Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Cena zamenjave tesnila glave na motorju

Napisal/-a Fry To maj 03, 2005 10:21 pm

Zanima me, koliko stane delo za taksen poseg in kaj vse se rabi od materiala ter ce kdo ve koliko bi stal tudi material. Za avto ford mondeo, 94 letnik, 2.0 motor.

Hvala in LP
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To maj 03, 2005 10:28 pm

kaj se rabi...če začnemo pri tesnilih-tesnilo glave,sesalnega ter izpušnega kolektorja,najbolje da daš še glavo brusit,tako da pobereš ventile vn ter zamenjaš še teflone,potem nov antifriz...dobro je zamenjat še termostat da si potem zihr da bo ok...pa še kaj bi se našlo tko da bodo še dopisali ostali
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
GOX
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To dec 21, 2004 10:11 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a GOX To maj 03, 2005 11:48 pm

Jst sm dau za escorta 1.8 16V na pooblaščenem servisu 58k sit
 
ktmjurca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe feb 04, 2005 2:09 pm

Napisal/-a ktmjurca Sr maj 04, 2005 3:34 pm

Kot je ze smeks napisu rabis:
-tesnilo glave
-tesnilo sesalnega kolektorja
-tesnilo izpusnega kolektorja
-tesnilo pokrova ventilov
-po potrebi kaksen semering
-brusenje glave (2-3,5k sit)
-antifriz (hladilni sistem drzi tm med 6-7 litri hladilne tekocine)
-po potrebi kaksen zobati jermen+sponarji (ce je ze dovolj prevozenih kilometrov se splaca prej zamenjati ker se zamenjajo spotoma)
-po potrebi vijaki glave (sem imel ze vec primerov teh motorjev ko so popustili navoji v vijakih)
-delo tm okol 15k sit (je kr nekaj dela z raznoraznimi cevkami okol motorja)
in navsezadnje je tudi odvisno zakaj menjas tesnilo ali
-zaradi puscanja olja ali
-zaradi uhajanja vode na cilinder ali v najslabsem primeru zaradi uhajanja vode med olje v tem primeru je potrebno se zamenjati olje in oljni filter
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr maj 04, 2005 3:35 pm

+ svečke ;)

LP
 
Uporabniški avatar
mrt
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če sep 02, 2004 2:32 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a mrt Sr maj 04, 2005 4:17 pm

Na pooblaščenem servisu so cene tam od 50-80k........ :roll:
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Sr maj 04, 2005 6:17 pm

Naredi vse, kar je priporočeno ob tej menjavi in boš imel obnovljen zgornji del motorja vsaj za 100.000 km. Če boš pa na serivisih spraševal samo "koliko stane?" boš pa imel zamenjano samo tesnilo in glavo zategnjeno s pištolo.
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr maj 04, 2005 6:18 pm

mrt je napisal/-a:Na pooblaščenem servisu so cene tam od 50-80k........ :roll:


Odvisno kaj zamnjajo. Ce samo dihtungo, pa rusjo glavo, pa mogoce vodno pumpo ce se ta uscije, pol bo nekej tacga, drugace je pa zih drazje.
Vem da za Puntota je pri pooblascenem kpl. menjava z vsem cca. 95 jurjev.

LP
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Sr maj 04, 2005 10:52 pm

Hvala vam za odgovore, dele bom kupil sam, najbolj me je zanimalo koliko stane delo, da me ne bo kdo nategnil. Na pooblascenega seveda ne grem, so ponavadi zelo predragi in vcasih celo slabsi od nepooblascenih.
Kaj pa pomeni semering?
 
ktmjurca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe feb 04, 2005 2:09 pm

Napisal/-a ktmjurca Če maj 05, 2005 5:37 am

Saj sem napisal po potrebi.Ponavadi ni potrebno ce pa olje solzi pol bi blo pa fajn menjat(ni velik strosek) . Tut kaksna druga stvar bo mogoce se dobra da je ne bo potrebno zamenjat tolk da ti ni treba vsega kupovat. Najboljs da ti mehanik pove kaj vse je za zamenjat kar se pa na zalost vecina vidi sele ko zdiras
 
Uporabniški avatar
Mr007
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To mar 01, 2005 11:50 pm

Napisal/-a Mr007 Če maj 05, 2005 6:21 pm

semering je nekaksna podlozka... tesnilo
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Ne maj 08, 2005 5:14 pm

No hvala, zdaj vsaj vem kaj je semering, ceprav se mi ne sanja od kod pride taksna beseda :D

Imam pa se eno vprasanje za vas. Ko zacne tesnilo puscat in pride voda v motor in olje v hladilni sistem, kako dolgo se lahko se vozi s taksnim avtom preden pride do se vecje okvare? Do cesa lahko sploh pride, do zaribanja motorja?
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne maj 08, 2005 6:53 pm

Fry je napisal/-a:No hvala, zdaj vsaj vem kaj je semering, ceprav se mi ne sanja od kod pride taksna beseda :D

Imam pa se eno vprasanje za vas. Ko zacne tesnilo puscat in pride voda v motor in olje v hladilni sistem, kako dolgo se lahko se vozi s taksnim avtom preden pride do se vecje okvare? Do cesa lahko sploh pride, do zaribanja motorja?


Da motor zariba je potrebno malo. :) pac nepodmazes ga vec in bo zaribu :) simply ali mu odlijes olje ali pa se olje naredi tako da nima vec mazivnih lastnosti. Te lastonosti se spremenijo ce ga zmesas z vodo. To je to vozs se pa dokler nepride do te faze :) :)

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne maj 08, 2005 7:01 pm

ko se zmešata olje ter voda dobesedno nastane emulzija tko da s takim mazanjem se ne boš dolgo vozil naokol....če vidiš da neki ne štima,zamenji ne pa da se boš še neki časa vozu naokol,ker boš naredu vse prej kot kaj koristnega :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Če jan 19, 2006 8:30 am

Zivjo!
Sam si lastim protona 315 l.1997 1.5 12v 64kW, in moram menjati tesnilo glave.Torej menjat tesnilo, brusit glavo(+poliranje pride ok. 20k) in menjat vijake+menjat teflone.Delal mi bo kolega tko da za delo mi ne bo prevec navil cene.Ker pa sem pac dijak nisem prevec financno sposoben me zanima kok bi me to vse skupaj prislo, ampak bi rad dobro narejeno, ne spet neke slabe dele notr nametat.
A bo ok 40k dovolj ali bom moral se malo pocakat.Tko cena me zanima vsaj okvirno..
Hvala in Lp, Blaž
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 19, 2006 9:08 am

Fry je napisal/-a:Hvala vam za odgovore, dele bom kupil sam, najbolj me je zanimalo koliko stane delo, da me ne bo kdo nategnil. Na pooblascenega seveda ne grem, so ponavadi zelo predragi in vcasih celo slabsi od nepooblascenih.
Kaj pa pomeni semering?


Če hočeš poceni pa dobro, potem najdi kakega domačega mehanika, h kateremu vedno vozijo vsi sosedje avte popravljat. Pr nas imamo enega takega pa pride pri njem menjava dihtnge in brušenje glave 15k sit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Če jan 19, 2006 10:12 am

Blaž, a nisi napisal, da bi ti Kogovšek za menjavo tesnila računal okoli 40.000?
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Če jan 19, 2006 10:26 am

ktmjurca je napisal/-a:Kot je ze smeks napisu rabis:
-tesnilo glave
-tesnilo sesalnega kolektorja
-tesnilo izpusnega kolektorja
-tesnilo pokrova ventilov
-po potrebi kaksen semering
-brusenje glave (2-3,5k sit)
-antifriz (hladilni sistem drzi tm med 6-7 litri hladilne tekocine)
-po potrebi kaksen zobati jermen+sponarji (ce je ze dovolj prevozenih kilometrov se splaca prej zamenjati ker se zamenjajo spotoma)
-po potrebi vijaki glave (sem imel ze vec primerov teh motorjev ko so popustili navoji v vijakih)
-delo tm okol 15k sit (je kr nekaj dela z raznoraznimi cevkami okol motorja)
in navsezadnje je tudi odvisno zakaj menjas tesnilo ali
-zaradi puscanja olja ali
-zaradi uhajanja vode na cilinder ali v najslabsem primeru zaradi uhajanja vode med olje v tem primeru je potrebno se zamenjati olje in oljni filter

smnevem zakaj bi to mogu vse menat s svecakm vred odvisn kdaj ej servis delu pa kaj je menu.mogoce je svecke apa antifriz menu pred 2000km.
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej Če jan 19, 2006 8:58 pm

Tud men na Roverju že solzi kr neki časa olja na glavi motorja. Bi blo dobr tesnilo menjat ali se še lahko vozm s takim neki časa?
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Če jan 19, 2006 9:08 pm

shalej je napisal/-a:Tud men na Roverju že solzi kr neki časa olja na glavi motorja. Bi blo dobr tesnilo menjat ali se še lahko vozm s takim neki časa?


da samo pazi na nivo olja!
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov