Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Pršutek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po apr 11, 2005 11:22 am
Kraj: Škofja Loka

Fiat Tipo 1.4

Napisal/-a Pršutek Po apr 11, 2005 11:58 am

Lep pozdrav vsem !

Imam Fiat Tipota 1.4,letnik 93,(stara mašina-na zauh),prevoženih 228.000 km.
Lastnik avta sem od njegovih 75.000 km naprej in v tem času sem od večjih stvari menjal menjalnik,bencinsko pumpo,hladilnik,ostalo pa tekoče stvari kot so popravilo bremz.
Zadnje čase (najbrž se mu življenska doba počasi izteka) se pa pojavljajo problemi:
1.Dolivanje vode v kiler (pol litra na 14 dni) in ta voda (po mojem mnenju) odteka pod moj oziroma na moj (voznikov) tepih (vedno mokro).
2.Kadar pri nizkih obratih malo bolj pritisnem na gas,se zaslišiju ventili (ali cilindri,ne vem).
3.Pri vožnji v 4 ali 5 prestavi (vožnja pri nižjih obratih,do pol gasa) se sliši ene vrste opletanje v mašini ali tam nekje pod havbo.
4.Pokuri vsaj pol litra olja na 1.000 km.
5.Ko zaklepam avto (centralno zaklepanje) vedno precej zahrešči (da se človek kar ustraši).
Po svojih zmožnosti sem opisal probleme avta.Vem,da ta avto ni več vreden veliko in zdi se mi da bi popravilo (generalna ??) najbrž prišlo veliko več.
Kaj mi svetujete ? Vaša diagnoza na Tipotove probleme ?

Hvala in lep dan !
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4482
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Po apr 11, 2005 6:30 pm

Pozdravljen

S Tipoti karburaši nimam izkušenj, sem pa na mojemu 1.6 i.e., že marsikaj zamenjal..Torej:
1. Zna bit, da si že odgovoru na prvo vprašanje-je za pogledat radiatorček, ki greje kabino. Poglej še gumi cevi na hladilniku, ker znajo bit preperele.
2.Ne bi vedu, mehanika pač..
3.Probaj ugotoviti ali je kaj zunanjega (okoli mašine, kjer se jermeni vrtijo), ali pa notranje-da niso šli tefloni pri ventilih..
4.Je motor tudi masten? Zamenjaj tesnilo pokrova ventilov, karterja in glave. Sprobano učinkovito. Glede na prev. km zna bit, da je pa komplet v k****
5.Vlaga v motorčkih centralnega zaklepanja. Snemi ven, odvij 3 vijake na ohišju, odpri kolikor se le da našpricaj z WD40 in dobro zatisni vijake. Hreščanje je posledica tega, da se zobniki ne nalegajo dobro in jaz sem to rešil z zategnitvijo teh vijakov.
Nasplošno: Zguraj ga do konca, potem pa ga za silo porihtaj in uturi kakšnemu bosancu za 250kSIT ;)
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Po apr 11, 2005 8:27 pm

1. to je skor standardna napaka pri tipotih.Ventil gretja pušča.Sm zamenal že 2 :)

4.zamenji vsa tesnila.Najbolj se pozna na tesnilu karterja ampak ni slabo zamenat tudi tesnilo glave in pokrova ventilov ;)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po apr 11, 2005 8:36 pm

JA pomoje ti tut olje na karterju vn teče ti pa misl da ga mašina žre. Isti problem je bil pri nas. Ko smo menjali olje smo pač na novo zadihtali karter. In to ne s plutovinasto oz. kakšno drugo dihtngo ampak kar direkt s tesnilno pasto. Tako nam je svetovalo več mehanikov in vsi so rekl da bo dost dl zdržal kot pa sama dihtnga.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
racman007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Po feb 28, 2005 1:45 pm

Napisal/-a racman007 To apr 12, 2005 2:59 pm

Še en nasvet: z WD40 posprejaj malo jermen, ki gre na alternator. Meni je tam tako "bučalo", da sem bil prepričan, da so šli ventili, vsaj tako je blo slišat v kabini. Imam pa '90 letnik in par kilometrčkov več kot ti (brez generalke ali kakršnih koli posegov v sam motor).
So mi pa zjebali porabo na AMZS-ju, ko sem bil na tehničnem (omejitev je 3%, jaz sem imel 1,6%, pa mi je uni falus (ne gre drugače ga poimenovat) znižu na 0,3%, poraba pa je šla z 7,5 na 11 l/100km)!!
 
fiat_tempra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Sr apr 06, 2005 9:50 am

Napisal/-a fiat_tempra To apr 12, 2005 3:02 pm

Če smem vprašat 3% 1,6% 0,3% koga?
Kaj to pomeni?

LP
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK To apr 12, 2005 3:08 pm

Praviš da ti nekaj teče v kabini pri nogah. Kaj pa če ti notranji kiler za pušča? :o :P
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
racman007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Po feb 28, 2005 1:45 pm

Napisal/-a racman007 To apr 12, 2005 3:12 pm

CO2, ne!? Parfuma že ne.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo So apr 16, 2005 10:25 am

Uglavnem če ti voda pušča v kabini na tepih je skor sigurno ta ventil fuč. Če boš to menjal je najboljše da na odpadu al pa kje drugje vzameš kompletno ventil ki je že zmontiran na ta notranji radiator. Problem je ker imajo ti ventili različne nastavke oziroma notranjo stran kjer je prišravfan na sam radiator. Eni imajo en konus drugi so brez konusa pa imajo sam en tak obroč okol tak da probaj dobit komlet če ti to pušča. Problem je tud če boš dal sam nov ventil ker je le ta iz plastike in če ga melenkost bolj zategneš ti že zopet vse pušča ker se plastika takoj zvije.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov