Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
misty
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Če nov 07, 2002 11:13 pm
Kraj: dobrepolje

VW polo diski

Napisal/-a misty Pe mar 14, 2003 6:05 pm

Zanima me, koliko "mesa" ma nov disk za polota (1.0, letnik 2000).
Danes sem menjal gume, pa se mi zdijo moji diski že kar pri koncu :(

tnx
 
Uporabniški avatar
misty
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Če nov 07, 2002 11:13 pm
Kraj: dobrepolje

Napisal/-a misty Ne mar 23, 2003 11:06 am

Res noben ne ve, al je pretežko vprašanje?
Sej ne rabm v mikron točne mere ;)
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan Ne mar 23, 2003 11:27 am

diski pri polotih so zelo mehki, in zato moraš menjat diske ko drugič menjaš ploščice, vsaj pri meni je blo tako...
Slika
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Ne mar 23, 2003 11:34 am

Mi imamo na našem polotu že tretje zavorne ploščice not, diski so pa še prvi. Prve in original ploščice so zdržale do 45.000 km, naslednje neoriginalne do 98.000 km, zdaj pa so že tretje not in pri 106.000 so še diski OK. Bratranca (avtomehanika) sem vprašal kak dolgo še bojo zdržali, pa je reko da takrat ko bomo te zavorne ploščice menjavali kaj so zdaj not, bomo morali menjat tut diske. Struženi še niso nikoli bili. Predvidevam da jih bomo menjali pri ene 140.000 km, v najboljšem primeru pri 150.000 km.
Tolko z moje strani. Aja gre se pa za polota 1.0 letnik 95 in z ventiliranimi diski.

Ajde
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Napisal/-a Boych Ne mar 23, 2003 12:31 pm

Novi originalni nevem koliko mesa imajo, vendar sem slišal da ima ta model polota baje zelo slabe diske not...jaz sem jih menjal pri nekaj cez 15k km..saj bo se zvili!?? pol pa sem dal BREMBO noter pa je razlika zelo velika... :D

LP Boych
 
Uporabniški avatar
misty
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Če nov 07, 2002 11:13 pm
Kraj: dobrepolje

Napisal/-a misty Ne mar 23, 2003 11:11 pm

hvala vsem.

Sej točno mi bo povedau konc aprila na servisu, mene je zanimal sam tko okvirno, da vem če moram tud na to računat pr mojih $$$.
Sam sm tud slišu to, da se enkrat zamenja ploščice, naslednjič pa oboje (ploščice prvič pr 60.000), sam men diski tko sumljivi delujejo, da bo najbrž treba menjat prvič diske, nato pa naslednjič diske in ploščice :( .
Sicer pa me je na servisu pr 30.000 "napizdu", da moram bl bremzat, ker mi diski na notranji (spodnji) strani rjavijo :(

Need_power ->svaka ti čast, da ti diski tolk zdržijo :shock: Najbrž so pa enaki not k pr men, sam da so tvoji jekleni, moji pa iz putra :(
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Po mar 24, 2003 5:43 am

:o diski morajo bit z obeh straneh približno enako obrabljeni in svetli če normalno bremzaš ne pa z notranje strani rjavi, ne bol bremzat servis rajš zamenjaj :!: :!:to je znak da imaš napako na zavorah :!: :!: :!: za to ti je tud diske požrlo, diske se menja po drugi menjavi ploščicah kakor so ti povedali ostali :wink: razen če non-stop visiš na bremzi kot stare mamke :P pa tud mamkam ne rjavijo diski :wink:
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
misty
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Če nov 07, 2002 11:13 pm
Kraj: dobrepolje

Napisal/-a misty Po mar 24, 2003 8:20 pm

Narobe si me zastopu. Sej tisto bremzanje sem dau u narekovaje, rjavi pa tud ne pomeni rjavi kot pleh, ampak.... ne vem kako bi napisal, v glavnem obrabljeni so z obeh strani približno enako, samo na obeh straneh so "rjavi" (kdor je že videl ve kaj mislim - rjavi=temu se tako reče), na spodnji strani (v glavnem približno 1 cm od tam, kjer se začne površina, ki ima stik s ploščicami, če gremo iz središča diska navzven).
Pišuka, ne vem, kako bi to razložu, CAPRI, upam, da zdaj razumeš...
Drgač pa tisto bremzanje je vzeto iz konteksta, delno tudi v šali.
Definitivno pa ne vozm kot stara mama. Si lahko pogledaš moje gume... Je pa res, da bremzam pred ovinki sam če je nujno ;)
Pa ne da bi se s tem hvalu, sam stara mama :lol:
 
zupancm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To apr 08, 2003 8:05 pm

Napisal/-a zupancm Sr apr 09, 2003 6:49 pm

Takole ti bom povedal. Novi diski imajo 12mm debeline oz. če so zračno hlajeni je ta debelina še večja. :pivo
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Sr apr 09, 2003 7:00 pm

pjt prašat kolk bi te pršli novi diski pa ploščice... (okol 23K max) drgač pa je razlika ogromna ko zamenaš diske pa ploščice. kolk km pa maš na svojmu zelenkotu? ;)
 
Mrki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če sep 05, 2002 9:25 pm

Napisal/-a Mrki Sr apr 09, 2003 11:58 pm

18mm, min 16 mm
velja za hlajene
glede rjavine, nasvet mehanika je bullshit. rjavina navadno nastaja kadar zavorni cilinder neenakomerno pritiska na notranjo ploščico, ponavadi zato ker je prepojen s prahom pa ostanki ploščic in se na enem delu zatika. zunanja stran je ok ker pritisk uravnava čeljust. na rednem servisu ob menjavi ploščic bi morali obvezno namazati gumice na cilindrih. navadno to zaračunajo, opravijo pa ne. neredno vzdrževanje teh "malenkosti" lahko vodi v popolno blokado cilindra v najboljšem primeru samo požre ploščico in uniči disk. v najslabšem pa sledi uparevanje zavorne tekočine, pedal postane mehek in zavore praktično ne primejo več.
tole zgoraj velja, če misliva isto rjavino, ki presega cca pol centi od zgornjega (ali pa spodnjega) roba diska. do pol centi rjavine krog in krog ni nič nenavadnega. pa seveda če gre za sprednje, pri zadnjih so te zadeve malo bolj pogoste in malenkost bolj tolerantne pa vseeno se ni za igrat.
novi diski na servisu te bodo prišli okrog 30jurjev pa prištej še ploščice. se splača pogledat v kaki trgovini z avto deli, ista ali boljša kvaliteta bo vsaj pol manj
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov