sedaj sem pred velikim servisom pa mi mankajo samo še tesnila in me zanima kje bi lahko dobil tesnilo pokrova motorja. Na mazda servisu stane 7k, kar niti ne vem ali je veliko ali malo. Sem klical v euroton, motomat in adriamerkur pa nikjer nimajo. Se gre pa za avto mazda mx3 1.6i 16v dohc 79kw
če mogoče kdo pozna kako štacuno k je dost založena stem- na plan z besedo
JA zdj ce je garnitura 22k in tesnil od glave 7k se ti pomoje bl splaca kupt garnituro pa medtem ko menjas na glavi zamenjas se ksnga pa si res zihr Drgac pa ce si iz lj se lahko zapeljes po litijski do stacune ist al isp ta ma tut dost stvari pocen ce je meu za mojga puglna dele bo tut meu za tvojga
včeraj sem kupil kar garnituro tesnil za zgornji del motorja (za ventile, glavo, kolektor, tefloni) (22k v ist-u) in me zanima ali naj preventivno zamenjam vsa ta tesnila, ali je bolše pustit tako kot je in menjam sam tesnilo ventilov?
je bolše pustit orginal tesnilo, če ni nič narobe oz še zmeri tesni?
Kolikor je meni znano, vsako tesnilo, ko ga nekrat odpustiš, slabše tesni. Na pokrovu ventilov pa imajo nekateri avti (vsaj moj R Megane l.97 je imel) kovinsko tesnilo, ki je izključno samo za enkratno uporabo. Ko ga stisne se zvije kot je treba in ko enkrat odpustiš, ostane zvito, zato drugič ne tesni več in ga je treba zamenjat. Isto kot bakreno podložko na karterju pri vijaku za izpust olja. Če si že kupil garnituro tesnil si jo pač spravi. Zamenjaj le tisto kar je treba. Ostalo pa pusti. Če dihta - dihta.
točno tako, če dihta ne menjavaj.Pa gori pri pokrovu ventilov ni neke panike če tako dobro ne dihta, malo maš pač mastno okrog.Pa če je vredu, ga samo dobro spucaj z bencinom, pa mora dihtati.