Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Peugeot 406 Crap

Napisal/-a PiLLLe Sr apr 13, 2005 3:51 pm

Tkole je:
Ta moj pugln je podn :) j**e ga strom in to big time pol ga j**e voda trete pa bremze :D

Strom :arrow: Parkeram pred stacuno grem not pridm cez uro nazaj noce verglat aku prazn WTF v 1 uri se je spraznu. Okj prnesm druzga prek kablov kresnm se zapelm dam avto normalno uzge normalno voz... ce das klemo dol ni spremembe.

Voda :arrow: Tle moje znanje tut nepomaga :) Pac sla mi je pecka ubistvu se prejsnmu lastniku tko da sm jo zdj zamenju mal sm moru predrkavat gor dol ampak zadeva je narejena. Ker je biu sistem zapacan se ze neki cajta furam na vodo in temperatura skace od 90 do 110°c. Probu tut z antifrizom isti shit. Kompresije nenabija in nemesa. Vodo pa zgubla. okol pecke ni vidno da bi kj puscal.

Bremze: Nevem ce ste slisal sam ta j***a majo eno izmed bolezni tut bremze. 110km avto ma zadi bobne. Posledica da mi na usake 2mesca odstopjo obloge s pakn. Tko da me zanima ce je kaka vrjanta kao ''sportne'' pakne da se nebi tolk hitr sfukale kt te.

No to je crap od mojga avta :)
Trenutn me najbl zanimata strom pa voda :D strom prvo k nevem kako bom su v petk vn :D bruke pred pickami da mi to avto dela :D :D :D

Upam da se bo ksn najdu da mi saj da idejo kaj bi lahk blo narobe :D

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr apr 13, 2005 4:10 pm

kaj še gledaš te j***a doma v garaži:) hmmm glede vode...če je pečka zdaj ok,lahko voda spušča na hladilniku (tko po malem tko da se spotoma posuši) lahko pri vodni pumpi,oz. kje na prirobnici,če ti pa avto zjutraj težko vžiga pa lahko spušča na tesnilu glave (pri vodnem kanalu) tko da teče iz glave vn oz. lahko tudi v cilinder....v najslabšem primeru kje počena glava...no praviš da kompresija ne nabija...sam je vseeen lahko dihtunga glave fuč.....ravn zdj mam ene j***a podrta k je dihtungo med 3 ter 4 cilondrom dobesedno požrl tko da se kompresija med njima kar pretakala oz. je bla čist švoh....avto je pa atu delu po dveh cilindrih pa reku je to je kar naenkrat začel....japajade....počasi ampak enkrat je konc....mogoče bo pri teb tud kmal kj tacga :)

glede štroma....uff sovražm štrom....če ti sprazne aku. potem maš zihr eno stvar v stiku pa ti skoz štrom žre....sam ugotovit bo treba kera stvar je to....
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Sr apr 13, 2005 5:01 pm

Za štrom bo pomoje bolš, če bi ga pelju k štromarju, ker se boš pomoje preveč zafrkaval s tem. Preden ugotoviš kaj (če) prebija, kje prebija...
Aja glede bremz - mal povej, kako voziš - McRae style, dedek style, ...
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Sr apr 13, 2005 5:06 pm

Glede stroma lahko doma na hitro preveris ce mas kje skritega odjemalca.
Eno klemo das dol in das ampermeter gor, en prikljucek na klemo drugega na aku ;)

LP
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr apr 13, 2005 5:13 pm

dokler legenzici delajo bo kr ok ;) :D
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr apr 13, 2005 6:10 pm

Aja pr stromu sm pozabu povedat da se stvar cudezno sama od sebe popravi :) zgleda pa tko da ko se zicnes notr hocs przgt komi zavergla tko nardi krog dva in se ustav. Zmanka stroma radio fukne cd vn in to je to :) Zdj sumu sm da je kriv za to use radio sam ni. Ker mam vezanga tko da dela sam ob kontaktu :) Sm pa meu prejsn tedn podobn problem na accentu. Je skor isto delu pa je biu na konc altrnator 20k servis :D ce je za njega 20k pol je zame 40 :D fakin crap :D

@smeks za vodo tut summ dihtung in zato ga je tut prejsn lastnik prodou moj fotr ''kao'' mehancar pa tega ni opazu :) in mu tut zdj nemors dokazat ker ve kok je servis :D in na konc bo spet alen kriv k ''kao'' nori z njem :D no ja sm neki malga ze :P :D
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Sr apr 13, 2005 6:15 pm

Jao pille k štromarju ga pel....očitno rabi zdravnika, kar se pa bremz tiče, ja to je splošno znano....žal....moj predlog:zameni avto :P



L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr apr 13, 2005 6:52 pm

Pille je car.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Peugeot 406 Crap

Napisal/-a Gricko Sr apr 13, 2005 6:57 pm

PiLLLe je napisal/-a:Tkole je:
Ta moj pugln je podn :) j**e ga strom in to big time pol ga j**e voda trete pa bremze :D

Strom :arrow: Parkeram pred stacuno grem not pridm cez uro nazaj noce verglat aku prazn WTF v 1 uri se je spraznu. Okj prnesm druzga prek kablov kresnm se zapelm dam avto normalno uzge normalno voz... ce das klemo dol ni spremembe.

lahko da je aku slab in ti zato serje!!!
lahko da imaš nekaj v stiku!
lahko da ti alternator ne polni!

za stik prevert-vzameš + klemo dol in povežeš aku z klemo, vmes pa ampermeter!
Žret mora tam cca 15 - 25 (35) mA ! Avto mora bit vgasnen, vrata zaprta, vse vgasneno!!
Če je poraba večje imaš nekaj v stiku, kako najdeš napako bom razlagal če boš rabil!

za alternator, pomeri z voltmetrom napetost na aku (cca 12V) potem prižgi avto in zopet pomeri, napetost mora bit cca 14V, če povišaš obrate, mora jit napetost še mal gor, ampak ne veliko!!
Potem prižgi luči, ventilator, grelec zadnje šipe.. in napetost (prižgan avto) mora bit nad 13V (prosti tek) in okol 14V (povišani obrati)


PiLLLe je napisal/-a:Voda :arrow: Tle moje znanje tut nepomaga :) Pac sla mi je pecka ubistvu se prejsnmu lastniku tko da sm jo zdj zamenju mal sm moru predrkavat gor dol ampak zadeva je narejena. Ker je biu sistem zapacan se ze neki cajta furam na vodo in temperatura skace od 90 do 110°c. Probu tut z antifrizom isti shit. Kompresije nenabija in nemesa. Vodo pa zgubla. okol pecke ni vidno da bi kj puscal.

To ti je že ŠMEKS povedu večino!
Okol vodne pumpe, prirobnic, hladilnik, posodica za vodo....


PiLLLe je napisal/-a:Bremze: Nevem ce ste slisal sam ta j***a majo eno izmed bolezni tut bremze. 110km avto ma zadi bobne. Posledica da mi na usake 2mesca odstopjo obloge s pakn. Tko da me zanima ce je kaka vrjanta kao ''sportne'' pakne da se nebi tolk hitr sfukale kt te.

Obstajata 2 modela!! Eden ima pakne, drugi pa ima diske!!! (isti letnik, ista izvedba)
tko da če te tok zajeb@va, lahko zamenjaš vse skup in diske gor rukneš, samo je pomoje kar neki dela.
Jaz nimam nobenih težav z bobni!!


PiLLLe je napisal/-a:No to je crap od mojga avta :)
Trenutn me najbl zanimata strom pa voda :D strom prvo k nevem kako bom su v petk vn :D bruke pred pickami da mi to avto dela :D :D :D

Upam da se bo ksn najdu da mi saj da idejo kaj bi lahk blo narobe :D

Lp PiLLLe

no upam da boš kej idej dobu!

Še ene par stvari glede puglna!

Sem dal stršat+ obnovit amortizerje!!Lega se je naenkrat fullll popravla!!!Avto je prov lušten ratu za vozit, prej sem ga pa že hotu prodat!!
Bremze mi ful bolš primejo, oz gume imajo tolk bolši oprijem z cesto, da se mi ABS skor nikol ne vklopi, prej se mi je skoz!
Tko da če imaš še vedno probleme z lego ->Vuga kliče :P verjami, lega in vožnja sta kar naenkrat super!! ;)


PS: A ti ga je kdaj sral da ti je v prostem teku nabijal obrate??Men je začel to srat zdej.Obrati nihajo med 1300 in 800 ali pa celo crkne (dokler ni topel). Če nabijaš obrate, lahko prosti tek kar naenkrat dobi spodnjo mejo 2500 obratov in noče past.Ga vgasnem, pa ponovno prižgem pa je vredu.
Proklet pugi....
lp
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr apr 13, 2005 7:17 pm

kupi si 406 pininfarino, pa gas! pa ti jst brembo racing ds 3000 ploščice dam in ti garantiram da ti bojo navadne diske požrle v 15k km, če boš fajn bremzov. :lol:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=326147
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr apr 13, 2005 8:34 pm

_BiStRi_ je napisal/-a:moj predlog:zameni avto :P


Da se je mene pitalo nebi se nit kupu :) zdj pa jst morim da se ga proda :) sam mi neratuje :D

Gricko je napisal/-a:lahko da je aku slab in ti zato serje!!!
lahko da imaš nekaj v stiku!
lahko da ti alternator ne polni!


V stiku ni nc ker klema neiskri to je prvo kar sm pogledu. Zdj na sumu mam aku da so se cleni skp zlepl pa da hitr pusne amperazo pa altrnator da nefila. Neki od tega je zato gre jutr altrnator k stromarju da se ga precikera :)

Za vodo bom vidu neki moram narest prej al slej bo treba zgleda dihtung menjat tko da mam spet stroskov k dreka ze tko sm jih meu :)

Glede bremz je tko da iscm razbitga ksnga cupejcka al pa navadnga sam da so diski pa use zravn z abs senzorji tko da bi zamenju rd to :)

Kar se pa tice lege je zdj cist v pizd :) po celi cesti sm da o abs-u negovorimo :) ta prokleta j***a se skos uklapajo in pol me cicoti pa bakice okol gledajo LJ GA NORCA ta bo use pobou a v bistvu mam se zmer zimske gume gor k prej popustijo :D j***m jih pametna :D
Pa itk Vuga je kok 35k da mi to use nardi mislm da se splaca ker en mortizer orignal te tolk pride tko da ce bo avto ostou pr bajt grem to narest pa ene 16''ke gor in sm zmagu :D

Za obrate sm pa jst meu drug problem. Nekak se je cist mal zaletavu je biu pa motorcek prostega teka zapacan in sm sam wd naspricu not pa se je zdj zadevsna mal umirila :) sam mam se zmer problem da avto ko furam pa stisnm sklopko se kr se mal zavrti dalje tko da zgleda spet j**e on al pa injektorji tko da moram se to spedenat :D jao sami stroski :D

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr apr 13, 2005 8:37 pm

Turbobitch je napisal/-a:Pille je car.


Vem :D :twisted: :twisted: :twisted: :yum :vrum :tomidelej: :pray: =I
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr apr 13, 2005 8:46 pm

Za aku se pel do servisa VESNA (celovška zraven M paba) pa ti ga pomeri zastojn, pa tudi alternator pomeri, če dobro fila...

Vuga te pride 28ksit!
verjami da se splača!! (vsaj na teh jetrih :P )
ker jaz sem gledal monro reflex pa bi me pršlo cca 100ksit!Pa še vedno bi bilo mehko!
Zdej se pa ful drži ceste, nisem mogu verjet, da je lohk taka razlika samo zaradi amortizerjev!!!!!


je sej men se tudi zdi da je motorček prostga teka!
Ali pa potenciometer od lopute zapacan.
Kje pr tem avtu pa je sploh ta motorček??
Potenciometer je na loputi, to vem
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr apr 13, 2005 8:55 pm

Mislim, da imaš slabo maso in sicer kabli mase so vezani na motor nad zaganjačem. Preveri, če je M8 vijak privit, ali pa je mogoče "kabelšuh" zgubil stik. Mogoče je bil demontiran zaganjač in je ta kabel nekdo pozabu privit (klasika)!
Voda rada pušča na nosilcu termostata (papirnato tesnilo),i tesnilu samega termostata (gumi tesnilo), včasih na vodni črpalki,.... Daj sistem pod pritisk 1.5bar pa boš vidu kje teče. Tesnilo glave in glave motorja na 1.8 niso problem. (če rabiš glavo imam rabljeno, pošlji PM)! Lahko pa se s testerjem izmeri, če pušča kompresijo v hladilni sistem in ti potem vodo "poje".
Zadnje obloge se razlepijo, če so slabe kvalitete, ali premalo nastavljena zračnost obloge od bobna. Problem ni z Bendix B, še bolj pa primejo A.B.S. Preverjeno!
Zadnjič spremenil DrMr, dne Sr apr 13, 2005 9:01 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr apr 13, 2005 8:59 pm

Gricko je napisal/-a:Za aku se pel do servisa VESNA (celovška zraven M paba) pa ti ga pomeri zastojn, pa tudi alternator pomeri, če dobro fila...

Vuga te pride 28ksit!
verjami da se splača!! (vsaj na teh jetrih :P )
ker jaz sem gledal monro reflex pa bi me pršlo cca 100ksit!Pa še vedno bi bilo mehko!
Zdej se pa ful drži ceste, nisem mogu verjet, da je lohk taka razlika samo zaradi amortizerjev!!!!!


je sej men se tudi zdi da je motorček prostga teka!
Ali pa potenciometer od lopute zapacan.
Kje pr tem avtu pa je sploh ta motorček??
Potenciometer je na loputi, to vem


Motorček je na sesalni glavi(tam kjer je tudi potenciometer), demontiraj škatlo zr.filtra, pa odvij dva M5 vijaka (torx).

406 je zelo občutljiva, če zadnja preme ni nastavljena! Že po nastavitvi optike (tudi zadaj) je velika razlika. Ponavadi na servisu menjajo amortizerje in nardijo optiko in ti rečejo, da so bili krivi amortizerji, bla pa je slaba špura.
 
Uporabniški avatar
_Fun_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe feb 11, 2005 1:13 pm

oj

Napisal/-a _Fun_ Sr apr 13, 2005 9:26 pm

Če čes mal prsparat a vidimda sraufat znas in mas voljo se mal potrud in raskopaj alternator in zamenji četkice ter lamele z brus papirjrm spuci oz zbrus lamele spihaj celga in ga sestav nazaj,pa bo ok in bos neki prsparal 8).To da si das nazaj diske je ok ideja in blo bi najboljs to nardit,a voda hmmmm... :P
Aja za strom ki se gubi je lahk problem to da ti plus nek po masi vsekava in se akk prazni,vse pogasn in dej klemo dol z akk neb smela svasat sam to bo tesko ker mas ele stevce itd hmmm sam mislim da je alternator,a more ti ga filat tal nek 14-16voltov ko je nazgan avtek("CRAP") :P
LP
mogoc smti kej pomagu
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr apr 13, 2005 11:56 pm

DrMr je napisal/-a:Mislim, da imaš slabo maso in sicer kabli mase so vezani na motor nad zaganjačem. Preveri, če je M8 vijak privit, ali pa je mogoče "kabelšuh" zgubil stik. Mogoče je bil demontiran zaganjač in je ta kabel nekdo pozabu privit (klasika)!
Voda rada pušča na nosilcu termostata (papirnato tesnilo),i tesnilu samega termostata (gumi tesnilo), včasih na vodni črpalki,.... Daj sistem pod pritisk 1.5bar pa boš vidu kje teče. Tesnilo glave in glave motorja na 1.8 niso problem. (če rabiš glavo imam rabljeno, pošlji PM)! Lahko pa se s testerjem izmeri, če pušča kompresijo v hladilni sistem in ti potem vodo "poje".
Zadnje obloge se razlepijo, če so slabe kvalitete, ali premalo nastavljena zračnost obloge od bobna. Problem ni z Bendix B, še bolj pa primejo A.B.S. Preverjeno!


Tnx za info.
Zdj mal prej sm spet rastavu svega i svasta tm okol volana da sm prsu do pecke in ker mam zdj notr vodo je pizdarija izhlapevala tm kokr je opazt( bel flek tu pa tam) tko da bom zdj su poiskat novo pecko pa nove cevi k te sm zdj ze kr dost predrku k sm ze ene parkat to drku in je use dobil lust pa pokrivil se je :)

@DrMr glede testerja kako to zgleda? je na kompresor? k ce je bi lahk to clo doma sam probu :) svecko vn pa eno razbito z ventilckom not pa bat za batom pregledat :)
al je to prou posebna aparatura :) jst zal o teh novejsih nimam kj prevec pojma k se neigram prevec z njimi ker majo prevec stroma okol :) mam raje klasiko ker to tut najvec sraufam :D
Za bremze pa se nevem. Kamor kol se obrns so pakne cez 10k in pol ko sestejes da usi stroski serviseranja ter tankanja avta plus kamioncka k ga mam doma obcasno tut fotrovga je to prevelk zalogaj za moj zep :D zato pa tut pravm crap :D 19ka se ni nc kvarla pa sm ji svega i svasta delu :D ocitn so renojevci bolsi od pezojevcev :D
V glavnm ce ves kje bi lahk dubu pocen pakne bi te prosu ce poves da grem nabavt :) k ze neki cajta se ustavlam na semaforjih kda sm avion :D tak zvok je :D

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če apr 14, 2005 12:51 am

stare pakne nes obnovit do sinterja, ti zihr ne bojo odstopile po 10kkm. ;)

drgac pa js mam pa same pozitivne izkusnje z pezojem. 106ka 99l skos dila gas, cez 300kkm brez kakrsnega koli problema, razn rednih servisev in tega.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če apr 14, 2005 6:38 am

PiLLLe je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:Mislim, da imaš slabo maso in sicer kabli mase so vezani na motor nad zaganjačem. Preveri, če je M8 vijak privit, ali pa je mogoče "kabelšuh" zgubil stik. Mogoče je bil demontiran zaganjač in je ta kabel nekdo pozabu privit (klasika)!
Voda rada pušča na nosilcu termostata (papirnato tesnilo),i tesnilu samega termostata (gumi tesnilo), včasih na vodni črpalki,.... Daj sistem pod pritisk 1.5bar pa boš vidu kje teče. Tesnilo glave in glave motorja na 1.8 niso problem. (če rabiš glavo imam rabljeno, pošlji PM)! Lahko pa se s testerjem izmeri, če pušča kompresijo v hladilni sistem in ti potem vodo "poje".
Zadnje obloge se razlepijo, če so slabe kvalitete, ali premalo nastavljena zračnost obloge od bobna. Problem ni z Bendix B, še bolj pa primejo A.B.S. Preverjeno!


Tnx za info.
Zdj mal prej sm spet rastavu svega i svasta tm okol volana da sm prsu do pecke in ker mam zdj notr vodo je pizdarija izhlapevala tm kokr je opazt( bel flek tu pa tam) tko da bom zdj su poiskat novo pecko pa nove cevi k te sm zdj ze kr dost predrku k sm ze ene parkat to drku in je use dobil lust pa pokrivil se je :)

@DrMr glede testerja kako to zgleda? je na kompresor? k ce je bi lahk to clo doma sam probu :) svecko vn pa eno razbito z ventilckom not pa bat za batom pregledat :)
al je to prou posebna aparatura :) jst zal o teh novejsih nimam kj prevec pojma k se neigram prevec z njimi ker majo prevec stroma okol :) mam raje klasiko ker to tut najvec sraufam :D
Za bremze pa se nevem. Kamor kol se obrns so pakne cez 10k in pol ko sestejes da usi stroski serviseranja ter tankanja avta plus kamioncka k ga mam doma obcasno tut fotrovga je to prevelk zalogaj za moj zep :D zato pa tut pravm crap :D 19ka se ni nc kvarla pa sm ji svega i svasta delu :D ocitn so renojevci bolsi od pezojevcev :D
V glavnm ce ves kje bi lahk dubu pocen pakne bi te prosu ce poves da grem nabavt :) k ze neki cajta se ustavlam na semaforjih kda sm avion :D tak zvok je :D

Lp PiLLLe



Tester za merit kompresijo je digitalni in meri vsebnost HC v vodnem sistemu. Sicer pa mislim, da si že pogruntal, da ti spušča hladilna v kabini. Tam sta noter dva gumi tesnila (150 SIT), ki z leti preperita, če je pa zanič grelec (12-16.000/Behr ali Valeo) pa moraš sesut armaturko.
Obloge bendix (8.000,00) imajo n A -netu, ali kje drugje, A.B.S. (7.500,00) pa zastopa BMC d.o.o. 01/755 76 70. Ko jih menjaš pazi, da so pravilno sestavljeni mehanizmi oblog da delajo (da ne manjka kakšen delček), da se lahko sama nastavlja. Če ima preveliko zračnost obloga na boben ne nalega po celotni površini in se pregreva, ter zaradi vibracij prej odstopi. Tudi bobni naj nimajo velikega zunanjega roba (potrebno zastružiti ali zbrusiti)!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če apr 14, 2005 11:16 am

DrMr tnx :) ce bi te poznou bi ti dou za pijaco al pa dve sam tko te pa ne ti nemorm kj prevec dt ;)

Zadeva je taka da sm biu pr stromarju in prav da ej biu scenario tak kt sm mislu da je biu: Neki je zastekal al je mt pustila vrata odprta prtlaznik al so pa luci nekak ostale przgane in ker je aku ze str 5 let se je dokaj hitro spraznu. Altrnator smo precikeral dela vse gut fila na 14.4 tko da je to gut.

Kar se tice pakn sm dubu ene za 7.5k in jih bom dons namotneru tko da me bk ce bojo odstople ker starci ze premisljujejo o prodaji :) mt bo zgleda sla na 206ko zarad sestre ker ona bo tut zdj ispit nardila pa se bojo v tisth jajcih vozil okol :)
Kar se pa tice vode bom zdele naliu mal bl gost antifriz pa kupu un dodatk tko da ce kje pusca slucajn okol pecke da zafila ker luknca ni vidt velka.

Lp PiLLLe


Dodatek :D
Evo zdele sm ugotovu kaj je blo narobe s stromom. Sfuku se je zgleda pulzn stikau na voznikovi strani torej sipa se dvigne za 3 cm ustav dvigne ustav itd itd in ko pride na vrh nezazna da se je zapru in kr poriva tko da je to strom pozrl :)
Update glede bremz: Use slo v picku matrnu :D furam se pipnm bremzo poc in je zgleda use zadi v bobnu zmlel komi sm dam prsu :) evo to je to :D zdj se grem pa mehankarja spilat :D :mrgreen:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov