MacTron je napisal/-a:Bojci_kar je napisal/-a:Če se ti kabel smodil pomeni, da je bil hudo velik tok.
Možna je tudi ena stvar: Izolacija navitja štarterja je že (zaradi temperature) zanič, pa ti vleče velik tok, efekta pa ni (štarter nima moči).
Ali pa je to vse skup vredu, pa je kontaktor štarterja že slab.
Če ti dobro dela štarter preveriš tako, da avto vžgeš po klancu navzdol.
nc dons je lep vreme, sonce naziga ampak nece uzgat tko da ..bo jutr servis to stimov nimam kej zdej! jah no ce bi ze avto spustu al pa rinu km je problem lahko (to pise v knjizici) da pride do pregretja
katalitičnega pretvornika a kdo ve kaj je to?
Glej, sicer ne vem, kaj je to katalični pretvornik (mogoče elektronika?), ampak ti povem, da če ti normalno iskro daje in maš dotok goriva vredu, potem ga brez panike lahko potegneš (pogoj: ključ imej obrnjenega na kontakt zaradi elektronike). S tem lahko preizkusiš edino štarter in kvečjemu akumulator.
Pri vleki pa ga moraš imeti pri manjši hitrosti vlečenja v drugi ali pa v tretji pri večji hitrosti vlečenja.
Sicer pa, einspritz pumpa naredi na začetku bbbbbzzzzzzz, ker mora komoro napumpat (dela nekje 5 sekund). Torej to mora te biti v redu. Edino, kaj je potem še lahko narobe je seveda elektronika, ki tak ali tak danes že vse krmili.
Upam, da ti bo uspelo ugotoviti napako!
