Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Menjalnik?

Napisal/-a soso So mar 19, 2005 10:28 am

Dan!
Pri avtu menjalnik zjutraj, ko je mrzlo mi je logicno ,da gre bolj trdo menjavat dokler se ne segreje no in pol je vredu , ce pa naprimer grem na avtocesto avto non-stop v peti se vozim kaksno uro in , ko je potrebno spet menjavat pa gre full trdo skoraj isto kot zjutraj.Pol ,ko pa se avto spet malo ohladi pa gre normalno mehko .
A ma to kaj veze z oljem ,da ga je potrebno zamenjat al je kaj drugega narobe? LP
AH NI NAM LAHKO!
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 So mar 19, 2005 10:30 pm

Olje bo, olje.
Klikni za povezavo na salon.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So mar 19, 2005 10:50 pm

bsmuk31 je napisal/-a:Olje bo, olje.


Ce ga je sploh se kaj notri... :huh:

Cimprej preveri :?
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Po mar 21, 2005 7:43 pm

Menjalnik ima verjetno abscindenčno krizo...od olja mislim :P
Obvezno preveri nivo olja!
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
Coleman
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 12, 2004 3:42 pm

Napisal/-a Coleman Po mar 21, 2005 7:48 pm

DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
When size equals knowledge I'll be a one big muthafucka!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To mar 22, 2005 7:36 pm

Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To mar 22, 2005 7:50 pm

Coleman
je je ax, daj u 1. in malo naprej polez.... pol pa dj u rikwerc, med rahlim gibanjam naprej... čist počas...
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Coleman
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 12, 2004 3:42 pm

Napisal/-a Coleman To mar 22, 2005 8:05 pm

Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.
When size equals knowledge I'll be a one big muthafucka!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To mar 22, 2005 8:07 pm

Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)
 
Uporabniški avatar
Coleman
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 12, 2004 3:42 pm

Napisal/-a Coleman To mar 22, 2005 8:23 pm

Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)



To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...
When size equals knowledge I'll be a one big muthafucka!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To mar 22, 2005 8:27 pm

Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)



To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...


ne ne...nikar....ti dej nezno...in ce vidis da ruzi....odmaknes...pocakas se malcek in zopet probas nezno...in ce se nic ne slisi potisnes not....saj ce bos ti tko sunkovito na 1x se ti bo zobnik obrabljal in scasoma bo bil brez zob....si to zelis? ;) itaq da ne.....tko da manj kot ti ruzi bolse bo...
ja ja vem da je grozen zvok.....predstavljaj si kko se to pol cuje ce je kdo ob tvojem avtu...se bolj grozno ;)
 
Uporabniški avatar
Coleman
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 12, 2004 3:42 pm

Napisal/-a Coleman To mar 22, 2005 8:32 pm

Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)



To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...


ne ne...nikar....ti dej nezno...in ce vidis da ruzi....odmaknes...pocakas se malcek in zopet probas nezno...in ce se nic ne slisi potisnes not....saj ce bos ti tko sunkovito na 1x se ti bo zobnik obrabljal in scasoma bo bil brez zob....si to zelis? ;) itaq da ne.....tko da manj kot ti ruzi bolse bo...
ja ja vem da je grozen zvok.....predstavljaj si kko se to pol cuje ce je kdo ob tvojem avtu...se bolj grozno ;)


hehe...zvok mi kr naježi kožo....okey..pol pa tko ni panike..sej zdej sem se že navadu da premikam ročico v rikverc čist počasi...sam butasto se mi zdi ko morem prav prosit menjalnik da ne ruži.

čudn sam včasih pa nisem mel teh problemov,sem premiku ročico brez problema v rikverc...

hvala za odgovor
When size equals knowledge I'll be a one big muthafucka!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 22, 2005 9:30 pm

Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


Povej vsaj za keri avto se gre.... se opravičujem če kje nisem zasledil.... ampak tale problem mi diši po nastavitvi zajle kuplunge. zajla se raztegne in kuplunge ne razklopi več do konca..... čist mal še šoba potisna plošča poleg...... ker majo ostale brzine sinhrone le te premagajo silo kuplunge ( kok pač poganja še pleg ) u rikverc pa daš prek prostega teka menjalnika in kuplunga z lahkoto požene zobčenike...... zobčenik za rikverc pa stoji...... in le samo sklapljenje stoječega in premikajočega se zobčenika da škrtanje....
Enak blem sem mel jaz na mojem..... menjavat je šlo normalno...... edin rikverc je škrtal.... zategnu zajlo poleg in ni več težav.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
voltage
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Po jun 21, 2004 11:51 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a voltage To mar 22, 2005 9:43 pm

hm mam čist isti problem sam da mi še menjalnik škripa zravn... kukr da nebi biu namazan fajn... sori k smetim tvojo temo sam nism hotu nove odpirat... a bi lahk kdo prbližn svetvou?
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry So mar 26, 2005 11:52 pm

Enak problem imamo doma na mazdici. Lisko, je to zajlo enostavno zategnat ali je boljse na kaksen BHS peljat in jim dat tistga jurja?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 27, 2005 9:48 am

Fry je napisal/-a:Enak problem imamo doma na mazdici. Lisko, je to zajlo enostavno zategnat ali je boljse na kaksen BHS peljat in jim dat tistga jurja?


Eni avti ki majo še zajlo sploh nimajo tko narjeno da bi lahk zajlo zategoval..... enostavno jo moraš menjat z novo. Če maš pa hidravlično sklopkko pol pa tko nimaš kaj delat...
No za ono foro z zajlo ko kao nimaš kaj za delat ( dejansk je sistem ki se sam nastavlja.... tko ma petka nao kao nek kompenzator ki zateguje zajlo tok kok se razteguje...ampak nekje je konec tega..) No in pri takem sistemu ne moreš kaj nastavljat....
Edin če se znajdeš tko kot sem se jaz ( zajla je raztegjena ni pa natrgana nova pa pride 5 jurjo...) In jo podložiš. Enostavno vzameš podložko ali matico ( če je velik lufta ) in jo prerežeš tko da jo spravš med ohišjem zajle in naslonom kam pride zajla ( najbolš pri menjalniku).
Sklopka mora bit nekak tko nastavljena da ima 2-3cm mrtvega hoda ( se prav ko jo stisneš do konca.... in ko jo za 2-3cm spustiš od tal mora začet prijemat.)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Re: Menjalnik?

Napisal/-a soso Ne mar 27, 2005 10:12 am

soso je napisal/-a:Dan!
Pri avtu menjalnik zjutraj, ko je mrzlo mi je logicno ,da gre bolj trdo menjavat dokler se ne segreje no in pol je vredu , ce pa naprimer grem na avtocesto avto non-stop v peti se vozim kaksno uro in , ko je potrebno spet menjavat pa gre full trdo skoraj isto kot zjutraj.Pol ,ko pa se avto spet malo ohladi pa gre normalno mehko .
A ma to kaj veze z oljem ,da ga je potrebno zamenjat al je kaj drugega narobe? LP


No pri meni je zdaj dosti boljse!
Samo olje sem zamenjal in vam povem ,da je razlika opazna.
Lazje gre tudi menjavat v rikverc pa tudi vec ne zaskrta. LP
AH NI NAM LAHKO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov