Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

zvok podoben kleklanju?!

Napisal/-a Golden eye Pe maj 13, 2005 11:06 pm

Kaj pomen če ima motor zvok kot da bi kleklau? A je treba ventile nastavt??
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Pe maj 13, 2005 11:08 pm

da so dročniki za zamenjat (je nekaj v zvezi z ventili-mislim da),

oz. men so vedno rekl, če te moti zamenjaj, drugač pa pust pri miru (pa pršpari 50.000), ker ne bo nč narobe!

ne sekiri se, lp
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Ne maj 15, 2005 12:39 pm

maniac je napisal/-a:da so dročniki za zamenjat (je nekaj v zvezi z ventili-mislim da),

oz. men so vedno rekl, če te moti zamenjaj, drugač pa pust pri miru (pa pršpari 50.000), ker ne bo nč narobe!

ne sekiri se, lp


a ziher? kje so ti to rekl?
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 15, 2005 8:48 pm

maniac je napisal/-a:da so dročniki za zamenjat (je nekaj v zvezi z ventili-mislim da),

oz. men so vedno rekl, če te moti zamenjaj, drugač pa pust pri miru (pa pršpari 50.000), ker ne bo nč narobe!

ne sekiri se, lp


Odvisno od tipa avtomobila in motorja. Nekateri zdrzijo tudi po 100-200.000 km z ropotajocimi drocniki, nekaterim se "sesujejo" v par 10.000 ... Za Golfa ravno ne vem na pamet, koliko zdrzijo. Je pa mozno, da ima se rocno nastavljivo zracnost med ventili in drocniki in v tem primeru ti mehanik samo zategne... V vsakem primeru si pa pri 8V motorjih glede tega na boljsem kot pri 16V -jih je pol manj :D
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne maj 15, 2005 8:58 pm

moj mehanik+par drugih ljudi!

lahko se pa sam prepričaš, pojd na servis pa vpraš :-P

lp
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Re: zvok podoben kleklanju?!

Napisal/-a Gti-Driver Ne maj 15, 2005 9:01 pm

Golden eye je napisal/-a:Kaj pomen če ima motor zvok kot da bi kleklau? A je treba ventile nastavt??


So ziher dročniki. Se primen tu slišijo in to kar precej, sam ko se pa ogreje masine se pa več ne slišjo.
Nevem če majo 16 ventilari iste dročnike kot 8 ventilari, za mojga en stane nekje 2k sit.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne maj 15, 2005 9:01 pm

N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 15, 2005 9:06 pm

Walker_P je napisal/-a:N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!


Nedelujoci bati? :shock: Huh... :ue

Sicer pa locimo mehansko in hidravlicno nastavljive drocnike in prvi se za razliko od drugih dajo rocno nastavit... Golf ima pomojem taksne ;)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne maj 15, 2005 9:10 pm

OK, sej možn da se da nastavit a ne. Boljš za tistga k bo to mogu popravt. Manj dnarja bo šlo. K pr men se ni iztekl tko dobr.
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Ne maj 15, 2005 11:17 pm

kako pa vem da je res to krvio......a kaj kompresija pade?? Kaj sploh so točno dročniki?
 
Uporabniški avatar
PiPi1883
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne dec 19, 2004 11:01 pm
Kraj: Hrastnik

Napisal/-a PiPi1883 Ne maj 15, 2005 11:33 pm

Podatki so kopirani z internetne strani. Upam da ti bo kaj bolj jasno, kaj je to
dročnik.


Mehanski dročniki

Posredujejo prenos gibanja od odmične gredi na steblo ventila neposredno ali preko dvižnega droga in nihalke. Gibljejo se v sorazmerno dolgih vodilih, da bi se zmanjšala obraba zaradi bočnih sil. Pri neposrednem krmiljenju lahko ima dročnik, na svoji zgornji strani, uvit vijak s protimatico za nastavljanje reže med dročnikom in steblom ventila. Če prenašajo gibanje na drog, imajo obliko čašice s polokroglim ležiščem dvižnega droga.

Dročnikova drsna ploskev ima ob straneh majhno posnetje, da se olajša drsenje na začetku poti v strmino. Tudi dročnikovo središče je lahko premaknjeno iz sredine, da se dročnik lahko vsakič malo zavrti, s čimer dosežemo, da ne drsi vedno po istem mestu, kar zmanjšuje nevarnost ugreznitve zaradi obrabe.

Izdelani so iz nitriranega jekla ali kaljene litine.



Hidravlični dročniki

Omogočajo krmiljenje ventila brez zračnosti. Dročnik je v ta namen votel, tako da je njegova notranjost izoblikovana kot oljni rezervoarček, ki stalno dobiva olje iz sistema za mazanje motorja.

Olje priteka v prostor A skozi stransko izvrtino, nato pa skozi izrez, ki je v telesu dročnika, v prostor B pri tlačnem čepu. Ko se odmikač odmakne, potisne izenačevalna vzmet sproščen tlačni čep navzdol, pri čemer se telo dročnika nasloni nazaj na odmikač. Ker se je v delovnem prostoru C povečal volumen, priteče preko krogličnega ventila, iz prostora B, olje iz rezervoarja.

Ko odmikač spet dvigne dročnik, se bo tlačni čep spet obremenil, kroglični ventil bo zaprt, zato bo olje, zaprto v delovni prostor, delovalo kot nestisljiva vmesna pregrada, ki bo prenašala gibanje na ventil.

Med robom stene delovnega valja in steno tlačnega čepa je točno določena reža, ki služi kot ventil, skozi katerega odteče odvečno olje, kar je lahko posledica toplotnega raztezanja.

LP
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po maj 16, 2005 1:35 am

Walker_P je napisal/-a:N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!


pa ste bat zajle tut pol zamenal? :cry
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po maj 16, 2005 2:24 am

Voith je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!


pa ste bat zajle tut pol zamenal? :cry


Najprej morš preverit izpušne ležaje in če so v redu, šele potem menjaš batzajle ;) :EE
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po maj 16, 2005 7:22 am

To so precej pogosti zvoki pri 8V GTIjih. Tisti ki jih mamo točno vemo o katerem zvoku misliš, pa pojavijo se samo pri določenih obratih.
Pri meni se dogaja isto, zadeva pa ni zaskrbljujoča.
TJUNING PA TO...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov