Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Renault Scenic-težave

Napisal/-a jl So maj 14, 2005 5:35 pm

Problem imamo z Renault Scenicom 1.9 dci in sicer se je vse začelo že kako leto in pol nazaj. Avto je med vožnjo izgubljal moč ter cukal, na servisu so rekli, da je vzrok pri erg ventilu (zapacan), katerega so sčistili. Avto je po servisu normalo deloval, vendar pa se je to pojavljalo na vsake 4 mesece (vsake 4 mesece servis)... Zdaj sem sam sčistil ta ventil in celo odklopil kabel, ki ga krmili (načeloma niti ni potreben za delovanje, kot sem izvedel), vendar je bila razlika le v tem, da avto ni več cukal, moč motorja je pa še vedno slaba (npr v klanec je treba prestaviti v 1., prej ni bil problem z 2. ali 3.). Predvidevam, da bi znal biti (ker ima pač težave z močjo) vzrok na turbini, kar pa predstavlja velik strošek - cca 200k sit. Ali ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo še narobe oz. v kolikor bi bilo potrebno menjati turbino, kje to najceneje storijo.

Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So maj 14, 2005 5:40 pm

kaj pa a so s testerjem sprobali LMM (luft mase meter) mogoče je ravno on krivec za to,ker ga počasi pobira:)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl So maj 14, 2005 5:56 pm

šmeks je napisal/-a:kaj pa a so s testerjem sprobali LMM (luft mase meter) mogoče je ravno on krivec za to,ker ga počasi pobira:)


Ne vem, itak so površni ko sto mater (to je servis Kalan). Ga fotr odpele s servisa, pride domov in za njemu curlja nafta. Itak takoj nazaj in prav kva so tok površni... serviser pa nonšalantno, da to ziher ni kriv mehanik (ker naj bi bil zelo natančen), ampak da je verjetno do končno crknila turbina. No potem so ugotovil, da je njihova krivda - slabo so pritrdil cev od goriva... :-\ V glavnem, zdi se mi, da verjetno res počasi gre turbina k večnemu počitku... A je kakšen način, da lahko sam ugotoviš 'simptome'?
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ So maj 14, 2005 5:59 pm

Prva stvar: zamenji servis!!!
Druga: Kolko ima avto prevoženih km??
Baje,da rade crkujejo turbine pri teh motorjih...


L.p Bistri...
555
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl So maj 14, 2005 6:30 pm

_BiStRi_ je napisal/-a:Prva stvar: zamenji servis!!!
Druga: Kolko ima avto prevoženih km??
Baje,da rade crkujejo turbine pri teh motorjih...


L.p Bistri...


Prva stvar je urejena :), drgač ima pa avto 70k km.
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ So maj 14, 2005 6:36 pm

jl je napisal/-a:
_BiStRi_ je napisal/-a:Prva stvar: zamenji servis!!!
Druga: Kolko ima avto prevoženih km??
Baje,da rade crkujejo turbine pri teh motorjih...


L.p Bistri...


Prva stvar je urejena :), drgač ima pa avto 70k km.


Jah lej tkole je, baje da zelo zgodaj grejo turbine pri teh motorjih in to glih tle nekje, tko, da....ne vem no...tri primere poznam osebno, ki jim je turbina šla med 70-90.000 km.

Upam,pa da ni to problem, ker je kar draga okoli 300k.

L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So maj 14, 2005 10:48 pm

Ventil je EGR ;) exhaust gas recirculation, stestiraj elektroniko, mehansko/fizično preveri ventil wastergate-pritiska turbine, električno je morda o.k., fizično pa ne tesni ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 15, 2005 11:42 am

Avto pelji v Cerklje k Presi, tam je edini normalen servis za Renoje v SLO.

Ko turbina crkne, se dobesedno razleti in je avto komaj se vozen, do takrat pa nic ne cutis... tako da to ni vzrok. Je prej kak ventil ali kaj podobnega... ;)
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Ne maj 15, 2005 1:59 pm

DrMr: kako pa stestiraš ventil wastergate-pritiska turbine (a to lahko sam?). ERG vem, da za samo delovanje niti ni pomemben (gre bolj za stvar ekologije).

_Jery_: ravno to me skrbi..avto je še vozen, vendar se pozna velika razlika pri vožnji v klanec, poleg tega tudi ni mogel doseči hitrosti nad 130km/h (na avtocesti).
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Ne maj 15, 2005 5:53 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Avto pelji v Cerklje k Presi, tam je edini normalen servis za Renoje v SLO.

ni edini: renault koletnik v MB - zelo na nivoju :!:
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne maj 15, 2005 6:10 pm

Hja, sam neki bom najprej vprašu. Najprej povej kolk ma zej avto končno hitrost. Lahk sam povem da če ti je končna padla na 120-130km/h je šla turbina. Poznam neki takih primerov. Fotrov pasat 1.TDI 130KM in oktavia 1.9TDI 160KM pr obeh šla turbina. Vzrok tega je bil naslednji. Pr obeh se je avto kr dobr teru, dobesedno, in avto po takšnem teranju takoj ugasnal. In kolkr js vem bi blo treba avto mel vžgan vsaj kakšno minuto po teranju in ne bi blo težave s turbino. Lepo bi pa blo če bi pr vseh teh pasatih in raznih ostalih avtih k so že serijsko naviti napisal notr v navodila da je treba avto po teranju pustit laufat da se turbina počas ohladi. Če pa že ne to bi blo pa dobr da začnejo timer boxa notr devat!!!! Ajd folk uživite
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne maj 15, 2005 8:40 pm

jl je napisal/-a:_Jerry_: ravno to me skrbi..avto je še vozen, vendar se pozna velika razlika pri vožnji v klanec, poleg tega tudi ni mogel doseči hitrosti nad 130km/h (na avtocesti).


Tezko je takole na daljavo ocenit... Se iz avspuha kaj bolj (modro) kadi kot obicajno ali ne? Se je morda v zadnjem casu povecala poraba olja?
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne maj 15, 2005 8:55 pm

jl je napisal/-a:DrMr: kako pa stestiraš ventil wastergate-pritiska turbine (a to lahko sam?). ERG vem, da za samo delovanje niti ni pomemben (gre bolj za stvar ekologije).

_Jery_: ravno to me skrbi..avto je še vozen, vendar se pozna velika razlika pri vožnji v klanec, poleg tega tudi ni mogel doseči hitrosti nad 130km/h (na avtocesti).


Boljše da greš na servis ;) Lahko da tudi ERG več ne tesni (in nič ne pomaga če izklopiš kabel), ali da ti kje uhaja pritisk iz turbine, napaka v pritisku goriva, kakšnem senzorju,..... in še in še.... Stvar je lahko lahka, ali zakomplicirana
 
Uporabniški avatar
_Fun_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe feb 11, 2005 1:13 pm

Napisal/-a _Fun_ Ne maj 15, 2005 9:44 pm

HALLO
1. TPV BREŽICE
2. TPV NOVO MESTO
drago ampak orginal deli in ok
LP
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne maj 15, 2005 10:33 pm

_Fun_ je napisal/-a:HALLO
1. TPV BREŽICE
2. TPV NOVO MESTO
drago ampak orginal deli in ok
LP


NI finta v delih naj le bo diagnoza dobra ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov