HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?
RedBaron je napisal/-a:HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?
Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.
šmeks je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?
Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.
tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....
šmeks je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?
Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.
tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....
iKst je napisal/-a:Drugače se za te nastavitve kupi posebne vijake. Išči na eBayu Camber bolts. Sicer pa sploh veš zakaj bi nastavljal naklone koles ?
torstorm je napisal/-a:lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.
iKst je napisal/-a:torstorm je napisal/-a:lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.
Jao. In kaj so potem pridobili z nagibom kolesa, če so gume v konus ?
Kolesa so nagnjena zato, da je v ovinku, ko se avto nagne na cesti večja površina gume. Če bi imel avto gume v konus nebi s tem naredili popolnoma nič. Je pač treba najdit kompromis med pobiranjem gum, stabilnostjo pri vožnji naravnost in oprijemom v ovinkih.
Pa FWD avtomobili ne rabijo ravno veliko negativnega previsa zadaj, kvečjemu spredaj je koristen, da malo izniči understeer. Ampak to so tako fine nastavitve, da je brezveze to delat dokler niso ostale komponente podvozja dobro nastavljene. Če imaš še serijske gumice na amortizerjih (zgoraj, kjer je pritrjen na karoserijo) in en povprečen avto brez ojačitev karoserije se vse skup tako zvija in deformira, da takih nastavitev sploh ne boš opazil, razen po zlizanih gumah.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov