Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mav1708
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če mar 24, 2005 10:32 am

Vw Golf TDi - nima moči - čudne težave

Napisal/-a mav1708 Če mar 24, 2005 10:46 am

Pozdravljeni

Imam golfa 4 tdi 115 km. Prejšnji teden sem ga imel na pooblaščenem servisu VW.

Po urah in urah iskanja napake so posumili, da je verjetno šel elektroventil na turbini. Seveda so povdarili VERJETNO, ker jim zadeva ni bila povsem jasna.

Seveda, avto je šel par dni v redu sedaj pa spet avto ne vleče. oz. gre kakor navaden diesel ali pa še to ne, saj ga s težavo po minuti ali dve vožnje spraviš do 80km/h .

Ali ima kdo idejo oz. podobno izkušnjo u VW vozili?

Hvala in lep pozdrav

Matej
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če mar 24, 2005 10:48 am

pr tdijih gre LMM
merilec pretoka zraka al kak je že prevod
jst bi najprej to zamenu, ker se ve, da to crkuje
podpis
 
silver_supra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe mar 18, 2005 12:09 pm

Napisal/-a silver_supra Če mar 24, 2005 10:54 am

pri men je sou katalizator, pa motor ni nikamor vlekel! Problem je, da se katalizator razleti, pa obrne in tako ne prepušča dovolj plinov! Tako da preglej, če ni sel katalizator! jst sm ga menjal-original bosal je bil full pocen pr eurotonu! cena se mi zdi cca. 50k! ker original je skor 100k
 
kobe_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Sr okt 09, 2002 1:49 pm

Napisal/-a kobe_b Če mar 24, 2005 10:59 am

Živjo!
Moj foter se je s passatom tko vozu 2 leti, sploh ni poštudiral, da ne vleče!
Pol sm šel pa jaz v Avstrijo z njim mi pa ni blo jasno zakaj v hrib ne gre( prehiteval so me vsi, jaz pa v tretji gas do konca avto pa nikamor)
Pol je mel pa servis pa jim je to omenil in je bil TURBO fuč!
Ko so zamenal je spet letelo! Passat pa je 1.9 tdi 110ks

lp
 
mav1708
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če mar 24, 2005 10:32 am

Napisal/-a mav1708 Če mar 24, 2005 11:14 am

jaz sem jim tudi omenil turbino, pa so mi rekli, da je s turbino vse Ok. - razen potem elektroventila. Bomo iskali napako naprej, upoštevajoč vaša mnenja in nasvete. hvala.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Če mar 24, 2005 11:20 am

Kaj pa če je luft messer. Al neki tak se reče.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Če mar 24, 2005 11:21 am

zna bit LMM,če je pel k RSR

LP ;)
 
mav1708
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če mar 24, 2005 10:32 am

Napisal/-a mav1708 Če mar 24, 2005 11:26 am

včeraj dopoldne sem se še vozu z njim in ni blo težav, popoldan, pa , kakor da bi odrezalo - sploh druga stvar. ni šel niakmor. danes zjutraj je zežko užgal, kar mu ni v navadi.


Kaj je RSR (zna bit LMM,če je pel k RSR )
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Če mar 24, 2005 11:38 am

to je to,poklič,pa če je res LMM ti bo za 25K zrihtu na kompu.

evo link http://www.rsrmotorsport.com/

LP
 
Uporabniški avatar
marsal_tito
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: To jun 15, 2004 12:39 pm

Napisal/-a marsal_tito Če mar 24, 2005 11:58 am

Moj znanec je tud mel takega golfa, pa po avtocesti ga ni mogu spravt čez 120km/h.
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Če mar 24, 2005 12:24 pm

medinho je napisal/-a:žiujo!

stari samo ena možnost ti ostane!!!!

KUP SI ALFO!!!! :woohoo

lp


A si pršu dražt folk? :P
Drgač pa dobrodošel.

LP ;)
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Če mar 24, 2005 2:59 pm

To se je meni pred 2 letoma tudi enih parkrat zaporedoma zgodlo. In prejšnji teden tudi ponovno po 2 letih spet 1×. Fora je v tem da se turbo ne zalaufa oz. se izklopi, zato avto pol nikam ne vleče in tudi gre več nena nikam. Jaz morem met očitno neki senzor hin, ker če avto ugasnem in takoj vklopim je pol spet vse OK.

Tak da če se ti še to zgodi ugasni avto in ga pol zalaufaj da se vse skupaj zresetira in pol probaj kak bo deloval. Poročaj!
Slika
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Če mar 24, 2005 3:03 pm

matcho je napisal/-a:To se je meni pred 2 letoma tudi enih parkrat zaporedoma zgodlo. In prejšnji teden tudi ponovno po 2 letih spet 1×. Fora je v tem da se turbo ne zalaufa oz. se izklopi, zato avto pol nikam ne vleče in tudi gre več nena nikam. Jaz morem met očitno neki senzor hin, ker če avto ugasnem in takoj vklopim je pol spet vse OK.

Tak da če se ti še to zgodi ugasni avto in ga pol zalaufaj da se vse skupaj zresetira in pol probaj kak bo deloval. Poročaj!


Pr teb ga sam elektronka pol serje, a si ga kej prklaplu na računalnik...
...drgač pa tud če gre lufter avto še kar vleče...men se je poznalo za prbližno 10% nič več...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če mar 24, 2005 3:08 pm

kobe_b je napisal/-a:Pol je mel pa servis pa jim je to omenil in je bil TURBO fuč!
lp


Servisi enostavno recejo, da je turbina in jih ze tako veliko nategnili.
SlikaSlika
 
kobe_b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Sr okt 09, 2002 1:49 pm

Napisal/-a kobe_b Če mar 24, 2005 3:51 pm

X-Hair je napisal/-a:
kobe_b je napisal/-a:Pol je mel pa servis pa jim je to omenil in je bil TURBO fuč!
lp


Servisi enostavno recejo, da je turbina in jih ze tako veliko nategnili.


So vzel to pod garancijo pa je mal cenej pršlo
lp
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če mar 24, 2005 4:08 pm

Najti na tester priklopijo in pogledajo koliko ima turbina tlak polnjenja, prikaže jim tudi vrednost (pretočnost zraka skozi LMM med vožnjo). Možno da imaš kakšno cev od turbina počeno in ti vleče zrak mimo motorja.
 
mav1708
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če mar 24, 2005 10:32 am

Napisal/-a mav1708 Če mar 24, 2005 5:55 pm

prvi dan so ga imel par ura na računalniku in ga dvignili gor z dvigalom, prekontrolirali turbino, pregledali kontakte ... in niso našli nič.sem tudi probu foro ugasnit in spet užgat - rezultat = isti. Bom probu še na to, da ga bom pelju k drugmu serviserju, ker nimam namena dat še enkrat 50.000 da ti potem rečejo, da bomo iskali naprej.
 
mav1708
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če mar 24, 2005 10:32 am

Napisal/-a mav1708 Če mar 24, 2005 5:57 pm

ali pa reklamacija servisa... Sicer pa glede na izjavo, da je turbina v redu, smartvam, da so jo stestirali.
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe mar 25, 2005 9:27 am

Janez Blond je napisal/-a:
matcho je napisal/-a:To se je meni pred 2 letoma tudi enih parkrat zaporedoma zgodlo. In prejšnji teden tudi ponovno po 2 letih spet 1×. Fora je v tem da se turbo ne zalaufa oz. se izklopi, zato avto pol nikam ne vleče in tudi gre več nena nikam. Jaz morem met očitno neki senzor hin, ker če avto ugasnem in takoj vklopim je pol spet vse OK.

Tak da če se ti še to zgodi ugasni avto in ga pol zalaufaj da se vse skupaj zresetira in pol probaj kak bo deloval. Poročaj!


Pr teb ga sam elektronka pol serje, a si ga kej prklaplu na računalnik...
...drgač pa tud če gre lufter avto še kar vleče...men se je poznalo za prbližno 10% nič več...


Računalnik ne javi nobene napake. Zato je pol to še tolko težje ugotovit kaj je narobe.
Slika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe mar 25, 2005 9:44 am

maš take simptome?
Popravilo merilcev pretoka zraka na vozilih VW, Audi, Seat in Škoda s TDI motorji.
Zadnje čase se dogaja, da pri veliki večini tovrstnih vozil, po prevoženih cca. 40.000 km odpove merilec pretoka zraka.

Simptomi so:
- vozilo nima več moči nad 3000 vrt./min
- ne dosega več take končne hitrosti kot nekoč

Kljub temu servisni tester ne izpiše nikakršne napake.
Zamenjava z novim predstavlja razmeroma visok strošek (do 70.000 SIT) in ne nudi odprave napake za vedno, temveč merilec zopet odpove po določenih prevoženih kilometrih.


Mi imamo za vas STALNO rešitev:
optimiranje krmilnega programa v motorni elektroniki tako, da avto kljub pokvarjenemu merilcu še vedno deluje normalno.
Taka rešitev pride v poštev pri vseh vozilih, tudi na tistih, kjer je bil narejen ČIP TUNING.


Cena tovrstnega popravila je 25.000,00 SIT brez ddv-ja.
http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/napake.php

jst bi vseen stopu do rsr in ti nej oni to probajo rešt
al pa na servisu reku za en LMM za na probo
podpis
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov