Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Oprijem vozila

Napisal/-a HONDEK Ne apr 10, 2005 10:59 am

Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?
Zadnjič spremenil HONDEK, dne Po apr 18, 2005 6:20 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne apr 10, 2005 11:11 am

Najbolš da daš v prtljažnik 5 gajbic krompirja... :P
 
Uporabniški avatar
MapleLeaf
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: Ne mar 14, 2004 10:11 pm
Kraj: Vancouver B.C.

Napisal/-a MapleLeaf Ne apr 10, 2005 11:13 am

phoebus je napisal/-a:Najbolš da daš v prtljažnik 5 gajbic krompirja... :P

ROFL :D :D
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Tac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne avg 08, 2004 8:31 pm
Kraj: S. Primorska

Napisal/-a Tac Ne apr 10, 2005 11:16 am

Pejd na optiko pa povej kaj bi rad, vse se da zrihtat. ;) Slaba stran tega je da ti bo hitrej gume neslo po notranji strani, oprijem pa se bo zagotovo izboljašal.
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Ne apr 10, 2005 11:19 am

...Sama predelava le tega: Če te zanima, ti lahko dam kak naslov, kje bi ti lahko to predelali?


L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Oprijem vozila

Napisal/-a RedBaron Ne apr 10, 2005 11:28 am

HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: Oprijem vozila

Napisal/-a RedBull™ Ne apr 10, 2005 12:47 pm

RedBaron je napisal/-a:
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Re: Oprijem vozila

Napisal/-a PiLLLe Ne apr 10, 2005 2:26 pm

šmeks je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....


Je pa se ena fora :) podlozke pod sraufe od osi ;) sj vete uni 4je k drzijo os :P :D na taspodna dva se da 2 3 podlozke in guma vn strli :D

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Oprijem vozila

Napisal/-a monster_d Ne apr 10, 2005 3:39 pm

šmeks je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....


Yugo :[]
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK Ne apr 10, 2005 8:09 pm

Sem ugotovil, da se mi nič ne splača delat na avtu, ker sem bil prej na kanalu z njim pa sem vido, da je že celo podvozje rjavo, pa je najbolše cel avto menjat.
pa vseeno hvala za odgovore!
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne apr 10, 2005 9:05 pm

Pa kaj nima Yugo tega že serijsko ? :P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne apr 10, 2005 9:08 pm

Drugače se za te nastavitve kupi posebne vijake. Išči na eBayu Camber bolts. Sicer pa sploh veš zakaj bi nastavljal naklone koles ?
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK Ne apr 10, 2005 10:02 pm

Samotar je napisal/-a:Pa kaj nima Yugo tega že serijsko ? :P

Ja ma nažalost :( :(
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK Ne apr 10, 2005 10:05 pm

iKst je napisal/-a:Drugače se za te nastavitve kupi posebne vijake. Išči na eBayu Camber bolts. Sicer pa sploh veš zakaj bi nastavljal naklone koles ?

Ja vem ja. Bolši oprijem na cestišču. To sem vido včeraj na eni Hondi CRX v MBju, ko se ga je tero v krožnega. Pol ko pa je stal na križišču se mu je naklon full vido. Po moje mu je gume tud vredi PAPALO :lol: :P :P
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po apr 11, 2005 9:44 pm

lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po apr 11, 2005 11:51 pm

Samotar je napisal/-a:Pa kaj nima Yugo tega že serijsko ? :P


Jaz pa sem zmerom hoto gume poravnat, je pilo gumo da je brezveze :twisted:
Bolj si ga spusto bolj si mel na x kole :D
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To apr 12, 2005 1:20 am

torstorm je napisal/-a:lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.


Jao. In kaj so potem pridobili z nagibom kolesa, če so gume v konus ?

Kolesa so nagnjena zato, da je v ovinku, ko se avto nagne na cesti večja površina gume. Če bi imel avto gume v konus nebi s tem naredili popolnoma nič. Je pač treba najdit kompromis med pobiranjem gum, stabilnostjo pri vožnji naravnost in oprijemom v ovinkih.

Pa FWD avtomobili ne rabijo ravno veliko negativnega previsa zadaj, kvečjemu spredaj je koristen, da malo izniči understeer. Ampak to so tako fine nastavitve, da je brezveze to delat dokler niso ostale komponente podvozja dobro nastavljene. Če imaš še serijske gumice na amortizerjih (zgoraj, kjer je pritrjen na karoserijo) in en povprečen avto brez ojačitev karoserije se vse skup tako zvija in deformira, da takih nastavitev sploh ne boš opazil, razen po zlizanih gumah.
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK To apr 12, 2005 7:00 am

Zaj sem nabavo 2.Yugeca pa ga bom samo dol spusto pa širče gume+distančniki, za naklon gum pa se ne splača, preveč gume papa :P
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To apr 12, 2005 10:03 am

iKst je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.


Jao. In kaj so potem pridobili z nagibom kolesa, če so gume v konus ?

Kolesa so nagnjena zato, da je v ovinku, ko se avto nagne na cesti večja površina gume. Če bi imel avto gume v konus nebi s tem naredili popolnoma nič. Je pač treba najdit kompromis med pobiranjem gum, stabilnostjo pri vožnji naravnost in oprijemom v ovinkih.

Pa FWD avtomobili ne rabijo ravno veliko negativnega previsa zadaj, kvečjemu spredaj je koristen, da malo izniči understeer. Ampak to so tako fine nastavitve, da je brezveze to delat dokler niso ostale komponente podvozja dobro nastavljene. Če imaš še serijske gumice na amortizerjih (zgoraj, kjer je pritrjen na karoserijo) in en povprečen avto brez ojačitev karoserije se vse skup tako zvija in deformira, da takih nastavitev sploh ne boš opazil, razen po zlizanih gumah.

so pridobili veliko, samo zgradba teh gum ni takšna kot pri teh kot jih uporabljamo mi, deluje na istem principu kot je napisano zgoraj, samo z razliko da gumo poje enakomerno.Problem pri ravno stoječih gumah je v tem ,da se zaradi deformacije gume obnaša avto enako kot če bi bile nagnjene navznoter, pri poševno nagnjenih pa zaradi tega ko močno voziš v ovinke so gume v bistvu ravno (zaradi deformacije) vendar je na eno mesto večji pritisk in se zato bolj obrablja.Če pa so gume v konus in so stene močno ojačane pa se gume zelo malo deformirajo in je v bistvu enak učinek kot pri poševno nagnjenih gumah( vendar zato mora biti tu feltna poševno da je stična površina gume na cesto ravna).Tako so nam razložili v tovarni lamborghini.
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK To apr 12, 2005 1:55 pm

:clapclap
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov