Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Rezultati meritev kompresije

Napisal/-a georges To mar 15, 2005 4:13 pm

No danes sem bil pri mehaniku in sva zaradi prevelike porabe olja. Do sedaj sem naredil 9000Km in od prejšnje menjave dolil 3,5 litra olja :shock: :( . Avto je Opel Vectra 1.8 16V letnik 99 s 137.000Km.
Rezultati so pa sledeči. Prva meritev:
-na prvih treh cilindrih pride na posameznih 15 barov
-na zadnjem cilindru pa 14 barov
Druga meritev s parimi kaplicami olja:
-prvi trije okoli 16 barov
-na zadnjem 15 barov
Kaj bi to kej pomenilo? Mehanik je pač rekel da so skor za gotovo krivi batni obročki da pije olje. :(
No zdej Valvoline Durablend 10-40 not vlivam. Kaj mi kdo predlaga glede na dosežene rezultate? V mislih mam bolj katero olje, ker generalne zaenkrat ne grem delat.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To mar 15, 2005 4:50 pm

Koliko pa je še sprejemljiva meja za tvoj avto ? Očitno zadnji cilinder ne dihta kot bi bilo treba, nevem pa če je to dovolj za takšno porabo olja.

Če je mokro merjenje pokazalo občutno boljše rezultate pol je zelo verjetno, da so obročki hin in puščajo olje mimo. Ali je bil motor kdaj pregret ? Jaz ti predlagam, da daš enemu mehaniko poštimat. Samo menjava obročkov in teflonov pa tesnil ni pretirano draga zadeva. Z drugim oljem ne boš naredil veliko. Lahko malo zmanjšaš posledice problema, samega problema pa ne boš odpravil.
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges To mar 15, 2005 5:02 pm

iKst je napisal/-a:Koliko pa je še sprejemljiva meja za tvoj avto ? Očitno zadnji cilinder ne dihta kot bi bilo treba, nevem pa če je to dovolj za takšno porabo olja.

Če je mokro merjenje pokazalo občutno boljše rezultate pol je zelo verjetno, da so obročki hin in puščajo olje mimo. Ali je bil motor kdaj pregret ? Jaz ti predlagam, da daš enemu mehaniko poštimat. Samo menjava obročkov in teflonov pa tesnil ni pretirano draga zadeva. Z drugim oljem ne boš naredil veliko. Lahko malo zmanjšaš posledice problema, samega problema pa ne boš odpravil.


Kolk je sprejemljiva meja ne vem. Kdo drug ve? Kok bi pa prišla menjava obročkov in teflonov, pa ne na uradnem servisu, ker tam bi me čist oskubili.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To mar 15, 2005 5:06 pm

Nimam pojma, pokliči v kako trgovino z avtodeli in vprašaj. Sej za vectro verjetno ni problem dobit.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To mar 15, 2005 5:08 pm

pa sej to je visoka kompresija!!
A ni ponavadi dosti manj barov kompresije kot 15 :shock:

in še to: Razlika sploh ni velika (suho-mokro) merjenje!Spolh ne pri takih vrednostih!

jaz ti priporočam še kakšno drugo mnenje in meritev!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To mar 15, 2005 5:11 pm

Meni se tudi ne zdi nizka. Jaz sem mel na nissanu po service manualu dopustno mejo od nekaj nad 10 do cca 12. Ampak ne vem kako je s turbo in NA motorji. Bi blo zlo uredu vedet kolk je dopustna kompresija za ta motor, kar na pamet ne morš nič.
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan To mar 15, 2005 5:15 pm

Meja za opel motorje, ki je zapisana v servisni knjižici je do 1l na 1000km....Tako da samo pogosteje glej šipko in dolivaj olje po potrebi!
lp
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To mar 15, 2005 5:17 pm

Ta meja je napisana pri skoraj vseh avtomobilih. Ampak to je navaden bullshit. 1 liter na 1000km je že kar kritično za moje pojme in nikakor ni sprejemljivo za en normalen sodoben avto.
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges To mar 15, 2005 5:18 pm

Hmmm...upam da prav odčitavam s tega listka. Je tak mal listek MOTO METER piše na njem. Po lpa gre tko rdeča krivulja gor pa sem pač gledal do tam kjer se konča. :? :?
A je to prav?
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan To mar 15, 2005 5:19 pm

Zihr je ceneje dolivat na vsake toliko časa "malo" olja, kot pa generalko delat...
lp
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges To mar 15, 2005 5:21 pm

hondafan je napisal/-a:Meja za opel motorje, ki je zapisana v servisni knjižici je do 1l na 1000km....Tako da samo pogosteje glej šipko in dolivaj olje po potrebi!
lp


Sem tut na servis klical kjer so rekli, da res mal velik ola požre, ampak da še ni kritično, da naj pač s kakim drugim oljem probam pa je. Pol sem si pa pač rekel da grem zmerit kako je s kompresijo, ker iz izpuha ni opazit dima. Sumil sem teflone prej kot pa obročke.
Aja meja je pa nekje 7,5 deci na 1000Km.
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan To mar 15, 2005 5:27 pm

Probi kakšno drugo olje, ker se na nekatreih avtih kar pozna razlika, kot so ti že na opelforumu priporočali probaj leclercovo 5w 40 olje, pa še poceni je!!
lp
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To mar 15, 2005 5:28 pm

dolivanje olja je začasna rešitev!
če hočeš met avto še neki cajta je bolš zrihtat!

glede kompresije je pomoje še prevelika, ampak ajde pustim to na stran (ne vem točnih številk)

glede porabe- na 2500km si dolil en liter. To pa spet ni tok hudo!!
ok, ne rečem da je vredu, ampak kritično pa tole spet ni!

pa si prepričan, da ti kje ne teče olje ,ker 130kkm ni nič!!!
to se je mašinca glih ulaufala :lol: (sem mel na tipotu 180kkm+ pa mi je manj žrl)

Če imaš možnost podloži kak papir, karton pod avto čez noč!!
poglej, da ti ne pušča pri šipki.

aja še neki, kako se pa voziš, kratke relacije, al dolge???
ker če vsak dan delaš kratke relacije, je tudi to lahko razlog za nadpovprečno pitje olja.
in tudi pod kakimi obrati ga voziš!Če ga teraš, avtomatično žre več olja!
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges To mar 15, 2005 7:08 pm

Gricko je napisal/-a:dolivanje olja je začasna rešitev!
če hočeš met avto še neki cajta je bolš zrihtat!

glede kompresije je pomoje še prevelika, ampak ajde pustim to na stran (ne vem točnih številk)

glede porabe- na 2500km si dolil en liter. To pa spet ni tok hudo!!
ok, ne rečem da je vredu, ampak kritično pa tole spet ni!

pa si prepričan, da ti kje ne teče olje ,ker 130kkm ni nič!!!
to se je mašinca glih ulaufala :lol: (sem mel na tipotu 180kkm+ pa mi je manj žrl)

Če imaš možnost podloži kak papir, karton pod avto čez noč!!
poglej, da ti ne pušča pri šipki.

aja še neki, kako se pa voziš, kratke relacije, al dolge???
ker če vsak dan delaš kratke relacije, je tudi to lahko razlog za nadpovprečno pitje olja.
in tudi pod kakimi obrati ga voziš!Če ga teraš, avtomatično žre več olja!


Mašina ne spušča. Mogoče par kapljic na mesec. Vozim se pa na dolge relacije 25Km naenkrat pa 50Km na dan pa skoraj vse po avtocesti pri okolo 3500-4000 obratov mogoče če me kdaj prime tut na 5000 celo pot :) .
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To mar 15, 2005 7:32 pm

15 barov ??? :shock:

Ne more bit no. Tam okrog 11 bi še verjel, 15 pa ne.

Ni mi jasno, kako lahko na podlagi meritve kompresije ugotoviš vzrok žretja olja??

A ti belo kadi? A ti zjutraj belo pokadi, ko zalavfaš?

Nalij not 10W40 olje, mogoče bo kaj bolje. Mehaniku reči naj preveri teflone rajši.

Če ti zmanjkuje olja skozi cilindre (ti ga žre) potem boš sigurno to opazil nadimu in vonju iz auspuha. Če ne, potem ti teče nekje drugje.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon To mar 15, 2005 7:57 pm

Si ziher da nimaš ti dizla...pri dizlih se začne nekje pri 16-barih in konča pri 21 barih :P hehe

Pustimo fore...mislim da ti je tvoj mehanik nekam po svoje zmeril kompresijo...ker jo imajon sodobni bencinarji tam okoli od 10-12! In mislim da tvoj ni izjema glede kompresije ;)
Hm..ne vem..mislim pa da bi morali biti batni obročki ok...glede na to kolko kilometrov imaš prevoženih..pa glede na to da ti ne pušča dimne zavese kot stari t55 :)
Prej bi rekel da so tefloni (posebej če je bil kdaj motor pregret) ali pa kakšen semering...praviš da ni videt pod avtom da bi bilo kaj mastno...mogoče ti samo pušča ko motor laufa...
malo se spravi pod avto pa poglej če je kje kaj mastno..
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges To mar 15, 2005 8:12 pm

No sem z digitalcem slikal rezultate meritev pa če si kdo kako drugač razlaga to. Blo je narejenih osem meritev. Prvo 4 s suho pol pa še 4 z oljem.
http://www.mobisux.com/album/showphoto. ... =2&cat=500
 
Uporabniški avatar
_Fun_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe feb 11, 2005 1:13 pm

Napisal/-a _Fun_ To mar 15, 2005 9:43 pm

z merjenjem kompresije ne mores ugotoviti ce so obrocki hin al ne za to so kompresijski obrockina vrhu bata ampak zamenjava vseh obrockov (felicia vsa tri obročka)
deli: 22k obrocki(12kom) + tefloni + tesnila...
sam deli bi te pomoje prsli okol 30-35k
generalka ti se ne splača delat ce ti avto na 1k km ne spije več kot 0,5-1l olja oz ti mas novejši avtek pa probi nekom dat zrihtat
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 16, 2005 7:17 am

Sigurno ti more pokadit vzadej če ti tolk ole žre. Tefloni tefloni... Če so ti te dol popadal je poraba olja neomejena an.

Kompresija 15 al pa 16 je pa fakingabelivable an. 3mač.
Slika
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Sr mar 16, 2005 8:45 am

Pugi je napisal/-a:Sigurno ti more pokadit vzadej če ti tolk ole žre. Tefloni tefloni... Če so ti te dol popadal je poraba olja neomejena an.

Kompresija 15 al pa 16 je pa fakingabelivable an. 3mač.


Edini kadi se dokler se avto malo ne ogreje, to je pa normalno pol pa nič več. Bom še videl kaj bom naredil. Avto mam namen met tam kako leto pa pol še
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov