak ni bilo več?
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba To apr 05, 2005 2:23 pm

pišuka, men je tud zdej kr na lepem začel jajcat. Ponavad ga sred vožnje med 2000in3000 obrati začne cukat. Pol se pa umiri pa zelo pogosto se lučka za vbrizg prižge. Bom verjetn tud mogu it na tester, prej pa mehanika vprašam če bo kaj pametnega rekel. Itak morm zamenjat pumpo, regulator tlaka in sprednje bremze :roll:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To apr 05, 2005 2:52 pm

mistral1 je napisal/-a:zdaj živim blizu polzele.
ne z avtom še ni vredu in ga peljem v petek na veit da ga oreng pregledajo.

glede napak, rekli so da so jih izbrisali in še enkrat pregledali z testerjem in da napak ni bilo več?


ki je pa biu avto do zdej servisiran?
če ti ni odveč se odpel še na avto celje uprašat,al pa še kam drugam ker je dost fiat servisov ;)
 
rac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe feb 24, 2006 4:18 am

Napisal/-a rac Pe feb 24, 2006 4:41 am

Če avto cuka med 2000 in 3000 obrati, in vsake tolko gori lučka za vbrizg(rdeči motorček), je zagotovo crknal senzor tlaka v turbini.(to je ena mala črna zadevca od bosha :) da ne bo kdo taljane šimfau :lol: ) Cena novega je ene 25 jurjov. Meni so na avto cele priznali 50% kulance.

Kar se pa ploščic tiče je pa malo bol divji folk :D tule js jih mam 54000km pa jih je še več ko pol :?

Ja še en nasvet za vse lastnike puntov 1.3 one tazgodnje varjante, difuzor med intercoolerjem in turbino je napačne oblike zato lako, če je zelo mrzlo kondenz posesa v trubino, kar ma za posledice počeno os, ali pa uničene lopatice kompresorskega dela turbine. pol mate pa lahko ohoho stroškov, če avto ni več v garanciji(2003 letniki) nov difuzor je ene 5 čukov
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe feb 24, 2006 8:03 am

tomi je napisal/-a:ali si se zmotil ali pa ima avto 137000 km prevoženih, ker diske ne moreš izrabiti v 37000 km, ploščice bi pa tudi morale biti še v redu oz. pri meni so prve držale 80000 km se je vglavem vozila punca, druge mi pa držijo že 60000 km pa bodo za zamenjat

mislim, da bi se moral malo prepričati glede kilometrov, ki jih ima avto :roll:

Ne bos verjel kolk hitr se, da unicit diske in ploscice.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Pe feb 24, 2006 11:41 am

Pozdravljeni!
Tudi jaz se strinjam s Klemenom,če imaš grob odnos do zavor,jih lahko v 20000 km uničiš.Je pa en problem pri teh Fiatih vsaj za dostavne lahko trdim,ker imel podoben primer.Ima senzor za obrabo ploščic,ki pa je nameščen samo na eno prednje kolo.
Če skuriš na drugem kolesu kjer ni senzorja ploščico in spotoma še disk,ti ne preostane drugega kakor menjava vsega.Bil sem pred leti z dostavnikom poleti v Črni gori,še prekomerno obtežen,pa ker so ceste polne enega prahu,makadama in smeti.. mi je začelo praskati na poti domov,pa posledično še vročina 35 stop. in več še pomislil nisem da lahko po 40000km gre vse k hudiču,in sem tistih 1000km odpeljal na riziko domov.Tako da če kaj predolgo praska po diskih bolje preverit ploščice.
Lep pozdrav!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov