Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Trese volan (Niso gume in feltne krive)

Napisal/-a INFINITI Sr maj 04, 2005 7:20 am

Tko je smo dal nove gume in feltne gor; 2X jih zbalansiral v nulo do mikrorgrama natančno, naredili optiko, zamenjal končnike in sranje pri 120 trese ko p*****a volan levo-desno; kaj bi to lahko bilo? -Kakšen homokinetičen, polosovina?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Sr maj 04, 2005 7:25 am

Imaš kaka standardna platišča in zato v njih puše s prevelikim notranjim premerom?
Če k prevelikim pušam prišteješ še razmak lukenj navzkriž za recimo 1mm (0,5 na vsako stran), bi lahko bilo tudi to, ker konus na vijaku potegne, ker nimaš točnega centra.

Imaš gor distančnike?
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr maj 04, 2005 7:27 am

misliš do grama natančno....zihr nimate tko natančne mašine :D kaj pa vem kaj je lahko...ima mogoče v volanski letvi kaj lufta? kaj a pri zaviranju volan še kaj bolj trese? spotoma lahko še pogledate če so po robu kaj fest rjavi diski ter če migajo čeljusti....pa še amortizerje preverte če se poleg volana trese kompleten avto
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 04, 2005 10:11 am

Platišča so narejena komplet za ta avto in puše nimajo popolnoma nič lufta, distančnikov ni, ET je idealen, vijaki so tudi lepo gor privijačeni. Ko bremzam nima nobene veze glede tresljajev. Trese vedno pri 100-140 in prihaja definitivno iz sprednje osi zadeva, ker ko pribijem gas se vibracije preselijo bolj naprej in cela havba vibrira, ko da jo bo strlo dol. Podvozje je bilo pregledano in končniki, ki so mel lufta so zamenjani. Zdej jaz mislim da so končniki šli ravno zaradi tega vibriranja, ki ga povzroča nekaj na pogonskem sklopu - jeba! Na servisu me že glava boli ker kljub večkratnim naročilom da VSE KOMPLETNO pregledajo dobivam avto nazaj napol zrihtan in vedno kaj pozabijo....jao bože :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
mate30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr okt 27, 2004 5:00 pm

Napisal/-a mate30 Sr maj 04, 2005 11:03 am

Ja ker avto pa maš?
Kako ves, da je vse 100% ok, če še vedno trese?
Praviš, da pred menjavo koles ni treslo?
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr maj 04, 2005 11:08 am

Hja, razlogov je lahko več. Nekateri avotmobili so namreč izredno občutljivi , kar se tiče podvozja, to je tudi eden izmed razlogov, zakaj jaz vedno trobim o originalnih nadomestnih in dodatnih delih.

Vsake nove gume je po nekaj tisoč prevoženih kilometrih pametno ponovno centrirati, da se guma dobro "usede" na platišče. Pri centriranju je potrebno uporabiti uteži samo na eni strani (notranji in zunanji - nekateri lepijo uteži vse povprek), če je le možno, na notranjo stran platišča uteži, ki se ne lepijo (čim bolj na zunanji strani je utež, tem bolj efektivna je). V skrajni sili pride v poštev centriranje "na vijak", možno le v nekaterih vulkanizerskih delavnicah (predvsem francoska vozila uporabljajo to opcijo, ker nimajo sredinske luknje na platiščih). Je pa precej dolgotrajno in zahtevno, saj je potrebno nekaj truda in nastavitev.

Če to ne pomaga, preveriti vse komponente podvozja, kar je seveda dvomljivo, saj če pozimi ni treslo, tudi poleti ne bi smelo, čeprav so ravno večje dimenzije pokazatelj morebitnih napak na podvozju. Morda si sposodiš platišča enakih dimenzij in potestiraš.

Lahko je tudi kakšna guma ekscentrično nameščena, kljub temu, da jo je vulkanizer namestil pravilno (pika - ventilček). Za to potrebuješ natančnega vulkanizerja, ki bo s prostim očesom zaznal nepravilen tek pnevmatike na platišču. V skrajni sili greš v delavnico, kjer imajo vse potrebne naprave za merjenje pnevmatik (v primeru nesreče, reklamacije ...). Navadno so to večji Vulco servisi.

Pred tem posegom napravi par krogov na parkirišču, da malce spremeniš rotacijo posameznega kolesa, nato spet poskusi. Če bo rezultat vsaj malenkostno drugačen, imaš po vserj verjetnosti opraviti z nepravilno nameščenimi pnevmatikami. So že bili primeri, ko je bilo potrebno gumo namestiti povsem "po občutku" (glej zgoraj) ali pa je bilo potrebno brusiti profil. Če je krivda tu, potem je vsakršno centriranje zaman, dokler guma ne bo pravilno sedela na platišču.

V kolikor imaš garancijo, reklamiraj in zahtevaj nove pnevmatike. Navadno je garancijski rok 3 do 5 let - glede na datum proizvodnje pnevmatike. Ne potrebuješ niti računa. Lahko, da se tip pnevmatik ne obnese pri tem avtomobilu. Preglej tehnično dokumentaciji, kaj priporoča proizvajalec.

Optika ne vpliva na tresenje, pač pa na neenakomerno obrabo, uhajanje iz smeri (sploh pri zaviranju ...)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 04, 2005 12:06 pm

Gerchy hvala za temeljit odgovor - vse to kar si napisal smo preverili in naredili. Feltne so znotraj obtežene, vsi deli na servisih so bili originalni, guma nič ne pleše ali skače - smo dali tudi avto gor na dvigalo in ga držali v brzini da vidimo če se kaj klati - ništa. Tudi scentrirali smo na novo ko se je guma "usedla" po 1000 KM - ni spremembe. Probali smo tudi rotacijo - isto sranje. No naj pripomnem da je treslo že pozimi, pa sem mislil da so pač feltne po 100.000 km že skrivljene in da je to vzrok. Letos so šle večje feltne in širše gume gor (popolnoma nove) in je problem še bolj opazen, torej je razlog bogve kje - samo v gumah platiščih in pestah ni. Eden vulkanizer mi je omenjal tudi neke uteži na homokinetičnih, da so mogoče zdrsnile, da so oni opazili ta problem pri Ford Focusu ko je prišel prvo leto ven... :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
mate30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr okt 27, 2004 5:00 pm

Napisal/-a mate30 Sr maj 04, 2005 12:17 pm

Velja na splošno, da optika ne vpliva na tresenje volana... Vendar to velja le takrat, ko je optika pravilna. NA občutljivost na tresenje optika še kako vpliva!!!
Če upoštevaš stekanje in zaostajanje ter prožnost materialov, je jasno da pravilen položaj koles glede na smer vožnje in cestišča še kako vpliva na tresenje.Če je zaostajanje premajho ali stekanje preveliko, lahko kolo opleta tako kot pokvarjen voziček v Mercatorju.Seveda se tu govori o manjših amplitudah, zgodba pa je lahko močno podobna tisti pri vozičku.Z zamenjavo platišč, širših koles in podobno se vzdolžne in prečne sile na premni sornik lahko precej spremenijo.
Ne trdim, da je to razlog, lahko je karkoli, pa vendar...
Nisem pristaš širjenja koles na vozilih, ponavadi se samo poveča poraba, hrup in poslabša vodljivost.
 
mate30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr okt 27, 2004 5:00 pm

Napisal/-a mate30 Sr maj 04, 2005 12:19 pm

kaj pa nosilci motorja?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 04, 2005 1:50 pm

Optika je narejena u nulo pri španu, glede vodljivosti in drugega pa raje ne bom komentiral kako avto leti po ovinkih :lol:
Nosilci niso ker tudi če pritisneš sklopko pri tej hitrosti še vedno trese
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr maj 04, 2005 2:25 pm

Si slučajn kam kdaj u kak robnik priletu?
Tist da opzika upliva na tresenje..... odvisn od avta... če ma zlo švoh amortzierje pol je lahk odvisn od optike ker pač kolo mal potegne ven in skoči not ker se guma sprosti...

Drgač še nisem mel primera da bi avtek treslo zarad optike... ampak samo izrabljene gume...

En je že enkrat omenju da je mel kamen u gumi ( znotraj) in dolg niso zgruntal kaj je blo....

Tiste uteži na polosovinah so samo zarad vstrajnosti ( dalša polos je težja in ima večjo vstrajnost) .... lahk da imajo kateri avtki tud kao uteži za balansiranje polosi... ampak težk verjamem ker nimaj ne vem kakega premera... poleg tega tud ne vem kakih obratov ne dosežjo ( za primer ima 13 colsko kolo avtomobila z gumami 155/70 približno 1000 vrtljajev na minuto....)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
levak1
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe dec 17, 2004 2:03 pm

Napisal/-a levak1 Sr maj 04, 2005 4:27 pm

Men je tko isto treslo in je mehanik ugotovil da imam krive diske. Potem mi jih je zbrusu in potem ni blo več tresenja! :) :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 04, 2005 5:50 pm

Prletu nisem nikamor, pa diski so tudi bili drejani pred 2 tedna - avto gre na servis v pete, me prav anima kaj bi blo... :roll: Sem klical vodjo servisa danes pa tudi njemu ni bilo jasno, tako da upam da bo pogruntal ko razstavi zadevo
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr maj 04, 2005 6:11 pm

Diske si drejal? Tukaj se ti pa res ne splača varčevat. Lahko, da je krivda tukaj- tudi če ni, brž zamenjaj diske. Investicija ne bi smela biti prevelika, varnost in zanesljivost pa bosta precej izboljšani.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 04, 2005 6:42 pm

Vem gerchy da je to le začasna investicija, vendar ta mesec sem takšno vsoto denarja zmetal na avto, da res nisem mislil jesti kruh in piti vodo zaradi novih diskov če me razumeš, poleg tega sem razočaran nad tovarniškimi diski in paknami, tako da bo kmalu avto opremljan z kompletom od EBC, vendar to pride naslednji mesec ;) -Do takrat pa upam da bo vse OK, saj nebvi rad da odkrijejo ne-vem-kaj pa da delam samo za avto. Osebno sem tak da dajem na avto le najbojše zadeve, ki so največkrat tudi najdražje, zato je treba včasih malce počakati da se zopet denar nabere.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
mate30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Sr okt 27, 2004 5:00 pm

Napisal/-a mate30 Pe maj 06, 2005 8:43 am

Ja, kateri avto pa imaš? Glede optike pa ne bi bil prepričan, da so pri Španu prav zares mojstri. Ponavadi na hitro pregledajo nagibe pa stekanje, zaostajanje pa tko tko...Mal jih prečekiraj
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Pe maj 06, 2005 8:57 am

kot je napisu en pred mano, ne bit prepričan v kvaliteto pr Španu, k mam js osebno zelo slabe izkušnje z njimi. drugače pa so Hyundaii baje precej občutljivi na gume in jim ne pašejo vsake. js sem mel na prejšnjem ( SICER JE BIL ACCENT) podobne težave ki jih nikoli nismo uspeli odpraviti..enostvano je treslo, sicer ne prehudo ampak treslo pa je. poskus s kakim profesionalnim servisom za podvozje če že nisi bil pa veliko sreče pri reševanju težave.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe maj 06, 2005 9:41 am

Danes zjutraj sem odpeljal avto na servis - imajo celi dan časa da ugotovijo kaj je narobe, pa upajmo da tudi bodo. Špan je zelo dobro uštimal podvozje, delali so kar nekaj časa in tisti dečko v delavnici je lepo naredil zadevo - je razlika v legi in obnašanju vozila pred in po precej opazna - tako da nimam pripombe. Treslo je pa enako tudi pred to optiko. Bomo videli...sit sem vsakotedenskega kroženja po servisu
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe maj 06, 2005 2:47 pm

Evo sem prevzel avto - niso nič zrihtali, so pa "ugotovili" kaj bi lahko bilo.
Evo teksta od pregleda:
"Za popraviti: menjava rok, optika, utrujeni - razpokani ksileni zglobi. Predvideti: možnost skrite napake "
Krasno ni kej - spet bo šlo morje keša...no sem poklical enega dečkota ki rihta dirkalnike in mi je priporočal precej trše in kvalitetnejše ksilene - drug teden upam da bo... :cry:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Ne maj 08, 2005 12:24 am

A lahka sam uprašam kaj je to :oops: utrujeni - razpokani (ksileni) zglobi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov